komentarze
  • 1. Kondiash
    • 2018-06-28 19:10:10
    • *.lss.net.pl

    Mario kart ech te czasy...

  • 2. Mat5
    • 2018-06-28 22:53:11
    • *.centertel.pl

    Co prawda to prawda, trzy strefy DRS to lekka przeginka. Obawiam się, że może być jak w Mario Kart. Strefy DRS w zasadzie są oddzielone od siebie zakrętami, więc wyprzedzanie może być sztuczne. Takie działania są już naprawdę na siłę. Wiadomo, kibice nie chcą procesji, ale lepiej oglądać wyścigi z "naturalnymi" manewrami wyprzedzania. Dwie strefy DRS to jest optymalna liczba na każdy tor (oprócz Monako).

  • 3. ryan27
    • 2018-06-28 23:16:13
    • *.dynamic.mm.pl

    A jakie to naturalne manewry wyprzedzania? Przy podobnym zużyciu opon, na zakręcie się nie wyprzedzą. Na prostej - zależy, ale też problem bo przed wjazdem na prostą zazwyczaj ciężko się utrzymać.

  • 4. TomPo
    • 2018-06-28 23:30:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Powtorze sie... przy obecnym aero, bolidach wielkosci wieloryba i ciezarze slonia... DRS to niestety koniecznosc.
    Mam nadzieje, ze Liberty podziala cos w tym kierunku, by mozna bylo z DRS zrezygnowac.
    I te tory pozal sie Boze TIlkego... tez nie pomagaja.

  • 5. vilgefortz
    • 2018-06-29 06:49:16
    • *.dsi-sieci.pl

    Akurat vettelowi to musi najbardziej przeszkadzać, w końcu mogą go wyprzedzić :) a tak w ogóle na jego 50 zwycięstw przypada 19 co startował z miejsca innego niz pole position. Co więcej było to maks 3 miejsce :)

  • 6. kempa007
    • 2018-06-29 08:33:04
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jako, że już za kilka godzin na otrze w Austrii pojawi się Robert Kubica mamy dla Was nieco więcej niż zwykle miesięcznych kodów od ELEVEN SPORTS. Warto śledzić naszą stronę i FB. Pierwszy z nich jest tutaj: RY9PFPYBV6C. Kod ważny jest do końca czerwca, kto pierwszy ten lepszy!

  • 7. 6262cm3
    • 2018-06-29 08:55:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dzięki śliczne ;)

  • 8. Jameson
    • 2018-06-29 11:05:01
    • *.135.24.65

    Dla mnie osobiście strefa między zakrętami 1 i 3 to dobre rozwiązanie, ponieważ na prostej startowej można się przybliżyć, a na kolejnej wyprzedzić. Zbędna jest strefa prowadząca do zakrętu numer 4, która zawsze była, ale prawie nigdy nic nie dawała, prowadzi w dół i tam efekt DRS jest mniejszy, tak samo jest w Meksyku na prostej startowej. Z tego co pamiętam to tylko w zeszłym roku wyprzedzali tam Hamilton i Raikkonen Grosjeana.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo