komentarze
  • 1. Ambrose
    • 2019-05-25 07:55:07
    • *.10.211.209

    Za niedługo może okazać się, że z wielkiej chmury mały deszcz - hucznie zapowiadane zmiany mające uzdrowić F1 mogą zakończyć się drobnymi korektami nie mającymi wpływu na aktualną sytuację.

  • 2. giovanni paolo
    • 2019-05-25 10:46:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pocieszające jest, że analizują, wyciągają wnioski i nie boją się wycofać z niektórych decyzji, a nie ślepo podążają za hasłem "standaryzacja"
    myślę jednak, że komentarz nr 1 jest bardzo celny, niewiele jest elementów, na które mogą ogłosić przetarg dla zewnętrznych dostawców, a z pewnością nie wpłyną one na hucznie zapowiadane obniżanie kosztów, pozostaje im wprowadzać limity budżetowe (budżetu?)
    ale jest jeszcze pewna tajemnica, "podobne oszczędności mogą zostać osiągnięte w inny sposób niż wybór jednego dostawcy tych elementów", pozostaje czekać aż decydenci ogłoszą co to takiego, bo raczej nie oddadzą produkcji aero czy elementów zawieszenia podmiotom zewnętrznym, ale indywidualnie pod każdy zespół (czyli "zespół" daje wytyczne co i jak, a ktoś pokroju Dallary produkuje podłogi i spojlery, ale inne dla każdego z zespołów) redukcja kosztów duża, ale rodzą się kolejne problemy, więc nie tędy droga

  • 3. TomPo
    • 2019-05-25 16:21:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Tak to jest, gdy na dana dyscypline wplyw maja sami jej uczestnicy => przeciaganie liny i patologia.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo