komentarze
  • 1. mj29
    • 2018-10-11 10:22:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    I powodzenia ! będzie ciekawie

  • 2. TomPo
    • 2018-10-11 10:34:46
    • *.dynamic.chello.pl

    Kibicuje Hondzie ale... :)
    RBR nic innego mowic nie moze, bo PR. Do tego wiedza, ze jak zaczna jechac po Hondzie to nikt im jednostki nie da. Tzn da Renault, bo bedzie musialo dac, ale predzej by sie chyba wycofali z F1.
    Bardzo jestem ciekawy sezonu 2019, choc pewnie nic wielkiego nie zwojuja jescze.
    Jakby tak zaczeli walczyc o podia i zwyciestwa... ALO popelnia sepuku xD

  • 3. ds1976
    • 2018-10-11 11:38:40
    • *.gigainternet.pl

    Wyjątkowo muszę się zgodzić z TomPo, że na razie muszą uskuteczniać PR gadkę - szmatkę. Ale trzeba uczciwie zauważyć, że w tym sezonie Toro Rosso nieźle sobie radziło na torach premiujących moc silnika! Do tego poprawili niezawodność. Jeżeli w sezonie 2019 zrobią dalszy progres to można uwierzyć, że mocą nie odstają od agregatów Renault.

  • 4. Sasilton
    • 2018-10-11 12:13:27
    • *.unknown.vectranet.pl

    Patrząc na rozwój silnika Renault, to wybór na Hondę jest jedynym sensownym.
    Szkoda tylko tych zmarnowanych lat w Mclarenie.

  • 5. Nezrah
    • 2018-10-11 12:33:45
    • *.adsl.inetia.pl

    4@
    Te lata nie były zmarnowane, a były czasem, w którym rozwijano silnik. O wiele za wolno jak na taka firmę jak Honda no, ale lepiej późno niż wcale. Merce jak weszły do F1 też nie od początku były na topie. Pozostaje trzymać kciuki. Im więcej kierowców będzie walczyć o zwycięstwa tym lepiej dla widowiska i nas kibiców.

  • 6. wariat133
    • 2018-10-11 14:40:01
    • *.centertel.pl

    Z dobro miną do złej gry XD

  • 7. Mat5
    • 2018-10-11 18:58:13
    • *.centertel.pl

    W tej sytuacji McLaren może pluć sobie w brodę. Honda wykonała bardzo dobrą pracę nad jednostką napędową w przeciągu tego roku. Może silnikowi brakuje jeszcze prędkości maksymalnej, ale nie psuje się na potęgę jak przez ostatnie lata i jak Renault obecnie.

  • 8. TomPo
    • 2018-10-11 19:23:26
    • *.play-internet.pl

    @7
    Za czasow McL to mogl byc pomysl z glupia idea size-0. Nadwozie moze i sprawowalo sie świetnie ale silnik mechanicznie i termicznie pewnie nie wyrabial.
    TR dalo Hondzie swobode no i wreszcie Japonczycy przestali sie unosic honorem i dali sobie pomoc, chocby inzynierom z Merca.
    Dawac nowy sezon bo ten juz pozamiatany :)

  • 9. rakes
    • 2018-10-12 12:20:35
    • *.dynamic.chello.pl

    8@
    "TR dalo Hondzie swobode no i wreszcie Japonczycy przestali sie unosic honorem i dali sobie pomoc, chocby inzynierom z Merca. " Jacy inżynierowie z Merca ?

  • 10. Heniek007
    • 2018-10-12 13:32:25
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @9 Daj spokój, nie ma co tego komentować.

  • 11. weres
    • 2018-10-14 10:01:04
    • *.177.224.112.revdns.net.pulawy.pl

    Przebudowa bolidu na potrzeby nowego silnika nie poprawi szybkosci bolidu... Skoro więc sam silnik nie wiele da to trudno wierzyc że red bull może włączyć się do walki o mistrzostwo w 2019...

  • 12. michalde
    • 2018-10-14 13:17:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Honda wraca do F1, wróci też pewnie Toyota. Prawdopodobnie kryzys się już dawno skończył :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo