komentarze
  • 1. ds1976
    • 2018-10-08 14:27:22
    • *.gigainternet.pl

    Leclerc chcąc nie chcąc musi się uczyć. W przyszłym roku będzie częściej trafiał na Maxa mniej więcej w tych samych częściach toru. Nie będzie już Ericssonów, Gaslych czy Hartleyów (Gasly będzie, ale to nie ten format kierowcy by się nim szczególnie przejmować). Wtedy już nie będzie przelewek o czy mógł się przekonać jego przyszły zespołowy partner.

    Inna bajka, że można odnieść wrażenie, że MAG próbuje naśladować bezwzględny styl jazdy Holendra. Jednak na chwilę obecną można mówić jedynie o naśladownictwie.

  • 2. budyb
    • 2018-10-08 14:42:16
    • *.dynamic.chello.pl

    Brak kary mnie trochę zdziwił, zachowanie było chamskie i niebezpieczne przy bardzo dużej prędkości. Odrobinę mniej szczęścia i samochód Leclerca mógłby wystrzelić w powietrze.

  • 3. Raptor202
    • 2018-10-08 14:43:09
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @1 Tylko jakoś Magnussen rzadziej wdaje się w poważniejsze kolizje, wbrew temu co mówi Vasseur, od Verstappena. Fart, czy może po prostu MAG ma świadomość, że nawet taka jazda musi mieć jakieś granice?

  • 4. PiotrFanF1
    • 2018-10-08 14:49:51
    • *.sta.asta-net.com.pl

    powiedzmy sobie szczerze, magnusen to zwykły drogowy bandyta, to że jeździ w f1 jest niezrozumiałe, kiedyś kogoś zabije

  • 5. szoko
    • 2018-10-08 15:36:24
    • *.access.hol.gr

    Ogólnie sędziowie w tym wyścigu byli do bani.

  • 6. StalkerStrielok
    • 2018-10-08 15:49:11
    • *.lss.net.pl

    Jak sędziowie łamią konstytucję , to co się dziwić...

  • 7. TomPo
    • 2018-10-08 15:53:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Sedziowie przez caly sezon sa do bani.
    5s kary dawane tam gdzie nalezaloby dac przejazd przez aleje
    brak kar, tam gdzie sie nalezalo minimum 10s
    ani razu nie dali kary pauzowania wyscigu, a i takie sytuacje byly, ze taka kara bylaby uzasadniona

    Sedziowie to chyba jacys lewacy, z poprawnoscia polityczna zamiast mozgu.

  • 8. XandiOfficial
    • 2018-10-08 17:54:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    od 2013 sędziowie coś piją a od 2014 i te śmieszne kary po 5 sekund ... żenada

  • 9. jatomak
    • 2018-10-08 19:30:30
    • *.in.net.pl

    MAG to po prostu kawał b..a i tyle. Na szczęście tym razem to on sobie załatwił wyścig w największym stopniu. Pokazał raz ALO w Q na Monzy jak się obchodzić z takimi typami jak MAG. Niemal każdy kierowca F1 uważa, że MAG to głup, więc chyba coś w tym jest. Nawet po internecie krąży dość śmieszny filmik f.ck Magnussen.
    @1 porównywanie MAG i VER jest nie trafne:
    - są na innym etapie kariery i mają inne priorytety, VER chce wyrobić sobie na przyszłość to, że jak ktoś chce go wyprzedzić to musi zaryzykować i na razie wydaje się to czasem głupie, ale jak ktoś będzie wchodził z zakręt razem z VER to na ułamek sekundy może się zawahać... i ten ułamek sekundy w F1 decyduje często o zwycięstwie i mistrzostwie świata
    - za kilka lat to VER będzie klasowym kierowcą F1 (może będzie dominował), a wtedy o MAG nikt nie będzie już pamiętał.

  • 10. Buszmen
    • 2018-10-08 21:37:18
    • *.serv-net.pl

    Swoją drogą fajnie było by gdyby stawka składała się tylko z takich ?bandytów?
    Nie twierdze ze było by to dobre ale na pewno ciekawe.
    20 startuje do mety dojeżdża z 10ciu
    Ale widowisko jak w Ben Hurze ;)
    Nie miałabym nic przeciwko
    Ostatnie lata to nuuuudy

  • 11. tysu
    • 2018-10-08 23:13:31
    • *.is.net.pl

    1. ds1976
    W przyszłym roku Leclerc będzie lata świetlne przed Verstappenem.
    Max będzie się wtedy użerał z Magnussenem.

  • 12. ds1976
    • 2018-10-09 09:03:58
    • *.gigainternet.pl

    @11 tysu, piszesz na biorąc pod uwagę silnik Hondy? Nie byłbym taki pewien. Od czasu współpracy z McLaren wykonali bezsprzecznie postęp, zarówno w kwestii mocy jak i niezawodności. Biorąc pod uwagę te dwie kwestie raczej nie powinni mieć nic gorszego "pod maską" niż w tym roku. Nadwozie będzie w całości zaprojektowane przez Neweya, więc...? W tym roku Verstappen walczył jak równy ze znacznie szybszymi Ferrari. Dlaczego miałoby się to zmienić w przyszłym roku? A Leclerc mimo, że bardzo zdolny będzie musiał jeszcze wypić dużo mleka by dorównać opluwanemu (niesłusznie) Vettelowi a co dopiero szalonemu Holendrowi :))

  • 13. Sebo76
    • 2018-10-09 13:07:48
    • *.inter-sat.pl

    @10
    BUSZMEN twój nick mówi sam za Ciebie.......... oglądaj sobie champ car czy jak tam się to w USA nazywa, to taki WRESTLING na kółkach, powinieneś ogarnąć to wątpliwe widowisko swoim małym mózgiem. A swoją drogą to F1 pod wodzą Liberty Media czeka ten sam los ... kibice będą przychodzić nażreć się hamburgerów i pooglądać jak bolidy się rozwalają.

  • 14. tysu
    • 2018-10-09 14:01:27
    • *.is.net.pl

    @12. ds1976
    Pierwszy sezon z Hondą to jest gwarantowany niewypał ;p

  • 15. ds1976
    • 2018-10-09 14:21:37
    • *.gigainternet.pl

    @13 Sebo76, to o czym piszesz nazywa się IndyCar, prawdopodobnie Alonso tam przejdzie. Widowisko zdecydowanie lepsze niż F1 - nie ma nudnych, dennych wyścigów jak w Monako czy w Rosji, bolidy podążają blisko jeden za drugim, tory są bardziej wymagające (uliczne) oraz przerażające owale. Jest walka koło w koło, tankowanie a tym samym i sprinty. F1 musi się uczyć od Indy na chwilę obecną. Oby przejście Alonso zapoczątkowało migrację kierowców do Indy w przyszłości (w tym RK).

    A to, że ktoś jest głodny w trakcie weekendu wyścigowego? Nie widzę w tym nic złego, mają na głodnego siedzieć?

  • 16. ds1976
    • 2018-10-09 14:22:59
    • *.gigainternet.pl

    @14 tysu, myślę, że nie, Honda już miała trzy takie "pierwsze" sezony - z McLaren, wszystko co złe przerobili już wtedy. A to, że w Japonii buduje się niezawodne silniki wiadomo nie od dziś :)) Honda właśnie dąży w tym kierunku czego dowodem jest pierwszy sezon z Toro Rosso.

  • 17. Raptor202
    • 2018-10-09 14:49:49
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @16 McLaren-Honda w 2016 też zdawał się robić progres. A akurat Japończycy w F1 to już mają chyba w zwyczaju zawsze coś schrzanić. Toyota mimo pokaźnego budżetu przez osiem sezonów nie wygrała ani jednego wyścigu. A oto dokonania Hondy jako samodzielnego konstruktora:
    - Jo Schlesser
    - My Earth Dream - największy regres między pojedynczymi sezonami w ostatnich latach
    - trzy zwycięstwa w ciągu ośmiu sezonów

    Ja rozumiem, że lata osiemdziesiąte, że wtedy to zrobili wybitny silnik, że Mansell, że Piquet, że Prost, że Senna...tylko jakie to ma odzwierciedlenie w obecnych czasach? Na ten moment Hondę można rozliczać tylko na podstawie okresu 2015-18, a tutaj fajerwerków nie widzę. Choćby obecny rok, gdzie poprawili niezawodność - owszem, poprawili, tylko czy osiągi poszły w górę? Póki co STR uzbierała mniej punktów niż w ubiegłym roku, więc albo teraz mają słabszych kierowców, albo jednak ta Honda nie taka wspaniała.

  • 18. Mat5
    • 2018-10-09 16:16:48
    • *.146.65.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ten incydent z udziałem Leclerca i Magnussena był dosyć dziwny i niepotrzebny. Z tego, co widziałem, to Leclerc jechał jedną linią, natomiast Magnussen ewidentnie zmieniał kierunek jazdy. Sytuacja wyglądała niemalże identycznie jak dla kolizji Red Bulli w GP Azerbejdżanu. Magnussen jest sam sobie winien, natomiast szkoda, że Leclerc ucierpiał w tym starciu. Uważam, że krytyka Saubera pod adresem Duńczyka jest jak najbardziej słuszna. Owszem, Magnussen jeździ agresywnie i całkiem nieźle się to ogląda, jednakże miał już sporo manewrów, w których po prostu przesadził i ten z Leclerkiem na to dowodem.

  • 19. Janek1966
    • 2018-10-11 07:50:04
    • *.188.105.pools.vodafone-ip.de

    ...hmmmm, to niech go krytykuje....

  • 20. michalde
    • 2018-10-11 21:07:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Ten zajechał mu drogę, tamten huknął go w tył, a i tak nikt nie wie, kto był sprawcą kolizji. Jeżeli trudno wyłonić winowajcę to sędziowie powinni uznać takowe spięcie za zwyczajny incydent wyścigowy i udzielić reprymendy każdemu z osobna. Oczywiście każdy ma swoją rację. Ja w swoim ostatnim komentarzu sam napisałem, że to LEC ponosi odpowiedzialność za ten incydent. Mogę się równie dobrze mylić :)

    Co innego jeżeli dochodzi do kolizji między kierowcami tego samego zespołu, a co innego jeżeli mowa o kolizji między kierowcami z różnych teamów. W drugim przypadku łatwiej o zgodę i porozumienie, choć bywa i tak, że nawet zawodnicy z tego samego zespołu za sobą nie przepadają. Smutna prawda, ale prawda. W Formule 1 trudno o przyjaźń.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo