komentarze
  • 1. Igor
    • 2018-12-10 21:18:47
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Szkoda że umarła koncepcja wprowadzenia monsunów.

  • 2. matf1
    • 2018-12-10 21:28:09
    • *.dynamic.mm.pl

    Jest ok.
    Będzie łatwiej,chodź tak na prawdę oznaczenie "c" to stopień miękkości,także moim zdaniem nie zmieniło się dużo ale bardziej będzie to czytelnie dla widza

  • 3. XandiOfficial
    • 2018-12-11 00:09:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Czyli te "C" odpowiadają jakoś miękkości opon z poprzedniego sezonu bo wtedy mieszanek było 7 a teraz mamy od C1 do C5. Jak to jest?

    Wolałbym oznaczenie raczej "Soft (ultrasoft) niż jakieś C4. Które mieszanki zostały pominięte lub to jakiś nowy system. Oznaczenia tej litery to tylko na wypadek, gdyby te dzbany chciały wymyślić jeszcze miększe opony i nie mieli by tej nazwy pod nawias bo by się wyczerpały a tak będzie C5, 6, 7...

    Dlaczego na Bahrain, gdzie opony schodzą ładnie dają najtwardszy zestaw? Potem płaczą, że ci na siłę jadą na 1 pit bo wiadomo. Lepiej 3 sekundy wolniej niż się przebijać ale jechać na 2. Niech dadzą jeden wyścig ala Chiny 2011, Niemcy 2013 lub Korea 2013. Zjazdy do boksu po 6 okr. 3 pity minimum i tylko twardszymi operowali. Zwariowane wyścigi gdzie samobójcą był ktoś jadący na mniejszą ilość i wtedy to imponowało a teraz? Szkoda gadać.

    Kiedyś to nie interesowało mnie kto ma jakie opony. Borowczyk mówił tylko kto jedzie z "białym paseczkiem" i dla mnie to było wszystko jedno. Ścigali się i nie musieli odpuszczać bo oponki się przegrzewały.

  • 4. Retrato1989
    • 2018-12-11 10:52:06
    • *.kielcetechnolgypark.net

    C to skrót od compound czyli mieszanka. Z tego co mi wiadomo, to zmniejszyli liczbę mieszanek, bo część z miękkich była do siebie zbyt podobna, ale nie pamiętam o które opony tu chodziło. Też byłbym za tym aby wymusić więcej pitów, tak aby częściej kierowcy zamieniali się pozycjami. 2 pit stopy i wymóg zastosowania przynajmniej 2 mieszanek mogłyby uatrakcyjnić widowisko. Nie przypuszczam aby zmiany w aero aż tak wpłyneły na ilość manewrów wyprzedzania. Co innego gdyby kierowcy nie musieli aż tak oszczędzać opon.

  • 5. nekos
    • 2018-12-11 22:54:57
    • *.dynamic-ra-12.vectranet.pl

    Będzie czytelniej dla zwykłego niedzielnego telewidza, ale wg mnie nie tędy droga - nie można wymagać żeby kierowcy robili widowisko jednocześnie oszczędzając opony. Tylko powrót tankowania może uczynić F1 znów "królową".

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo