komentarze
  • 1. YASHIU
    • 2018-06-14 19:04:27
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No.... taka trochę metoda na chinczyków, że lepiej zerżnąć od innych niż wymyślić samemu ( per analogia do F1: podebrać innym kogoś kto się zna, lub mieć kogoś kto widział rozwiązania innych), ale co by nie mówić Chiny są teraz potęgą. Zobaczymy jak wyjdzie to Renault.

  • 2. RoyalFlesh F1
    • 2018-06-15 11:04:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.L też przechodził z Maclarena do Mercedesa, po czym Mercedes miał problemy z oponami. Teraz przeszedł do Williamsa który ma potężne problemy z oponami. To też ryzyko. Adrian Newey przynajmniej się szanuje.

    Uczciwie też mówiąc na ich miejscu też wolałbym kupić kogoś kto ma wiedzę niż inwestować miliony. Mercedes o wiele więcej zainwestował w silnik niż cała reszta. Dlatego też mają 4 tytuły.

  • 3. yaneq
    • 2018-06-15 11:05:31
    • *.icpnet.pl

    To mieli zatrudnić polskiego inżyniera po studiach?
    To normalna sprawa i prawo rynku.

  • 4. Heniek007
    • 2018-06-15 11:10:49
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    I co z tego? Jeżeli Renault dogoni RBR nie będzie to powodem wzmocnienia Francuzów, lecz osłabieniem "puszek". Oby Honda nie przyczyniła się do degradacji Red Bull Racing.

  • 5. sliwa007
    • 2018-06-15 22:06:17
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. YASHIU
    Głupoty piszesz.
    Raz, że Chińczycy "ameryki" nie odkryli kopiując zachód, dwa że F1 to zamknięty krąg inżynierów. Wiedza krąży wśród zespołów, ale również pomiędzy FIA czy FOM. Ludzie przechodzą z zespołu do zespołu, z FIA do zespołów i odwrotnie. Wszechobecna migracja.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo