komentarze
  • 1. Sasilton
    • 2019-12-07 13:53:30
    • *.unknown.vectranet.pl

    W jednym wyścigu za taki manewr dają 5 sekund kary, a w innym dają nagrodę.

  • 2. Raptor202
    • 2019-12-07 15:09:16
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Według mnie najlepszy był manewr Leclerca na Grosjeanie w Monaco.

  • 3. Ilona
    • 2019-12-07 15:40:04
    • *.246.67.55.skyware.pl

    Nie dziwię się, że kolejny raz ta nagroda trafia do Maxa, jest specjalistą od efektownych manewrów.

  • 4. XandrasPL
    • 2019-12-07 15:53:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Brak mi słów. Co za bezsens. Na ciul tory i ich limity skoro tak można robić a raczej niektórzy mogą.

    Myślałem, że za atak na Leclercu ale w Austrii ale jednak miniaturka postu nie kłamała.

    Mieli racje, że sporty motorowe, które nie są zrzeszone z FIA trzymają się lepiej.

  • 5. furman 1974
    • 2019-12-07 16:10:01
    • *.35.106.176.ip4.krucznet.com.pl

    Sasilton
    Dokładnie

  • 6. Orlo
    • 2019-12-07 17:21:04
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Nie wiem, może jestem ograniczony, może coś ze mną nie tak, ale to nie jest manewr wyprzedzenia, to jest obrona pozycji. Na początku wideo Max jest przed Charliem, na końcu też. A pomiędzy Monakijczyk nigdy nie jest o cała długość bolidu z przodu, co najwyżej lekko.

  • 7. Grafii
    • 2019-12-08 12:46:06
    • *.252.25.251.internetia.net.pl

    Tez się nie zgadzam z tym wyróżnieniem. Były lepsze manewry wyprzedzania.

    Nie rozumiem tez przepisów F1... po co są wyznaczone tory? Po co jest ta biała linia po obwodzie każdego toru (od wewnętrznej i zewnętrznej)? Jak dla mnie wyznacza ona granice toru i wyjechanie poza nią 4 kołami na dowolnym zakręcie, dowolnego toru, powinno być równoznaczne z obowiązkiem oddania pozycji/kasowaniem czasu w kwalifikacjach. Albo się ścigamy po torze, albo szukamy jak nagiąć przepisy? Co za różnica czy ścinasz po wewnętrznej zakręt czy nabierasz prędkości na zewnętrznej poza torem?

    Te pasy wokół toru określają umowną granice. Powinno być tak że na torach bez band można wyjechać poza, ale nie wolno 4 kołami. Wyjeżdzasz to oddajesz pozycje (jak zyskałeś), a jak ?nic? nie zyskałeś to doliczamy 5 sek kary do czasu. Zniechęcałoby co niektórych do jeżdżenia poza torem. Gdyby były bandy wokół toru, to kierowca poniósłby większa stratę niż doliczone 5 sek.

  • 8. mario 88
    • 2019-12-08 13:04:00
    • *.30.20.141.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Byłem 4 raz w Austrii na wyścigu. Dla mnie manewr VET pierwsza klasa . 50 tyś Holendrów i kara dla VER byłaby nie do ogarnięcia przez POLICJE. Sędziowie FIA wystraszeni.

  • 9. OOXXYY
    • 2019-12-09 09:15:06
    • *.30.49.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Też uważam że nie jest to najlepszy manewr roku ale to tylko moje zdanie a ponad to przyznany przedwczesne bo do końca roku jeszcze pozostało troche dni ;)
    A poza tym co niektorzy nie rozumieją że chodzi tu o obojetnie jaki manewr w sportach motorowych a nie strikte manewr wyprzedzania.

  • 10. OOXXYY
    • 2019-12-09 09:22:44
    • *.30.49.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A już się łudzilam że mój komentarz nie będzie wymagał akceptacji.
    A jednak widze że administracja tego serwisu ma podobne podejście do tego które reprezentowali sędziowie F1 w tym roku.
    Nie rozumiem tego, skoro właścicielom tego serwisu zależy na jak największej oglądalności i liczbie wyświetleń to dla czego jednocześnie zniechęca się w ten sposób użytkowników/czytelników ?

  • 11. Hekate
    • 2019-12-09 22:16:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Trudno nie odnieść wrażenia, że Verstappen jest ulubieńcem FIA. Każdy inny kierowca (może poza Hamiltonem) dostał by za taki manewr wspomniane wyżej 5 sekund kary. Najwyraźniej Verstappena regulamin nie dotyczy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo