komentarze
  • 1. veterynarz
    • 2018-10-13 12:08:30
    • *.play-internet.pl

    Ciekaw jestem jak wyglądałyby kwalifikacje do takiego wyścigu z odwróconym startem

  • 2. devious
    • 2018-10-13 12:38:23
    • *.centertel.pl

    @1
    Wtedy po prostu zamiast kwalifikacji jest sprint np. na 8-10 okrążeń z kolenością startową z generalki - czyli czołówka statuje z końca a Williamsy z pierwszego rzędu :)

  • 3. mafico
    • 2018-10-13 13:23:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Ciekawe urozmaicenie. Chociaż wolałbym żeby zrobili coś z bolidami i zeszli z idiotycznego przerostu Aero na rzecz przyczepności mechanicznej. Zresztą z pożytkiem dla samochodów cywilnych. Przecież nikt nie właduje do Golfa aero z f1 :P

  • 4. Soto
    • 2018-10-13 13:26:23
    • *.146.102.143.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To co zaraz napiszę to oczywiście czysta fantastyka, ale czemu czasami się nie pośmiać. Tak więc... tylko 3 topowe zespoły i każdy po 3 bolidy.
    Składy:
    Mercedes: HAM, KUB, RUS
    Ferrari: ALO, RIC, LEC
    Red Bull: VER, RAI, NOR
    Myślę, że w takiej kombinacji nikt by nie przysypiał na wyścigach:)
    Vettel oczywiście do Safety car'a, bo do niczego innego się nie nadaje.

  • 5. Nezrah
    • 2018-10-13 13:46:40
    • *.adsl.inetia.pl

    To wina torów, przypominam Walencje., Uwielbiam tory uliczne, ale tamten mógł robić śmiało za kołysankę. Ja bym już pokombinował własnie z przebudową obiektów - albo tańsza wersja - odwróceniem kierunku ścigania. Trochę świeżości by było. Same zmiany w formule kwalifikacji raczej są kiepskim pomysłem. Chyba, że zrobić taki jeden wyścig w sezonie "dla śmiechu" gdzie Williams pewnie na kilka lat okupowałby pierwszą linię.

  • 6. Grzesiu10
    • 2018-10-13 13:59:08
    • *.toop.pl

    @5
    Nie da się odwrócić kierunku ścigania bez przebudowy toru. Strefy bezpieczeństwa czy też wjazd i wyjazd z alei serwisowej jest dostosowany do konkretnego kierunku jazdy. Przykładowo wyobraź sobie hamowanie przed tunelem który jest obecnie na wyjeździe z alei w Abu Zabi.

  • 7. Vendeur
    • 2018-10-13 14:45:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Hamilton niby taki tylko "celebryta" a jak trzeba to potrafi mądrze przeanalizować sytuację i dać ciekawe pomysły, w przeciwieństwie do innych kierowców.

  • 8. amol
    • 2018-10-13 17:48:04
    • *.no.customer.tdc.net

    Świetny pomysł Hamiltona, ależ by były ekscytujace wyścigi jakby zmieniali kolejności na starcie, każde GP by było wyjątkowe.

  • 9. hubertus
    • 2018-10-13 21:43:00
    • *.net.tylda.net

    @4 Soto - ostanie zdanie spowodowało że muszę wyczyścić monitor i ścianę - gratuluję - mocna stawka i właściwe fotele

  • 10. hubertus
    • 2018-10-13 21:45:12
    • *.net.tylda.net

    @6 Albo Monako po tunelu - bez strefy bezpieczeństwa - choć wszystkich torów odwracać nie trzeba

  • 11. elin
    • 2018-10-13 22:07:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bernie Ecclestone miał kiedyś podobny ( moim zdaniem dość ciekawy ) pomysł - aby stawka startowała w odwrotnej kolejności do miejsc zajmowanych na mecie w poprzednim wyścigu.

  • 12. MicCal
    • 2018-10-13 23:03:05
    • *.static.tvk.wroc.pl

    Podobno w trakcie sezonu 2002 (który zdominowało Ferrari i generalnie wiało nudą) był pomysł, żeby kierowcy zmieniali zespoły po każdym wyścigu - to dopiero byłoby urozmaicenie. A co do Hamiltona, cóż - gadanie nic nie kosztuje. Szybko zmieniłby zdanie, gdyby musiał startować z ostatniego miejsca np. w Monako.

  • 13. Raptor202
    • 2018-10-13 23:38:55
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Hamilton to by szybko zmienił zdanie gdyby gdziekolwiek musiał startować z ostatniego pola.

  • 14. hubertus
    • 2018-10-14 00:19:36
    • *.net.tylda.net

    startowanie w odwrotnej kolejności niweczy sens Q - po co się starać skoro będzie się na końcu
    czy nie ciekawiej byłoby aby to były 2 albo 3 wyścigi po 45 minut ? wg mnie jeśli 2 lub 3 to 2 wyścig w odwrotnej kolejności startowej. bałbym się tylko o punkty bo nie wszyscy wystartują do każdego wyścigu (wypadki, awarie)

  • 15. Miki42
    • 2018-10-14 12:17:52
    • Blokada
    • *.ap-media.pl

    Lewis Hamilton uważa, że Liberty Media nie powinno obawiać się bardziej radykalnych zmian takich jak odwracanie kolejności startowej.
    To taka zmiana była by fajna odwrócić kolejność startową ci z końca stawki na pierwsze pola a ci pierwsi na ostatnie pola ale by zabawa była wtedy było by na co popatrzeć jak Hamilton z końca stawki gonie tego co był na ostatnim miejscu

  • 16. zazuk
    • 2018-10-14 14:38:42
    • *.cust.telecolumbus.net

    14. hubertus
    A Jakby za Quali przyznawać punkty? To wtedy miałby sens ścigać się w Q i startować z ostatniego rzędu

  • 17. GO7
    • 2018-10-14 22:50:54
    • *.play-internet.pl

    Wyrzuciłbym nudne wyścigi z kalendarze, po prostu. Australia jako pierwsza byłaby pierwsza w koszu, a skończyłbym na Abu Dhabi, po drodze poleciałoby m.in. oczywiście Sochi.

  • 18. Skoczek130
    • 2018-10-15 22:53:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najwięcej dałoby wyrównanie stawki. Wówczas umiejętności kierowcy znowu miałyby jakiekolwiek znaczenie. W obecnej sytuacji reszta stawki to jak ruchome szykany...

  • 19. Rafi95x
    • 2018-10-18 16:14:41
    • *.dynamic.mm.pl

    Ale po co odwracać kolejność startową , jaki sens miałyby kwale , no właśnie bez sensu , takie pomysły są idiotyczne.Może jeszcze zróbmy tak , że to ostatni kierowcy bedą stali na podium a co tam. Mam taką rade dla wszystkich , jeżeli Kogoś nudzi F1 niech nie oglada , albo niech włączy na Ojca Mateusza na Jedynce , tam bedzie miał atrakcje i zwroty sytuacji . Tak samo Hamilton , chce urozmaicać zawsze może odejśc i poszukać wrażeń w innej serii. Pamietajmy , że F1 to nie tylko murzynek , któremu sie nudzi , ale sztab ludzi , którzy pracują na wynik i cieżko mi sobie wyobrazić sytuacje gdzie np. zespół Mercedesa czy Red Bulla mimo swojej cieżkiej prac i rozwoju technologicznego bedzie musiał odstąpić miejsca jakimś leserom z Williamsa czy McLaren a.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo