komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2015-03-04 14:16:01
    • *.uni.opole.pl

    1. Kara za niebezpieczne wypuszczenie kierowcy ze stanowiska serwisowego - dalej uważam, że za to powinno się karać team.
    2. Zawieszanie wyścigu - jaki jest sens zjeżdżania do alei serwisowej zamiast pozostania na polach startowych?
    3.Malowanie kasków - "w sezonie 2015 FIA postanowiła zadbać o komfort oglądania wyścigów".
    Jaki komfort? To głupota. Karać kogoś za indywidualność kierowcy. Poza tym trzeba być debilem, żeby w TV nie rozpoznać kierowcy, kiedy kierowcę można poznać po teamie, wyglądzie jego bolidu oraz numerze. Są numery, więc to wystarczy.

  • 2. mar122
    • 2015-03-04 16:21:56
    • *.play-internet.pl

    A płyta tytanowa?

  • 3. czuczo
    • 2015-03-04 17:14:01
    • *.galileusz.pl

    Michael Schumi w FIA siedzą sami dziadkowie z krótkowzrocznością, stąd zakaz zmiany barw kasku. Kibice jak pisałeś, wiedzą kto czym jedzie:)

  • 4. kempa007
    • 2015-03-04 18:14:16
    • *.180.227.42

    2. mar122 tak sie zastanawialem o czym jeszcze zapomnialem, dzieki!

  • 5. wheelman
    • 2015-03-04 18:42:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mógłby ktoś szerzej wyjaśnić kary za wymiany podzespołów silnika? W szczególności czym są te niewykorzystane miejsca, bo tego nie rozumiem, a bez tego nie idzie zrozumieć całości.

  • 6. RyżyWuj
    • 2015-03-04 19:43:51
    • *.static.korbank.pl

    A miały być szersze bolidy...

  • 7. kempa007
    • 2015-03-04 20:30:38
    • *.180.227.42

    5. wheelman jezeli kierowca wywalczy w czasowce 15 miejsce, a stawka sklada sie z 20 zawodnikow. To mozna go cofnac o tylko 5 pozycji. Jezeli teraz ten sam zawodnik dostanie kare powiedzmu 15 pozycji w plecy za wymiane podzespolow silnika, to ma 10 pozycji niewykorzystanych i zamiast tak jak w ubieglym sezonie w kolejnym wyscigu byc cofnietym, zostanie ukarany czasowo podczas wyscigu.

  • 8. Rimaro
    • 2015-03-04 21:00:43
    • *.internetia.net.pl

    Jaki jest sens w zabranianiu zmian przełożenia skrzyni biegów? To chyba nie jest jedna z ofiar cięcia kosztów, bo gdzie tu koszta? Szkoda, bardzo szkoda, bo gdyby mieli chociaż możliwość wybrać przełożenie na każdy wyścig z osobna, to i czasy byłyby o wiele lepsze, co byłoby raczej dobrym pomysłem. No trudno, postanowione, ale jaki w tym sens, cel?

  • 9. Greek
    • 2015-03-04 21:39:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Zjazd do pit lane na RF jest bez sensu. Zawsze fajnie było podpatrzeć co tam majstrują mechanicy na polach startowych, generalnie było jakoś tak "bliżej" kierowców. A teraz się pochowają w garażach :(
    @8 W zasadzie to niewiele zmienia bo po prawdzie to po wykorzystaniu jokera niewiele zmieniały się te przełożenia - po prostu w obu częściach kalendarza są tory o odmiennych charakterystykach i te 2 ustawienia przełożeń po prostu nie mogły się za bardzo różnić.

  • 10. indrid cold
    • 2015-03-05 05:55:56
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jeśli widzę snopy iskier, ale mam świadomość,że są one sztucznie wytworzone przez specjalne wkładki to nie jest to dla mnie żadną atrakcją niestety.

  • 11. RyżyWuj
    • 2015-03-05 09:35:40
    • *.static.korbank.pl

    @10 Bez powrotu tankowania takie naturalne atrakcje jak Massa z 3-metrowymi płomieniami już nie wrócą niestety.

  • 12. dykov
    • 2015-03-05 09:55:23
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Snopy iskier... OMG!! Czy w sezonie 2016 będzie obowiązkowe nagłośnienie imitujące V10 i generujące 145dB?

  • 13. Skoczek130
    • 2015-03-07 14:00:47
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Hehe, najlepsza ta płyta tytanowa... F1 wiele straciła na przestrzeni lat i to praktycznie na każdym polu. Jej poziom wyraźnie podupadł. Miejmy nadzieje, że lepsze dla niej czasy nastąpią wraz z 2017 rokiem i wróci prawdziwa F1... ;)

  • 14. sushi1
    • 2015-03-12 08:31:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    płyta jest super ;-) , słyszałem że pracują również nad neonową antenką i świecącymi wentylami

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo