WYNIKI Paul Ricard [ 16 maja 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 J.Trulli Toyota 1:31.360 26
2 N.Piquet Renault 1:31.634 60
3 P.de la Rosa McLaren 1:32.143 53
4 S.Vettel Toro Rosso 1:32.480 49
5 F.Massa Ferrari 1:33.246 19
6 N.Heidfeld BMW Sauber 1:33.371 30
7 S.Buemi Red Bull 1:34.064 16
8 G.Fisichella Force India 1:34.071 31
9 J.Button Honda 1:36.501 19
10 A.Sutil Force India 1:43.877 13
11 N.Hulkenberg Williams 1:44.741 35

komentarze
  • 1. Toyota F1
    • 2008-05-16 19:04:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo Jarno! ; )

  • 2. VAXER
    • 2008-05-16 19:06:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jaka przewaga nad BMW i Ferrari .... Brawo Jarno !

  • 3. borgolot
    • 2008-05-16 19:07:47
    • *.net

    Nelsinio, po publicznym ostrzeżeniu, od razu lepiej.

  • 4. sandacz303
    • 2008-05-16 19:09:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hahaha, a widzieliscie to ?? Heidfled, hahaha, nie no ^^ Jak tak Jarno pojedzie to moze typowanie wygram xD

  • 5. dmn
    • 2008-05-16 19:11:58
    • *.tktelekom.pl

    Jaka przewaga????!!!!! To są treningi - czytaj - Przejazdy na różnych konfiguracjach, w celu doboru odpowiedniego ustawienia już podczaswyścigu więc NIKT ZBYTNIO NIE BIERZE WYNIKÓW NAWET NA PÓŁ POWAŻNIE ;)

  • 6. karolVTEC
    • 2008-05-16 19:14:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kiedy słysze o deszczu na torze przypomina mi sie Senna... A co do testów to pozostaje liczyć że w Kanadzie też bedzie lało :P

  • 7. tomek1994
    • 2008-05-16 19:19:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i co z tego że pierwszy. Na pewno Toyota nie odrobiła takiej straty do czołowych zespołów

  • 8. Yoozeck
    • 2008-05-16 19:33:59
    • *.ds10.univ.gda.pl

    Panie i panowie tym razem wg. (pseudo)ZnaFcuf Toyota wygra ten sezon, a of kors Macki, Ferrari i bemki wylądują na końcu stawki, nawet Forse India wyprzedzi ich. A tak na poważne to już sie płakać chce od takich komentarzy, nie to że się śmiać. Naprawdę darujcie sobie takie wykładnie. Ta stronka, odkąd ją odkryłem, przyciągała mnie głownie z wypowiedzi użytkowników obieganych w tym sporcie. Chociaż sam już dawno obserwuję wydarzenia w f1, jednak wolę powstrzymać się od laickich komentarzy. Może nie na temat, jednak tym razem nie wytrzymałem i musiałem wypowiedzieć sie. Pozdrawiam i sorrki za zaśmiecanie.

  • 9. dmn
    • 2008-05-16 19:49:30
    • *.tktelekom.pl

    Yoozeck - OTÓŻ TO, pozdro

  • 10. jaras1993
    • 2008-05-16 20:15:48
    • *.dip.t-dialin.net

    ludzie to sa testy !! sie wszyscy cieszycie (albo zalamujecie) oni testuja a nie sie scigaja jak w kwalifikacjach kto najlepszy czas ma. jedni robia to a jedni to

  • 11. arcykarol
    • 2008-05-16 20:36:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    coś nick cienko przędzie

  • 12. Dagmara_W
    • 2008-05-16 20:49:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To są tylko testy, oni się tu nie ściagają o pole position..Monako to inny tor i nie wszyscy odkrywają karty.. Dewagujmy dopiero po kwalifikacjach .. pozdrawiam

  • 13. sven
    • 2008-05-16 20:51:32
    • *.bel.vectranet.pl

    w koncu toyota gora :D szkoda, ze tylko w testach :(

  • 14. dario71
    • 2008-05-16 22:08:58
    • *.ssp.dialog.net.pl

    a tak na marginesie co to znaczy "obwite opady" ?? :)
    i to 2x :)

  • 15. Kadet
    • 2008-05-17 01:13:07
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Czy to jest wróżba, ze GP Kanady bedzie w deszczu? :) TSD, to ciekawe ile w tym sezonie będzie mokrych wyśigów? Wolałbym by było góra dwa. Lubię bardziej przewidywalną rywalizację :D

  • 16. rzaba
    • 2008-05-17 02:01:55
    • *.chello.pl

    obFity!!

    i pisze się NelsinHo. H małe

  • 17. tt16
    • 2008-05-17 09:08:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oj...Nick słabo to teraz juz chyba kazdy wie ze on nie jest w zyciowej formie. Heidfeld ma problemy nawet w kwalifikacjach na Q3...heeheh:))

  • 18. tewumoto
    • 2008-05-17 10:16:59
    • *.gprs.plus.pl

    "Nick Heidfled" znowu z problemami.. ale może znowu zawiódł jakiś element zawieszenia?? nigdy nie wiadomo.. :( dużo nie popracował, Robert będzie musiał sam szybko na treningach poszukać odpowiednich ustawień.. mam nadzieję, że jakieś GP odbędzie się w deszczu, trzeba pamiętać, że RK potrafi jeździć po mokrym torze.. :)) chciałbym zobaczyć Pedro w bolidze w weekend, szkoda, że pełni tylko rolę testera.. :( najwyraźniej McLaren nie chce przemęczać Kovalainena.. :) Piquet zabrał się za trening, nakręcił kółek, że aż miło.. :D ciekawe, jak szybkie postępy będzie robić Force India?? bo do najbardziej zapracowanych najczęściej nie należą.. :( dobrze, że chociaż wczoraj wystawili dwóch kierowców.. :)

  • 19. tewumoto
    • 2008-05-17 10:20:49
    • *.gprs.plus.pl

    W sumie "kmepa007" napisał: "Większość zespołów zdecydowała się jednak ograniczyć wyjazdy na mokry tor ze względu na limity kilometrów testowych, które w późniejszej fazie sezonu mogą być bardziej przydatne." Może FI chce coś zostawić na przyszły sezon?? :D :D :D

  • 20. renault f1
    • 2008-05-17 10:27:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    N.Piquet nieżle!!

  • 21. władek
    • 2008-05-17 10:40:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    He, he, emocje narastają. Prowokujemy, żartujemy i ... dajemy się podpuszczać. Ciekawe jak Robert wytrzyma tę presję. Chyba wszyscy czekamy na Monaco, jako na TEN wyścig.

  • 22. lukasz1
    • 2008-05-17 10:53:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bendzie ciekawie

  • 23. pokemon1234
    • 2008-05-17 12:21:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A z jakiej racji jechały 2 Force India?

  • 24. Yoozeck
    • 2008-05-17 14:17:11
    • *.ds10.univ.gda.pl

    Też dołączam do pytania pokemon1234 ....

  • 25. alonsorenault
    • 2008-05-17 14:33:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W którymś artykule na tej stronie było napisane że Fisico i Sutil dzielą sie obowiązkami tak że jeden troche jeździ
    i drugi też

  • 26. piotruspaw
    • 2008-05-17 16:28:19
    • *.160.241.141

    toyota to dobry zespół :)

  • 27. tewumoto
    • 2008-05-17 18:23:08
    • *.gprs.plus.pl

    @ Yoozeck: TY TAKI Nie(pseudo)ZnaFca I NIE WIESZ?? :D @ pokemon1234: w czasie testów jeden bolid każdego zespołu ma prawo przebywać na torze w tym samym czasie. Kierowcy mogą się zmieniać, ale większość zespołów tego nie wykorzystuje, bo nie ma sensu porównywać wyników jednego kierowcy z pewnymi ustawieniami do osiągów innego kierowcy z innymi pakietami.. zawsze w porównaniach musi występować tzw. poziom odniesienia (w matematyce jest to wspólny mianownik), którym dla zespołów jest konkretny kierowca. Najwyraźniej indyjski zespół przygotował niewiele pakietów, w związku z czym mógł spróbować dopasować bolid do wymagań obu kierowców w tak krótkim czasie.. o tyle, o ile jest to możliwe przy tak małej liczbie pakietów i rodzajów możliwych ustawień.. :D

  • 28. Yoozeck
    • 2008-05-18 10:49:19
    • *.ds10.univ.gda.pl

    @tewumoto: jak każdy człowiek nie mogę wszystkiego znać ... .

  • 29. tomaszek f1
    • 2008-05-18 16:28:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no tak niema ludzi wszechwiedzacych to niech co niekturzy (nie bedziemy mowic kto) sie po prostu nie madrza bo pewnie tez wszystkigo nie wiedza

  • 30. trus1
    • 2008-05-20 20:39:09
    • *.centertel.pl

    hej panowie, spokojnie - jeżeli masz wiedzę podziel się nią z tymi co nie mają, a jeżeli jesteś laik - spytaj tych co już trochę lat spędzili z F1 - pozdro dla wszystkich pasjonatów tych ze stażem i tych co odkrywają ten piękny światek (ps. ja raczej jestem ten drugi i wielkie dzięki za przybliżanie nam tajników tego sportu)

  • 31. kasiex78
    • 2008-05-22 09:43:04
    • *.chello.pl

    tewumoto - ja też chciałabym oglądać Perdo de la Rosę w bolidzie podczas wyścigu, a nie tylko na testach. moim zdaniem to dobry kierowca i żałuję okropnie, że nie znalazł dla siebie miejsca w żadnym teamie w "podstawowym składzie". w ogóle mam wrażenie, ale może się mylę, że nastał czas, kiedy za kierownicami siedzą teraz totalne "żółtodzioby" (czytaj całkowicie świeża krew jeśli chodzi o F1), a tacy kierowcy, którzy się już trochę objeździi, jak de la Rosa właśnie, poszli nieco w odstawkę. niby to dobrze, bo Formuła od dawna już nie zmieniła się tak bardzo, ale... braku niektórych kierowców szkoda.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo