komentarze
  • 1. RoyalFlesh F1
    • 2019-01-21 07:11:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tego co wiadomo, zespoły szukają prędkości. Wydają kokosy na przyśpieszenie o jakieś 0,2 sek na okrążeniu. Williams traci na samej skrzyni 0,2 sekundy. Trzeba zmienić podejście i to co się da kupić od kogoś innego, kupić skoro jest lepsze. Mercedes też nie robi wszystkiego sam, tylko korzysta z części producentów, którzy się znają na robocie. Oczywiście nie jest to dobre, ale ktoś te przepisy wymyślił.

  • 2. KolczastyKaktus
    • 2019-01-21 15:10:27
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @RoyalFlesh F1
    To nie jest do końca kwestia przepisów. Logistyka idzie w takim kierunku aby to co jest możliwe kierować do zewnętrznych podmiotów. Dzięki temu oszczędza się czas i pieniądze nie tracąc na jakości. Więc czy to Williams czy Mercedes czy Ferrari to ta droga jest nieunikniona. Inną sprawą jest jak daleko powinno się to posunąć ale to już zależy od organizacji firmy i od jej wewnętrznych możliwości.

  • 3. Grzesiek 12.
    • 2019-01-21 15:20:38
    • *.146.34.22.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Na moje oko nie wygląda to dobrze ..... :(
    Paddy weź się do roboty , zamiast gadać glupoty

  • 4. XandiOfficial
    • 2019-01-22 17:35:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Czy ten koleś ma pojęcie o swojej robocie? W Mercu przyszedł na gotowe i tylko trzeba było pilnować. W McLarenie akurat było wtedy multum ludzi, którzy perfekcyjnie prowadzili zespół w kwestii organizacji osiągów. Tutaj Pady jest Sam i jep jep jep. Nie podważam jego umiejętności ale to już kolejny sezon w którym ma wolną rękę na to co zostanie zrobione.

  • 5. czuczo
    • 2019-01-23 21:18:48
    • *.ssh.gliwice.pl

    A może czas na zmianę szefa zespołu...?...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo