WYNIKI Jerez [ 13 lutego 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Webber Red Bull 1:18.628 72
2 N.Rosberg Williams 1:19.091 98
3 K. Nakajima Williams 1:19.215 91
4 F.Alonso Renault 1:19.710 104
5 R.Kubica BMW Sauber 1:19.829 116
6 L.Hamilton McLaren 1:19.857 68
7 D.Coulthard Red Bull 1:19.883 97
8 S.Vettel Toro Rosso 1:19.889 114
9 N.Piquet Renault 1:20.014 110
10 H.Kovalainen McLaren 1:20.152 84
11 N.Heidfeld BMW Sauber 1:20.201 109
12 S.Bourdais Toro Rosso 1:20.536 76
13 J.Button Honda 1:21.147 85
14 T.Sato Super Aguri 1:21.376 101
15 R.Barrichello Honda 1:21.710 58
16 A.Sutil Force India 1:22.244 86

komentarze
  • 24. walerus
    • 2008-02-13 21:05:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marko dał czadziorra!

  • 25. spoxman
    • 2008-02-13 21:21:24
    • *.204.155.6

    Lol no piknie bravo Robert power is back

  • 26. spoxman
    • 2008-02-13 21:22:12
    • *.204.155.6

    a ten rekin red bula to kitowo wygląda

  • 27. Piotre_k
    • 2008-02-13 21:51:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Biedna Honda...

  • 28. walerus
    • 2008-02-13 22:55:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    honda nie dla Bonda...

  • 29. Ron Dennis
    • 2008-02-13 22:55:28
    • *.softlab.gda.pl

    Zauważyłem że na każdych testach są duże zmiany w tabeli , ale Ferrari nie uczestniczy w nich , a podejrzewam że byliby tutaj dominującym zespołem...

  • 30. mateo_f1
    • 2008-02-13 23:05:32
    • *.53.208.74

    SLUCHAJCIE:
    nie wiem dlaczego wszyscy juz teraz narzekaja na BMW i mowia ze w tym sezonie nie da rady zdobyc nawet 3. miejsca w klasyfikacji konstruktorow??? Uwazam ze jest duuuuzo wieksza szansa!!!!!!! Porownalem czasy testow (co prawda nie koniecznie musza one cos mowic ale jednak) z Catalunii z 13.02.2007 i z 03.02.2008 - a wiec bolidow F1.07 i F1.08. Jakie sa wnioski? Otoz: rok temu KUB byl 7. ze strata 0.919 sek do pierwszego bolidu (MAS). HEI stracil 1.437 sek (12. czas). Przed KUB byly obie Ferrarki, oba Maclarenki i obie Renowki!! HEI wyprzedzily dodatkowo 1 BMW, obie Toyotki i oba Williamsy.... Teraz przejdzmy do tegorocznych zmagan na tym samym torze, ale bez kontroli trakcji. KUB zajal miejsce 4. tracac do pierwszego WEB 0.107 sekundy tylko! Wiem ze Ferrari nie bylo ale mimo wszystko... HEI byl 6. tracac 0.489 tylko do WEB. Pomiedzy KUB i HEI znalazla sie Renowka z dwukortnym mistrzem swiata. Druga Renowka byla z tylu! Mysle ze nie ma co narzekac i w tym sezonie bedzie duuuuzo lepiej!!! Bolidy sa duzo lepsze i maja mniejsza strate w testach do konkurencji, a przypominam ze strata ta byla rok temu duuuza i??? moze ktos mi powie czy jest zagrozenie ze strony innych? Ja uwazam ze nie!!! Renault stracil 50 pkt. do Sauberowego BMW w 2007 - teraz straci canajmniej tyle samo. Zobaczycie!

  • 31. matias
    • 2008-02-13 23:16:40
    • *.202.37.132.dyn.user.ono.com

    webber osiagnal ten czas rano (wiadomo ,ze na jerez szybciej jezdzi sie z rana ) w rekordowym przejezdzie zrobil tylko 5 okrazen i na dodatek jechal na miekkich oponach w przeciwienstwie do reszty , ktora testowala mieszanki raczej twarde. ktos tu szuka sponsorow... ;)

  • 32. markorud
    • 2008-02-13 23:49:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    TESTY TO TEŻ ZAMGLENIE OCZU KONKURENCJI-przeciez nie ma żadnej kontroli technicznej z szefostwa F1!!
    Weberr (taki sobie kierowca) miał ponoc stary pakiet elektroniki (z kontrola trakcji), i silnik 20-30 koni mocniejszy, i jechal na oparach !!!
    a chodzilo o to-aby wszyscy kombinowali teraz z jakąś"płetwa rekina" a odwrocili sie od swych planów testowych, zobaczycie jak kilka innych zespołow bedzie teraz kombinować i popsuja swoje ustawienia. skuteczna metoda. (potwierdza to ForceIndia i Fisi który na poprzednich testach tez byl wysoko w czołówce(i ponoc na podrasowanym sprzecie)-ale tu chodzi o to aby sie pokazac-i postraszyc konkurencje.

  • 33. jarko dnb 85
    • 2008-02-14 03:24:21
    • *.toya.net.pl

    fakt,"nasi" kierowcy napewno w pewnym momencie jechali na oparach,ale po wiekszej ilosci okrazen ogumienie nie jest juz takie przyczepne.Webber probowal zapewne jazdy z mala iloscia paliwa,bo to moze mu dac szanse na dobre miejsce na starcie,zreszta robili to w zeszlym sezonie dzieki czemu webber przed wyscigiem zajmowal 6 pozycje.Williams tez pewnie probowal podobnych rozwiazan.te czasy w czolowce nic nie odzwierciedlaja,bo na nastepnych testach kolejnosc sie odwroci.odzwierciedleniem dobrej pracy jest to czy dany team wykonal swoje cele,a to wiedza juz tylko zespoly...

  • 34. jajjo82
    • 2008-02-14 03:56:49
    • *.71.155.178

    uwazam ze troche jest racji z ta sciema bo to musi byc w tym sporcie. z drugiej strony troche patriotyzm w nas uderza i chcemy(wymagamy) coraz wiecej od bmw ale z innej strony patrzac moze bmw rzeczywiscie na razie testy wykorzystuje na n.p. sprawdzenie niezawodnosci ale zeby sprawdzic niezawodnosc trzeba jezdzic na wiecej niz 100% wiec kolo sie zamyka i uwazam ze sa dalej trzecim zespolem i jezeli niezawodnosc bedzie powiedzmy duzo lepsza to uciekna jeszze bardziej 4 zespolowi ale i zbliza sie do mclarena a niezawodnosc juz poprzednim seznie mogla im dac kilka podium wiecej i jedno zwyciestwo i uwazam ze to jest ten wlasnie krok naprzód a przy kaprysnej pogodzie mysle ze Robert bez tc bedzie naprawde szybki nawet w takim bolidzie i wygra kilka wyscigów plus moze monaco.

  • 35. Zako
    • 2008-02-14 06:45:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WEBBER mial dobry czas bo wczoraj przeprowadzał symulacje kwalifikacji , WILLIAMSY testowały przejazdy na srednim dystansie, RENAULT przeprowadzało symulacje wyścigu, RESZTA zespołow skupiła sie na testowaniu aero i innych cześci / układów. To wszystko tłumaczy dlaczego i kto miał jaki czas

  • 36. zet075
    • 2008-02-14 07:45:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Niech ktoś mi powie panowie i panie oczywiści... czemu BMW na testach jeździ bez tych "dekli" które na premierze bolidu zrobiły taką "furore" :):):). Przecież miały mieć ogromny wpływ na areo i chłodzenie... czyżby to był niewypał ??? :)

  • 37. radish
    • 2008-02-14 09:54:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    moze to jest zaslona dymna i dop uzyja tego podczas GP.

  • 38. lolek29
    • 2008-02-14 10:29:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    eee mi się wydaje, że te "kołapki" to przedewszystkim na chłodzenie maja wpływ.. widocznie w warunkach testowych i przy stosunkowo niskich temp to nie jest potrzebne... a co do wyników to żeby było ciekawiej dzis już Kov zrobił 1:17.974 ... miazga wszystko jedno czy na oparach czy nie.... Robercik narazie 6 czas 1:20:442

  • 39. radish
    • 2008-02-14 11:09:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    RB4 znow w czolowce,czyzby "grzbiet" dawal rade ?toro rosso tez z przodu,eh,a bmw ani razu nie pokazalo pazura(chyba ze nie chca i takie maja zalozenia) ciezko powiedziec.

  • 40. lankas
    • 2008-02-14 11:28:21
    • *.adsl.inetia.pl

    kovalainen szaleje

  • 41. radish
    • 2008-02-14 12:20:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    na oparach :)

  • 42. lankas
    • 2008-02-14 12:20:49
    • *.adsl.inetia.pl

    pewnie tak

  • 43. rafalsz1993
    • 2008-02-14 12:31:00
    • *.adsl.inetia.pl

    skąd wiecie jaki jest stan testów? oglądacie?-bo live timing to dopiero na gp Australi bedzie uruchomiony.

  • 44. lankas
    • 2008-02-14 12:37:23
    • *.adsl.inetia.pl

    f1today.nl

  • 45. radish
    • 2008-02-14 12:44:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kubik poprawil swoj czas z 2dnia testow o 0.004 :),idą w dobrym kierunku,jest coraz lepiej

  • 46. lankas
    • 2008-02-14 13:09:28
    • *.adsl.inetia.pl

    zobaczymy jak będzie to wyglądało na tle innych zespołów jak przeprowadzą symulacje kwalifikacji i wyścigu

  • 47. raul7
    • 2008-02-14 13:26:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe jaka jest przyczyna tego ze Heidfeld za każdym razem jest za Robertem ? :D Czyżby Robert zaczął swój plan dominowania jako pierwszy kierowca? Fajnie by było :)

  • 48. matibak
    • 2008-02-14 13:39:40
    • *.autocom.pl

    raul7 ja też twierdzę, że to nie przypadek, jest to zbyt regularne te przewagi roberta:)

  • 49. sniezio
    • 2008-02-14 13:59:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    rzeczywiści McClaren nie dał popisu. robert nieżle pojechał.

  • 50. wychyl
    • 2008-02-14 14:21:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do tego szukania sponsorow przez red bulla nie bylbym taki pewien. Zobaczcie czyjej fitmy jest ten team! Oni nie potrzebuja sponsorow, bo to jedna z najbogatszych firm na swiecie :)

  • 51. lankas
    • 2008-02-14 14:36:06
    • *.adsl.inetia.pl

    tu chodzi o reklamę!Kiedy jak nie w testach RED BUL może być na czele?

  • 52. walerus
    • 2008-02-14 16:31:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no to teraz to pewne są tylko 2 pierwsze miejsca wśród konstruktorów - i 3 ostatnie.......

  • 53. badylek
    • 2008-02-14 16:50:07
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak czy siak niezawodność narazie jest bardziej potrzebna ja jeszcze nie licze na wygrane ale w sezonie 2009 mogą niezle sie nakręcić (o ile kubica w bmw zostanie)

  • 54. legolego79
    • 2008-02-15 19:13:07
    • *.kepler.ksiezyc.pl

    Plan marketingowy jest prosty. Mało paliwa + opony "kwalifikacyjne" powodują pierwsze miejsce w testach. Telewizja to pokazuje i zwraca uwagę na płetwe rekina na której widnieje ..... olbrzymie logo Red Bull. Reklama za darmo ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo