komentarze
  • 1. TomPo
    • 2018-12-05 21:57:41
    • *.dynamic.chello.pl

    - przesuwanie na starcie - ok, choc ja dodalbym raczej kary czasowe za wymiane podzespolow, ktore bylyby doliczane do czasu z kwalifikacji.

    - CS - ok, niech bedzie

    - waga - jeszcze ciezsze krowy? Co dalej? Bolidy 50% szersze, dluzsze, ciezsze i kierowcy z przymusowym prawem jazdy na TIRa ? Bolidy nalezy odchudzic i zmniejszyc, bo zaczyna to wygladac groteskowo.

    - pojawia sie tez nowe grafiki w transmisji:
    - stan samochodu - jakby wyjete z gry Codemasters
    - grafiki pitstopu
    - grafika mowiaca o prawdopodobienstwie wyprzedzenia.
    Ale jak dla mnie, to niech najpierw sprawia, by to co juz bylo, zaczelo dzialac i pokazywac stan faktyczny.

  • 2. kombajn2
    • 2018-12-06 07:30:11
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    @TomPo Według mnie akurat w kwestii "tanich" elementów jak aerodynamika i docisk mechaniczny powinni maksymalnie poluzować przepisy bo tam właśnie mniejsze zespoły mogą, mając zdolnych inżynierów, nadrobić dystans dzielący je od wielkiej trójki z nieporównanie wyższymi budżetami niż reszta stawki. A bolid to ma poruszać się po torze szybciej od poprzedniej generacji, zachowując w pełni standardy bezpieczeństwa kropka. To jak wygląda i ile waży to naprawdę nie powinno mieć znaczenia, to ma być sport a nie konkurs piękności.

  • 3. TomPo
    • 2018-12-06 07:55:16
    • *.emea.ibm.com

    @2 kombajn2
    W pelni sie zgadzam odnosnie poluzowania restrykcji, ale w tym caly problem.
    Czolowe zespoly (glownie Ferrari) sie na to nie zgadzaja, by im sie nie powtorzyla sytuacja ze taki RBR wygrywa albo inny zespol srodka stawki, bo wykorzystal dmuchane dyfuzory.
    Waga bolidu sprawia, (jak i wiekszosc przepisow) ze glownego znaczenia nabiera silnik, a o to tym zespolom chodzi. Silnik ma robic roznice. Za duze i za ciezkie bolidy sprawiaja, ze wyprzedzanie najlepiej wychodzi na koncu dlugiej prostej, gdzie liczy sie wlasnie silnik.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo