WYNIKI Barcelona [ 25 lutego 2010 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Webber Red Bull 1:21.487 109
2 N.Hulkenberg Williams 1:22.407 81
3 N.Rosberg Mercedes 1:22.514 107
4 P.de la Rosa BMW Sauber 1:23.144 73
5 J.Button McLaren 1:23.452 100
6 V.Liuzzi Force India 1:24.064 74
7 F.Alonso Ferrari 1:24.170 74
8 W.Pietrow Renault 1:24.173 73
9 J.Alguersuari Toro Rosso 1:24.869 111
10 L. di Grassi Virgin Racing 1:27.057 31
11 F.Fauzy Lotus 1:28.002 76

komentarze
  • 17. masmisbl
    • 2010-02-25 18:00:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zainteresował mnie ten podnośnik w Mercu ;)

  • 18. piotrekrkk
    • 2010-02-25 18:02:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Spokojnie to dopiero pierwszy dzień , mało gumy na torze , testują poprawki. 3 i 4-ty dzień będą decydujące .

  • 19. ris
    • 2010-02-25 18:05:13
    • *.150.87.2

    16. 100mek - na to wygląda , szczególnie jak dla przykładu Fernando pojedził, pozwiedzał i z dużym tyłem czasowym zadowolony zakończył test ;-))))

  • 20. lbijak53
    • 2010-02-25 18:05:43
    • *.retsat1.com.pl

    z takimi czasami pietrow chce byc nr1?? chyba joke

  • 21. cyk
    • 2010-02-25 18:13:08
    • *.tktelekom.pl

    13. franko może nawet wykręcić 1.19.900 i g. z tego :) co nam mówią czasy podczas testów...???

  • 22. piotrek74
    • 2010-02-25 18:24:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wiec Pietrow nie może sobie dać rady z ustawieniami i wyciągnięciem maxa lub nowy pakiet miał inne miał odzwierciedlenie na komputerach i w tunelu?

  • 23. Starh
    • 2010-02-25 18:25:33
    • *.adsl.inetia.pl

    Podniecacie się tymi testami.. a nic z nich nie wynika.. Wszyscy mówili, że Ferrari dobre.. Ferrari teraz taki czas jak Renault. Musicie zrozumieć, że te czasy można o kant dupy obić, ponieważ zespoły TESTUJĄ kurde TESTUJĄ nowe elementy bolidu.. Tu nie chodzi o to aby być szybkim, tylko o to aby pobrać dane i sprawdzić nowe elementy.

  • 24. melo
    • 2010-02-25 18:28:37
    • *.153.102.202

    ALONSO WE FIACIE (ferrari) widać mieli podobny program testowy.

  • 25. Renault R30 F1
    • 2010-02-25 18:29:10
    • *.centertel.pl

    no chyba reno dotankowane było heh:-)

  • 26. melo
    • 2010-02-25 18:29:44
    • *.153.102.202

    znaczy FIAT(ferrari) miał podobny program testowy na dzisiaj do programu RENAULTA

  • 27. -Zarathustra-
    • 2010-02-25 18:39:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak ktoś jeszcze napisze durnoty w stylu ''Ci są szybcy, a ci to patałachy'', ''Pietrov nr.1? Chyba w robieniu pierogów XD'' lub ''Renault mocno dotankowane'' to chyba imploduję od poziomu jaki masa użytkowników tego portalu ostatnimi czasy prezentuje...

    Wklepać Onet i poszaleć tam do woli to już za dużo, lepiej przyjść tutaj i zawracać zadek fanom formuły sprzed czasów ''Kubicomani''?

    ಠ_ಠ

  • 28. GMK
    • 2010-02-25 18:53:28
    • *.dynamic.gprsbal.plusgsm.pl

    27 - chyba w pewnym sensie muszę się zgodzić, od jakiegoś czasu "ciężko" tu się robi

  • 29. cyk
    • 2010-02-25 19:01:16
    • *.tktelekom.pl

    23. Starh taki zespół jak ferrari jeżeli jest swojej formy pewny nie musi wcale szalec na testach, robią to co do nich należy i tyle. Na pokazówki przyjdzie czas :)

    Cięzko oczywiście nadal określic kto jest faworytem ale ja od początku stawiam na 1, Red Bull lub Ferrari, 3. Mclaren. (obym się mylił i w pierwszej trojce było jednak Renault) Forma Mercedesa ?? Cięzko powiedzieć ale zaryzykuje mówiąc że raczej w Bahrajnie nie wygrają, takie mam odczucia. Pożyjemy, zobaczymy

  • 30. Sadu1
    • 2010-02-25 19:10:53
    • *.zone7.bethere.co.uk

    ma ktos jakies zdjecie tego patentu ferrari zastepujacego kołpaki ???

  • 31. chlebekf1
    • 2010-02-25 19:22:14
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zdj.9 felgi

  • 32. Sadu1
    • 2010-02-25 19:28:31
    • *.zone7.bethere.co.uk

    dzienks ale to daleko.
    juz znalazlem z bliska na http :// cdn.gallery.autosport.com/ picture_free.php/dir/ 2010febtest4/image/su_jm1025fe59-2

  • 33. blackjack7
    • 2010-02-25 19:41:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Czy ktos z Was orientuje się może co to za pręt z którym dziś jeździło Ferrari i Force India? Chodzi mi o to coś co wystaje zza głowy kierowcy na jakieś pół metra w górę (czarny kolor) - jakiś czujnik czy co?

  • 34. kubusf1
    • 2010-02-25 19:53:55
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Blackjack7 niestety nie orientuje się za bardzo, nigdzie nie widziałem inf o tym (nie szukałem) ale tak rozkminiając to pierwsze co mi na myśl przychodzi to ANTENA(...??????.....) Może zeby byl lepszy odczyt telemetrii...... Tak sie zastanawiam....

  • 35. Sadu1
    • 2010-02-25 20:02:59
    • *.zone7.bethere.co.uk

    to taki duzy magnes zeby masa nie dostal sprezyna w glowe ; )

  • 36. kubusf1
    • 2010-02-25 20:06:55
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sadu1 moze tak byc.......( smieje się;)) Ale pomysł dobry jest, byćmoze zostanie kiedys wykorzystany przez FIA. To jest jakis pomysl, gorzej jak zagrazający lecacy element nie będzie metalowy....;)

  • 37. blackjack7
    • 2010-02-25 20:07:30
    • *.adsl.inetia.pl

    kubusf1 - dzięki za trop - to może być to - jeśli tor jest nierówny to faktycznie czasem auto może znikać z pola widzenia czujników i wtedy taki "peryskop" może być pomocny.

  • 38. blackjack7
    • 2010-02-25 20:09:36
    • *.adsl.inetia.pl

    No chyba że antena odbiorcza zespołu jest gdzieś bardzo wysoko, to wtedy nie ma potrzeby wydłużania anteny na bolidzie...sam już nie wiem...

  • 39. jfc
    • 2010-02-25 20:36:21
    • *.78.158.22

    Od razu mówiłem że 1:22 będzie bardzo dobrym czasem. !:20 może pod koniec testów, ale ciężko będzie...

  • 40. riqoor
    • 2010-02-25 21:05:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ferrari z płetwą rekina połączoną ze spoilerem? :O Dziwne łączenie tej płetwy...

  • 41. pawelos211
    • 2010-02-25 21:11:31
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    33 to urządzenie do pomiarów powietrza wokół tego masztu, podobnie jest z tą farbą na spojlerach która pokazuje jak obiega powietrze dany element, DZiś jeszcze zauważyłem nowe urządzenie na tylnym spoilerze w maclarenie to też służy do pomiarów obiegu powietrza tylko że tylnego spojlera.

  • 42. cyk
    • 2010-02-25 21:36:12
    • *.tktelekom.pl

    a czy antena jak mowicie nie przesyła od razu tych danych do głownych siedzib zespołow??

  • 43. blackjack7
    • 2010-02-25 23:13:39
    • *.adsl.inetia.pl

    41: no ale po co info o obiegu powietrza na wysokości masztu, skoro najważniejszy obieg jest pod podłogą?

  • 44. pawelos211
    • 2010-02-26 00:10:23
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    42@ dane telemetrii są przesyłane po przekroczeniu linii start/meta za każdym razem poprzez tą antene.

    43@ nie wyraziłem się jasno to urządzenie ten maszt nazywa się "rurki Pitota" to urządzenie do pomiaru prędkości przepływów powietrza wokół bolidu a nie jak napisałem do obiegu powietrza.

  • 45. szerter
    • 2010-02-26 01:23:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    37. blackjack7 - taaa, ciekawe jakie wg. Ciebie musieliby mieć maszty na SPA...

    44. pawelos211 - bzdura, oczywiście, że telemetria leci w czasie rzeczywistym, skąd wogóle ten pomysł? Natomiast co do rurek - piszesz, że służą do mierzenia "przepływów powietrza WOKÓŁ bolidu" - to niby w jaki sposób mierzą cokolwiek w miejscu innym niż to, w którym jest zainstalowana?

  • 46. pawelos211
    • 2010-02-26 15:06:14
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    45@ jakie maszty na SPA? ,napisałem że ten maszt to rurka pitota i zespoły używają jej TYLKO podczas testów. Wykres telemetrii leci na monitorze komputera cały czas to prawda ale pełny zakres danych jaki jest analizowany tylko po przejechaniu pełnego okrążenia .Rurka pitota z tego co wiem mierzy prędkość powietrza NAD bolidem i ma również czujniki rozstawione po pokrywie bolidu by mierzyć inne miejsca .Tu masz zdjęcie maclarena i widać bardzo ładnie rurke pitota na tylnym skrzydle może być również rozstawiona nad kołem bolidu ,zespół może ja ulokować prawie w każdym miejscu na bolidzie to zależy od nich

    zdjęcie maclarena http ://f1.gpupdate. net/ en/ photolarge.php?photoID=146412&catID=4532

  • 47. blackjack7
    • 2010-02-26 21:38:56
    • *.adsl.inetia.pl

    pawelos211: dzięki za info.pozdrawiam


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo