komentarze
  • 1. Manik999
    • 2022-08-16 22:40:20
    • *.centertel.pl

    Miejmy nadzieję, że wpłynie to pozytywnie tylko na bezpieczeństwo, a nie układ stawki.

  • 2. Zirdiel
    • 2022-08-17 00:13:05
    • *.internetia.net.pl

    Miejmy nadzieje, że wpłynie to pozytywnie nie tylko na bezpieczeństwo, ale zmieni również układ stawki.

  • 3. QuatrusPL
    • 2022-08-17 00:38:53
    • *.play-internet.pl

    @2
    -tak, aby Mercedes nie dominował, bo przepisy są głównie pod nich, nie oszukujmy się*

  • 4. Grzesiek 12.
    • 2022-08-17 06:53:27
    • *.

    Żeby chodziło o bezpieczeństwo to FIA by nie zakazywała elastycznej podłogi. Która również spełniała rolę amortyzatora. Tak było by najprościej i najtaniej A tak, to co FIA urodziła, to taka kwadratura koła... , służąca jedynie Mercedesowi.

  • 5. Jacko
    • 2022-08-17 08:17:03
    • *.

    @4. Grzesiek 12.
    FIA nie zakazuje "elastycznych podłóg", bo te są zakazane już od dawna... RBR i Ferrari naginają/łamią przepisy w tym względzie.

  • 6. Grzesiek 12.
    • 2022-08-17 08:46:45
    • *.

    @5. Jacko

    Tylko że w tym przypadku mowa jest o desce. W której, jeśli mowa o elastyczność w regulaminie na sezon 2022 r. nie ma ani słowa. To dyrektywa Kanadyjska dopiero wprowadzona w trakcie sezonu, po szopce Merca w Baku, określa zakres uginania się tej że deski .

  • 7. patryko92
    • 2022-08-17 08:52:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Toto Wolf to szef wszystkich szefów i tyle w temacie :)

  • 8. Jacko
    • 2022-08-17 10:02:49
    • *.

    @7. patryko92
    Tak! Szczególnie było to widać w ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu i całym tym późniejszym "śledztwie".

  • 9. giovanni paolo
    • 2022-08-17 11:11:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podnieśmy podłogę, wyrzućmy do kosza przepisy nad którymi przez lata myślały najtęższe głowy FIA, niech docisk będzie generowany przez aerodynamikę na górze a nie pod bolidem. Jak za starych dobrych czasów gdy mercedes dominował i pisał własne regulacje, jak w przypadku sezonu 2019, gdy planowano zmniejszyć docisk i brudne powietrze.

  • 10. patryko92
    • 2022-08-17 11:13:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @8. Jacko

    No właśnie było to widać w całym zeszłym sezonie a szczególnie to w tym teraźniejszym :D

    To że dał się porobić chytrą i nie do końca czystą zagrywką tego nie zmienia.

    Toto to szef i ma większą władzę niż pozostałe 9 zespołów razem wziętych, ale czy to jego wina??

    Oczywiście że nie, sam sobie na to zapracował.

    Nie zmienia to faktu że dla każdego postronnego kibica i dla zdrowej rywalizacji jest to mega słabe.

  • 11. Jacko
    • 2022-08-17 13:29:23
    • *.

    @10. patryko92
    To kolejna teoria spiskowa powtarzana przez lata przez antyfanów Mercedesa i Lewisa, a nawet kłamstwo powtarzane tysiące razy... Ciekawe, że wszyscy nagle zapomnieli, iż to Ferrari jako jedyne ma prawo weta praktycznie we wszystkim co dotyczy F1.

  • 12. hubos21
    • 2022-08-17 14:20:32
    • *.8.182.156

    Znowu HAM dostanie najlepszy sprzęt i będzie super hiper kierowca i najlepszy zespół ale będą przynajmniej głośniej gwizdać na niego

  • 13. patryko92
    • 2022-08-17 14:31:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @ 11. Jacko

    No właśnie widać że jesteś zagorzałym fanem Merca i Hamiltona i ja to szanuje, ale postaraj się popatrzeć na niektóre fakty obiektywnie, jeżeli potrafisz. Nie wiem o jakiej teorii piszesz. Trzeba być naprawdę ślepy żeby nie zauważać tych wszystkich rzeczy. Nie jestem antyfanem. Lewisa szanuje, końcówka obecnego sezonu klasa sama w sobie w jego wykonaniu. W tym sporcie zawsze będą równi i równiejsi ale są pewne granice a wg mnie karty rozdaje tylko jeden zespół a reszta musi grać tym co ma.

  • 14. Jacko
    • 2022-08-17 14:53:22
    • *.

    @13. patryko92
    "ja to szanuje" i zaraz potem: "Trzeba być naprawdę ślepy".

    Rzeczywiście masz zajebisty szacunek do interlokutorów i ich poglądów.


    PS.
    Nie jestem i nigdy nie byłem "zagorzałym fanem Merca i Hamiltona", a przez lata (oglądam F1 już przeszło 30) najbliżej mi było właśnie do Ferrari. Choć oczywiście nie ukrywam, że w rywalizacji z RBR stoję po ich stronie i po stronie Lewisa, którego nota bene kiedyś bardzo nie lubiłem.

  • 15. patryko92
    • 2022-08-17 15:19:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @14. Jacko

    Szanuje to że kibicujesz Mercowi i Lewisowi ale mówiąc ogólnie to trzeba być ślepym żeby nie widzieć jaką politykę prowadzi Toto. gdzie tu brak szacunku?

  • 16. Jacko
    • 2022-08-17 16:52:23
    • *.

    @15. patryko92
    A Horner z Marko, to niby jaką "politykę prowadzą"? Tylko co ma wspólnego takie "prowadzenie polityki" i dbanie o własny zespół, z wietrzeniem spisków co najmniej na miarę Iluminatów? To, ze ktoś do czegoś nawołuje publicznie czy nawet próbuje ugrać za plecami, wcale od razu nie oznacza, iż tak jest w rzeczywistości. Sugerowanie, iż Toto kieruje większością szefów zespołów, FIA i jeszcze Liberty, jest co najmniej śmieszne (o le nie paranoiczne). A już w ogóle brzmi to paradoksalnie, jeśli weźmiemy pod uwagę zakończenie ubiegłorocznego sezonu czy wszystkie zmiany konstrukcyjne z zeszłego i obecnego roku, które wprowadzono właśnie po to, żeby "wyrównać stawkę" (czyli de facto udupić Mercedesa).

    i jeszcze raz: to nie kto inny jak Ferrari przez lata zdobyło sobie ogromne wpływy i nie kto inny jak Ferrari, jako jedyne nawet zapewniło sobie wpisanie tego do oficjalnych dokumentów. To właśnie Ferrari przez lata było oskarżane o różne zakulisowe działania i wywieranie wpływu na właścicieli F1 i FIA, tylko kiedy przestali odnosić sukcesy, a zaczął to robić Mercedes, wszyscy Ci "oskarżyciele" nagle przenieśli swoją niechęć i swoje frustracje na tych drugich.


    A brak szacunku? A czymże jest twierdzenie, iż "muszę być ślepy", bo ośmielam się mieć własne zdanie?

  • 17. Aeromis
    • 2022-08-18 00:36:02
    • *.adsl.inetia.pl

    Brawa dla oszustów z Mercededsa i FIA. Dopięli swego, bo i kto niby im może podskoczyć. O ile w tym sezonie znacznie bardziej kibicuje kierowcom Mercedesa niż Ferrari, to coś czuję że za rok będę z radością przyklaskiwał każdą wtopę w Mercedesie i na zaś już im życzę ich jak najwięcej.
    Jak nie skandal z oszukanymi testami opon, to afera ze wspornikami podłogi. Oby wreszcie ten toksyczny zespół wyleciał z F1. Uwielbiam markę Mercedes, ale ich team w F1 to ścierwo korumpujące FIA. Dno dna.

  • 18. Krukkk
    • 2022-08-18 07:58:56
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @16 Jacko. Zmiany w trakcie poprzedniego sezonu i smieszne kary dla Mercedesa mialy akurat udupic Red Bulla a nie Mercedesa.
    A ze zmianami na ten sezon juz kompletnie dales czadu, gdyz wszystkie zespoly startowaly od zera, ale oczywiscie nie nazwiesz rzeczy po imieniu:
    Mercedes sam sie udupil w koncowce poprzedniego sezonu jak rowniez konstruujac W13 (przynajmniej do 13-tego wyscigu).

    Chyba, ze nalezysz do tych samych spiskowcow, ktorzy twierdza, ze Mercedes nic nie wiedzial o zmianach? :D

  • 19. Krukkk
    • 2022-08-18 14:15:53
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @16 Jacko. PS.
    O najwazniejszej rzeczy nie napisalem: Spowolnienie Mercedesa bylo najbardziej widoczne podczas GP Brazylii i w dalszych wyscigach :D

    Przykro mi, ale porazka Mercedesa w WDC 2021 byla wynikiem ich polityki. Sam Wolff od poczatku sezonu 2021 klepal do dziennikarzy, ze nie zamierzaja wprowadzac wiekszych poprawek. Nie wierzylem w to, ale rozwoj wydarzen faktycznie to potwierdzil, gdyz skupili sie na spowalnianiu Bykow.
    Tak ze Moj Mily troszeczke myla Ci sie fakty i "znajac" Ciebie wnioskuje, ze celowo nie chcesz patrzec w strone faktow.

    Ludzie! Mozna byloby mowic o spowalnianiu Mercedesa, gdyby obrady na temat zmian odbywaly sie bez udzialu przedstawicieli Srebrnej Gwiazdy. A tak, to jest ewidentne danie ciala przez Wolffa i spolke, gdyz dobrze wiedzieli co Ich czeka i nie poradzili sobie z tym (jak na obecna chwile-Belgia juz za tydzien).

  • 20. Davien 78
    • 2022-08-18 21:17:12
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    19@ Lubię stary jak piszesz brednie. Znowu jesteś sobą. Napisz mi proszę jak w zeszłym sezonie Merc puszki spowalniał. Ku..de cały czas myślałem że było odwrotnie. Chyba coś przegapiłem. Podcięcie podłogi, zakaz trybu kwalifikacyjnego, uginający się dolny płat skrzydła (ten niewidzialny co to Newey w Dudży cały segregator papierów zaniósł FIA).
    I pytanie do wszystkich pieniaczy co wietrzą oszustwo. Gdzie byliście wtedy? Czemu nie krzyczeliście ze to oszustwo było. Kto chce oglądać wyścigi gdzie pomarańcz startuje z 10 pola i wygrywa wyścigi (oprócz przypałów jak areostat i żelazny człowiek co zna jedno słowo po ang. - skills). Każdy tu życzy sobie walki w komentarzach ale widać na pokaz. Właśnie FIA ją wam daje. O co chodzi?

  • 21. Krukkk
    • 2022-08-19 08:07:41
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @20. Na Ciebie chlopcze szkoda klawiatury, wiec zyj sobie z przekonaniem, ze Hamilton w bolidzie nr 16 mialby spacer po osmy tytul.
    A wszystko to zmierzyles i wyliczyles za pomoca decybelomierza :D

  • 22. Jacko
    • 2022-08-19 16:09:28
    • *.

    @20. Davien 78
    Bo 99,9% tych "kibiców" to mega hipokryci. Im wcale nie chodziło o rzekome "wyrównanie stawki", a o uwalenie Mercedesa i Lewisa. Gdyby to Maksiu nagle znalazł się na jego miejscu, to by twierdzili, że wszystko jest w porządku i przy jakichkolwiek zmianach przepisów, oskarżali wszystkich na około o spisek.
    Jaki "idol", tacy i kibice...

  • 23. Krukkk
    • 2022-08-19 19:52:38
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @22 Jacko. Mercedes i Lewis sami uwalili sie.

  • 24. Davien 78
    • 2022-08-19 20:28:42
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Kruk wielu k większego d
    im...la jak ty ze świecą szukać, a może nawet z pochodnią będzie ciężko. Zadałem ci jełopie proste pytanie. Kiedy w 2021 Merc spowalniał RB. Ty mi piszesz o samochodzie nr 16. Jeżeli krasnalu z malinowym noskiem coś stwierdzasz wszem i wobec na forum to licz się z tym że ktoś cię poprosi doprecyzowanie. A widzę że sypnąłeś fake jak polityk PO polał rtęcią po wodzie i o klawiaturze mi tu bredzisz. Być może Merc spowalnial ale twój mózg i efekty tego mamy dziś.

  • 25. Grzesiek 12.
    • 2022-08-19 21:29:58
    • *.

    Z racji że nie śledziłem otoczki z F1 w 2019 r. kiedy to zastały zaklepane zmiany na 2021 r., poszperałem w archiwum. Albo zero, komentarzy, albo takie tam luźne opinie, nikt nie pisałam że zmiany robione są pod jeden zespół. Zespoły, w tym Mercedes zaklepał przepisy. Był czas 1.5 r. na ich wdrożenie W zasadzie do większych lub mniejszych zmian dochodziło co rok.

    A teraz krzyk, jak się okazało że Merc stracił. Najlepiej co niektórym by było aby FIA wiecznie trzymała się regulaminu kiedy Merc dominował, tak byłoby optymalnie :D

    I jak tamte zmiany mają się do obecnych robionych na kolanie, pod płaszczykiem bezpieczeństwa...
    Każdy kto myśli racjonalne, ten wie.

  • 26. Grzesiek 12.
    • 2022-08-20 07:08:12
    • *.

    Zapomnialem napisać, idąc tokiem rozumowania userow @Jacko i Davien78, zmiany na sezon 2022 r. też były robione aby uwalić Mercedesa . Tylko te na 2014 były OK ! hehe

  • 27. Krukkk
    • 2022-08-20 08:15:42
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @24. Nie ma sensu nic Ci doprecyzowywac, bo do Ciebie docieraja tylko i wylacznie glupoty z jutuba. Jezeli faktycznie nie kojarzysz spowalniania Bykow, to przesledz jeszcze raz poprzedni sezon.

    Bez kitu wyglada na to, ze probujesz ze mnie robic idiote, albo z siebie-dlatego dyskusja z Toba jest zbedna. Zerszta, czego ja oczekuje do goscia, ktory uwierzyl w brednie mowiace, ze moc mozna zmierzyc za pomoca fal dzwiekowych.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo