komentarze
  • 1. Kii
    • 2022-02-24 11:57:42
    • *.255.236.93

    Cała Europa powinna się zjednoczyć i dowalić Rosji za to co odwalają... Nie ma nic gorszego niż wojna i za to co zrobili powinni mocno oberwać aby się nauczyli pokory i szacunku. Życie jest zbyt piękne aby toczyć wojny a staremu Putinowi się ewidetnie nudzi i chce narobić bałaganu bo wie że nie zostało mu już dużo z życia. SOLIDARNI_Z_UKRAINĄ!

  • 2. xandi_F1
    • 2022-02-24 12:02:18
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Sportowcy nic nie zrobili i wpływu nie mają. Jednak ban dla Mazepina to byłby cios. Papa Maz i Putin to dobrzy koledzy. Nawet bardzo dobrzy. Dało by coś? Oprócz rakiety w Paryż w FIA?

  • 3. belzebub
    • 2022-02-24 12:47:13
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @1 Przede wszystkim nie rozumiesz istoty konfliktu, po drugie polityka nie powinna być połączona ze sportem, po trzecie jak już tak popierasz Ukrainę, to szkoda że zapomniałeś o Wołyniu, gdzie Ukraińcy wg różnych źródeł wymordowali ponad milion Polaków, za co nigdy oficjalnie nie przeprosili i dalej gloryfikują banderowców. Więc zastanów się nad tym co piszesz.
    Uważam, że wyścig w Rosji powinien się odbyć, żeby pokazać że sport łączy ludzi, a nie dzieli.
    Żeby było jasne, zarówno Rosja, jak i Ukraina są mi obojętne.

  • 4. Angry Tiger

    Rosja to stan umysłu, tak było przez wieki i w tej kwestii to dziś nic się nie zmieniło

  • 5. Cube83
    • 2022-02-24 13:26:00
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Niewinni cywile giną przez urojenia jednego kacapskiego zbrodniarza, a my sobie pojeździjmy w kółko, albo pograjmy w piłeczkę. Nie ma problemu. :)

  • 6. fpawel19669
    • 2022-02-24 13:48:34
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @3 Twoja głupota jest porażająca. MATOLE, niezależnie od zaszłości historycznych (bardzo bolesnych beż wątpienia) polską racją stanu jest utrzymanie Ukrainy jako zderzaka oddzielającego od Rosji. Częściowo to już nieaktualne, bo Backa-kolchoznik jest już tylko figurantem, ale przynajmniej nie cała granicą wschodnia jest w łapskach kremlowskiego bandyty. Jesteś albo durny (do wybaczenia) albo pożytecznym idiota Putina (a to już nie).

  • 7. paszendal
    • 2022-02-24 13:57:15
    • *.centertel.pl

    @3 a dla czego mają nas przepraszać za Wołyń? Czy my ich przeprosiliśmy za 300 lat ucisku z czasów I Rzeczpospolitej. Czy my przepraszaliśmy Niemców za powstawanie Warszawskie. To było zbrojne powstanie przeciwko okupantowi ich ziemi. Jeremi Wiśniowiecki jest moim idolem swoich czasów, ale wycinał Ukraińców na potęgę. Spójrz prawdzie w oczy, prawie nigdy nie byliśmy świętym narodem tak jak byśmy chcieli to widzieć.

  • 8. zmaciej
    • 2022-02-24 14:03:12
    • *.w193-248.abo.wanadoo.fr

    @1, @2 O Putinie można powiedzieć dużo ale nie to, że jest głupi.
    W tej chwili to on rozdaje karty i myślę, że się dobrze przygotował.
    Nie ma chyba nic, co może zrobić Europa lub NATO, aby mocno uderzyć w Putina.
    Surowce naturalne? Większość maja swoich lub z krajów azjatyckich i Afryki. Sankcje dla oligarchów? Po ostatnich sankcjach już dawno się zabezpieczyli. Przyjaciel? Putin nie ma przyjaciół tylko narzędzia. Przeczytajcie sobie np. książkę Czerwony Alert, to zobaczycie co to za środowisko.
    Jedyne co mogłoby zrobić NATO to atak militarny, ale mam nadzieje, ze nikt się na to nie zdecyduje, bo wtedy to żadnego wyścigu nie zobaczymy.

  • 9. Vendeur
    • 2022-02-24 14:16:29
    • *.97.94.5.ipv4.supernova.orange.pl

    @8. zmaciej

    Ale jakie to ma znaczenie? Jeśli ktoś jest chamem, skurwysynem, egoistą i jedynym na co zasługuje, jest śmierć, a tak jest w przypadku Putina, to jest GŁUPI, niezależnie od inteligencji i czegokolwiek innego. Tylko człowiek wyzuty z jakichkolwiek morali może tak postępować. A tak człowiek jest GŁUPI.

  • 10. berko
    • 2022-02-24 14:20:17
    • *.centertel.pl

    @8. zmaciej
    "...bo wtedy to żadnego wyścigu nie zobaczymy."
    No tak, bo teraz wyścigi są najważniejsze... Jeśli NATO odpowie Rosji bronią, to będziemy na najlepszej drodze do WWIII

  • 11. greyhow
    • 2022-02-24 14:32:12
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Vettel jako pierwszy zapowiedział, że jeżeli GP Rosji się odbędzie, to on nie weźmie udziału. Jeszcze kilku i Liberty się złamie. I prawidłowo.

  • 12. Frytek
    • 2022-02-24 14:47:10
    • *.163.152.177.ipv4.supernova.orange.pl

    Jak można organizować wyścig w kraju i u człowieka który morduje ludzi. Ukraińcy może nie byli idealni ale to było dawno temu. Kto by to nie był to nie można mordować ludzi tylko dlatego że jeden psychopata chce zapisać się w kartach historii. Naprawdę chcielibyście patrzeć na tą mordę która się uśmiecha na wyścigu? Jak zaatakował Ukrainę to nie wiadomo na kim skończy

  • 13. mik.
    • 2022-02-24 14:47:32
    • *.10.206.234

    @2
    Nie masz racji - sportowcy jak i spoleczenstwo rosyjskie jest winne tego, ze akceptuje zachowania szalenca u wladzy.
    Presja musi isc z jak najwiekszej ilosci kierunkow! Jestem za totalnym banem wszelkiego sportu i sportowcow z Rosji i w Rosji!!! To jest wypowiedzenie wojny panstwu w Europie! Sankcje finansowe beda malo skuteczne bo Putin sie na nie przygotowal - m. in. Rosja ma duze rezerwy i b. maly dlug (w tym zagraniczny).

    PS
    Niektorzy chca na miekko podchodzic do tego - takie cuda jak wystepy sportowcow na olimpiadzie pod inna flaga to jest odpowiednie traktowanie za doping, ew. za ignorowanie praw czlowieka u siebie itp.

  • 14. Ilona
    • 2022-02-24 14:56:56
    • *.devs.futuro.pl

    3. belzebub to Ty się zastanów nad tym co piszesz i i opamiętaj się zanim będzie za późno.

    Wszyscy kierowcy za Sebem natychmiast powinni zdeklarować że tam nie jada!

  • 15. zmaciej
    • 2022-02-24 15:16:50
    • *.150.93.27

    @ 9. Vendeur
    Trzeba rozróżnić głupiego od idioty. Owszem, jest chory psychicznie, jest psychopatą i można wymienić jeszcze wiele negatywnych cech, ale nie jest głupi.

    @10. berko
    Musisz tak prosto z mostu? Przecież ja to samo napisałem, tylko nie wprost, licząc na Waszą inteligencje.

    @13. mik.
    zgadzam się z tobą. ale politycy tylko krzyczą licząc na wzrost słupków i nic poza tym nie robią. A może jednak się uda ugłaskać.

    @14. Ilona
    Też jestem za całkowitym banem. Powinien odczuć presje całego świata.
    Sami możemy rozpocząć akcje i zadeklarować bojkot transmisji telewizyjnej z tego wyścigu.

  • 16. berko
    • 2022-02-24 15:58:45
    • *.centertel.pl

    @15. zmaciej
    Tak, masz rację. Po prostu wolę powiedzieć prosto z mostu, niż owijać coś w ładne sformułowania, słówka. Każdy wie, jak się taki konflikt może dalej potoczyć. Nie ma co się oszukiwać, że jak NATO odpowie bronią, to się trochę postrzelają i koniec. Nie, wtedy będzie wojna numer III

  • 17. Aeromis
    • 2022-02-24 16:18:11
    • *.adsl.inetia.pl

    @3. belzebub
    No cześć ruski torlu.
    "polityka nie powinna być połączona ze sportem".
    1. Sport tak gada, z chciwości - bo chce zarabiać.
    2. Napaść, mordowanie i niszczenie to NIE JEST POLITYKA. Wojna, to już nie jest polityka.
    No nara ruski trolu.

  • 18. zmaciej
    • 2022-02-24 16:37:14
    • *.150.93.27

    @16. berko
    Ale z drugiej strony, jak nie zrobią nic, to szczur będzie podgryzać dalej, aż dojdzie do Atlantyku. Tak już było. Miałem cichą nadzieje, że nigdy nie doczekam się takich czasów.
    Jedyne co przychodzi do głowy, to pozbyć się Putina, ale na to, to już chyba za późno, bo machina ruszyła.

  • 19. hubertusss
    • 2022-02-24 17:01:05
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @3 ty jesteś ruskim trolem czy jak? Bo inaczej nie umiem sobie wytłumaczyć twojej pisaniny.

  • 20. Jacko
    • 2022-02-24 17:06:53
    • *.

    @13. mik.
    To nie takie proste... Analogicznie można by powiedzieć, że całe polskie społeczeństwo (w tym sportowcy) są odpowiedzialni za 45 lat komunizmu w naszym kraju.

  • 21. goralski
    • 2022-02-24 17:08:30
    • *.centertel.pl

    Nie chce podgrzewać atmosfery, ale daleko mi do krytykowania tylko Putina za obecny stan. Amerykanie jak zwykle obiecali coś jakiemuś pionków (polska, ukraina, jugosławia, irak, jemen itp) czym wkurzała Wanie. Jak sąsiad kupuje czołg, parkuję go w ogródku z lufą wycelowaną w naszą sypialnie i twierdzi, że to jego teren i może, to co byśmy zrobili?
    Zanim mi ktoś coś zarzuci :
    1. Brzydzę się wojny, krzywdy itp, choć mam świadomość, że to tylko moje odczucia.
    2. Nie popieram Putina, ale też nie gloryfikuje NATO, USA i innych - mocarstwa rozgrywają pionki daleko od siebie.
    3. Choć można mieć stosunek ambiwalentny do obecnej sytuacji - dotknie ona wszystkich (ceny ropy i innych surowców)
    4. ***** ***

    Obecny stan to efekt kilku lat mieszania się m.in Polski w sprawy Ukraińców. Był bezpieczny bufor - będzie teraz więcej Rosji. Polityki nie interesuje status na ryjbuku tylko realna strefa wpływów. Putin co by nie powiedzieć jest skutecznym politykiem - odciął naród od prawdy, wmówił im, że są najlepsi na świecie a teraz jeszcze że Ukraina im zagraża...

  • 22. mik.
    • 2022-02-24 18:00:24
    • *.10.206.234

    @20
    Oczywiscie, ze sytucje ludzkie sa skomplikowane i wielowatkowe. Jednak kto odpowiada za sytacje w Rosji jak nie sami Rosjanie? Nam komunizm zostal narzucony z zewnatrz, a narody byly wykonczone wieloletnia wojna itd. - to jest calkiem inna sytuacja. Przy tym ja nie postuluje, zeby ich nienawidzic, zabijac itd. tylko wywrzec presje, zeby sie obudzili.

    Wybor jest prosty - reagowac lub nie reagowac. Reakcja slaba dla Putina to jak brak reakcji.

    @21
    Jest o tyle zreczny, ze robi tyle na ile sie mu pozwala. "Ciemnym masom" wmowil. Ja jednak widze dzis, na polowie twarzy generalow i derektorow w Rosji (tych co dzisiaj ich pokazuja przed Putinem) strach, zmieszanie, przerazenie i wkurzenie. Tam wcale nie widze zrecznosci - raczej pospiech, terror i bylejakosc.

  • 23. a!mLe$$
    • 2022-02-24 18:05:08
    • *.163.173.221.ipv4.supernova.orange.pl

    A ja czytałem, że GP Rosji już zostało oficjalnie usunięte i nie można kupić biletów, w to miejsce ma być GP Turcji...

  • 24. goralski
    • 2022-02-24 18:09:54
    • *.centertel.pl

    A to akurat słusznie zauważyłeś, acz o tyle akurat skuteczny jest dalej, że przeciwstawieni przeciwko sobie nie wiedzą komu mogą ufać i czy mogą się postawić...
    Martwią za to inne rejony - Chiny czają się na Tajwan, który może być zajęty jak HK. To z kolei prowadzi do odsieczy Japonii i USA, ale chińczycy zapowiedźieli, że użyją nuki na Japonię, bo powinni łatwo się złamać, mając w pamięci Nagasaki i Hiroszime...
    Widać za długo był spokój na świecie... :(

  • 25. goralski
    • 2022-02-24 18:11:23
    • *.centertel.pl

    Miałem na myśli wpis @22 Mika

  • 26. QuatrusPL
    • 2022-02-24 18:26:48
    • *.play-internet.pl

    @13

    W mojej opinii nie można banować rosyjskich sportowców za coś, co nie zrobili oni, tylko psychopatyczny władca, któremu tak na dobrą sprawę nie ma jak się przeciwstawić. Sport nie powinien być połączony z polityką, powinien łączyć, nie dzielić. Uważam, że mimo wszystko GP Rosji powinno się odbyć, nawet jeśli stawka nie będzie pełna. Zdyskwalifikowanie rosyjskich sportowców, którzy nie są niczemu winni, do niczego nie prowadzi. Winny jest Putin i Kreml, nie cały naród rosyjski.
    Zresztą, jakby popatrzeć na to z 2 strony, to wiele świadczy o Bidenie. Jakby Trump był dalej prezydentem, Putin by się najwyżej zesrał, taka prawda.

  • 27. seybr
    • 2022-02-24 18:55:39
    • *.btk.net.pl

    GP z automatu powinno być odwołane a wszelkie marki, sponsorzy wypieprzenie w wielkim hukiem, łącznie z Mazepinem. Idąc dalej, FIFA powinna wywalić reprezentację Rosji z barażów. Kibicie z Rosji nie powinni mieć możliwości wstępu na żadne zawody. Zablokować cały ich sport. Dalej zablokować wszelkie konta oligarchów. Zablokować wszelkie dostawy żywności. Rosja sam się nie nakarmi.

  • 28. Adamwitt
    • 2022-02-25 11:09:17
    • *.30.0.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Pisząc o Wołyniu chyba zapominacie że to było podczas 2wojny światowej. Hitler też mordował Polaków a teraz Polacy licznie jadą pracować do Niemiec. Teraz są inne czasy. A co do przyszłości gp Rosji to wg mnie nie powinna się odbyć. A Mazepin nich sobie jeździ ale nie pod rosyjska flaga. Może pod flagą FIA, albo wogole bez.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo