komentarze
  • 1. TomPo
    • 2021-08-03 22:42:20
    • *.dynamic.chello.pl

    ""Tylko trzeba pamiętać, że nasz garaż jest ustawiony zaraz na wjeździe do alei serwisowej, co może być czasem uciążliwe. Chodzi bowiem o to, że w sytuacji, gdy za naszym autem podąża ciąg innych aut, i wszyscy zjeżdżają do boksu, my musimy szukać jakiejś luki, żeby bezpiecznie wyjechać.""

    O tym samym pomyslalem, jako usprawiedliwienie braku zjadu.

    Musieliby wszystkich przepuszczac przy wyjezdzie, a tam bylby juz korek i koniec koncow tak i tak mogli wyladowac w polowie stawki, a do tego dochodzilo ryzyko rozwalenia bolidu w alei serwisowej przez innych.

  • 2. Doradca2021
    • 2021-08-04 07:06:04
    • *.

    Ryzyko rozwalenia to oczywisty powód, którego można się obawiać. Natomiast na koniec stawki i tak spadli ale z większą stratą do lidera. Tak to by Ham wyjechał za wszystkimi od razu, a tak to miał stratę przez pit stop w wyścigowych warunkach

  • 3. Malmedy19
    • 2021-08-04 13:01:11
    • *.204.54.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Czy ktoś może powiedzieć jakie argumenty były za tym, żeby lider miał garaż na początku? Silverstone ma chyba inny układ, jeśli dobrze pamiętam.

  • 4. Majk-123
    • 2021-08-05 17:30:42
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    1&2 Jak to mozliwe, że nawet jakby wszystkich na pit stopie przepuścił to straciłby więcej, niz jak zjechał okrążenie potem i mial kilka sekund straty do przedostatniego miejsca?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo