WYNIKI Walencja [ 16 stycznia 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 R.Kubica BMW Sauber 0:00.000 105
2 N.Heidfeld BMW Sauber 0:00.000 74

komentarze
  • 24. natleniony
    • 2008-01-16 21:56:53
    • *.centertel.pl

    Bardzo tajemnicze to BMW, nie chcą ujawniać czasów F.1.07 i F1.08... Czy są aż tak szybcy czy aż tak wolni?

  • 25. arek.jan
    • 2008-01-16 21:57:20
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Morte masz rację

  • 26. hot dog
    • 2008-01-16 22:04:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jedna uwaga do bardzo ciekawego postu MORTE
    Otóz kierwca wycigowy wygra gdy da inzynierom jak najwiecej informacji ale rowniez wycisnie z bolidu tyle ile trzeba w danej sytuacji i ile potrzeba casus-Hamilton w Chinach przesadzil z bolidem.

  • 27. Damian F1 Team
    • 2008-01-16 22:21:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panowie,poczekajmy chociaż do Melbourne,co prawda jeszcze w h.. czasu ale historia F1 jest dowodem że nie ma sensu wnioskować i gdybać,a co do Roberta to spójrzmy na kariere Alonso.Początki są trudne i długo trwają.

  • 28. borgolot
    • 2008-01-16 22:33:29
    • *.naszasiec.net

    Dla mnie widać było, że w sezonie 07 Robert był nie tylko kierowcą wyścigowym, ale też testowym.
    Rok wcześniej był tylko testerem i pomógł zespołowi, bardzo poszli do przodu. Mario nie puści tak łatwo Roberta i spoko przedłuży na kolejne sezony bo Kubica jest niezwykle przydatny, nawet jak nie przywozi dużo punktów. A Robert w BMW zostanie, bo tam właśnie jest przyszłość, jest kasa i są sponsorzy

  • 29. dracool
    • 2008-01-16 22:51:53
    • *.p.lodz.pl

    Czy są już jakieś ustalenia regulaminowe odnośnie nowej formy kwalifikacji? Jeśli coś się zmieni, to najpewniej trzecia ich część.

  • 30. Damian F1 Team
    • 2008-01-17 00:25:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na pewno skrócą czas trzeciej sesji kwalifikacyjnej (Q3) z każdemu znanych powodów

  • 31. choleryk
    • 2008-01-17 01:03:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pewnie nie jestem, aż takim ekspertem jak Wy, ale wydaje mi się, że większość z was zapomina o tym, co może pokazać renault... nie zapominajmy, które skrzypce grało w 2006 r. Z tej strony może być niespodzianka, może całkiem spora. Mc Laren też nie był tak mocny przed ubiegłym sezonem. Ja tam mam taką cichą nadzieję, że BMW będzie siedziało na plecach Ferrari, a o trzecie powalczy Mc laren z renault, może toyota ?... możemy sobie gdybać, z każdym testem będzie wiadomo więcej... PS mam pytanie... w jakim mniej więcej miesiącu domyślaliście się w zeszłym roku, że Mc laren będzie tak mocny ? mam nadzieję, że były jakieś informacje, bo w przeciwnym razie jakiekolwiek dywagacje przed pierwszymi kwalifikacjami, zerkanie na testowe czasy, porównywanie statystyk itp... nie ma żadnego sensu... dzięki z góry

  • 32. jeden
    • 2008-01-17 03:00:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    arek.jan, zasugerowałeś Toyotę jako lepszą drużynę dla Kubicy. Ciekawi mnie na ile jest ona niemiecka. Siedzibę mają w Kolonii, długi czas zatrudniali młodego Schumachera, teraz Glocka. Sponsorów pewnie za bardzo nie potrzebują. Może chodzić o niemiecki rynek? A może jakieś układy, tzw. teorie spiskowe, jeszcze z czasów wojny? W końcu niemiecki rewanżyzm w oczach przybiera na sile.

  • 33. choleryk
    • 2008-01-17 03:40:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeden... heh... a niby komu mieliby się rewanżować ? dziwniejszego tekstu o formule nigdy nie czytałem... małą obsesją zalatuje...

  • 34. fezuj
    • 2008-01-17 09:02:12
    • *.inowroclaw.mm.pl

    2008-01-16 21:56:53@ natleniony- jestem przekonany że tak szybcy że nawet fotokomórka nie miała szans odnotować ich przejazdów :)

  • 35. walerus
    • 2008-01-17 09:06:28
    • *.klingspor.pl

    a ja czytałem na jednym z portali - że BMW ma znów problemy ze skrzynią biegów i czekają na kolejne poprawione wersje z fabryki z [Hinwill]....

  • 36. mpstir
    • 2008-01-17 10:29:45
    • *.quick.net.pl

    dracool-Odnośnie nowych przepisów kwalifikacji w sezonie 2008. Q1 i Q2 bez zmian. Q3 będzie trwać 10 min.

  • 37. Tomyy
    • 2008-01-17 10:56:33
    • *.ipt.aol.com

    znowu skrzynia... o losie oby to nie była prawda... :(

  • 38. dziarmol
    • 2008-01-17 10:56:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Morte nic dodac nic ując samo sedno . Walerus mieli cały ubiegły sezon na poprawienie tej skrzyni jak tego nie zrobią to nie kupię niemieckigo auta tylko Ruskie żiguli tam skrzynie chodzą bez zarzutu a najlepiej "rakieta"

  • 39. lewusFIA
    • 2008-01-17 12:16:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo trafny post, Morte, dodam tylko, że to chyba Theissen jest najpewniejszą opoką Kubicy w BMW, ale z pewnością Robert zawdzięcza to swoim umiejętnościom a Mario widać tylko takimi priorytetami się kieruje i oby tak dalej...

  • 40. mpstir
    • 2008-01-17 12:53:47
    • *.quick.net.pl

    walerus-na którym to portalu czytałaś o tych problemach ze skrzynią? Na wszystkich wiarygodnych stronach nie ma o tym słowa. Poza tym Robert w F1.08 przejechał wczoraj 105 okrązeń toru (wykonując trochę inny harmonogram z powodu wiatru), a Nick 75 w F1.07B. Jedyną zagadką jest dlaczego nie ujawnili czasów. Czyżby było tak źle, a może tak dobrze?

  • 41. fezuj
    • 2008-01-17 13:40:59
    • *.inowroclaw.mm.pl

    @mpstir- też gdzieś spotkałem tę notkę o spieprzonej skrzyni - z tego co tam pisało to 2szt !! poleciały na złom, ale cały czas ostro pracują nad stworzeniem takiej co by była niezawodna. (daj Boże )

  • 42. mpstir
    • 2008-01-17 14:30:42
    • *.quick.net.pl

    fezuj-konkretnie gdzie? Nie wszystkie strony piszą prawdę. A swoją drogą ciekawe, nawet jakby były 2 skrzynie były spieprzone, to zazwyczaj ,,tester" nie robi tylu okrążeń. Robert w F1.08 zrobił 105. Może pisali o tych skrzyniak w bolidzie Nicka F1.08B.

  • 43. mpstir
    • 2008-01-17 14:34:04
    • *.quick.net.pl

    sorry napisałem przez pomyłkę, że Nick jechał F1.08B oczywiście jechał F1.07B

  • 44. walerus
    • 2008-01-17 14:45:24
    • *.klingspor.pl

    no właśnie 2 skrzynie padły i czekają na testowanie następnych no a teraz mają starczyć na 5 wyścigi więc typować BMW można spokojnie po 1 wyścigu na 5 miejsc do tyłu.....

  • 45. Morte
    • 2008-01-17 14:53:24
    • *.gorzow.mm.pl

    na 4 GP -.-.

  • 46. yaneq
    • 2008-01-17 14:54:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    spokojnie, spokojnie. 2 miesiace do australi wiec nie rozumiem skad te wszystkie domniemania. pierwszy wyscig bedzie krytyczny. wtedy wyjdzie kto silny, kto nie. a powiedzicie kiedy nastepne TESTY?

  • 47. mpstir
    • 2008-01-17 14:58:43
    • *.quick.net.pl

    Ale wy ludzie panikujecie. Przecież na takich testach jest mnustwo dziennikarzy. Jakby rzeczywiscie dwie skrzynie padły odniosłoby się to większym echem. Może faktycznie na jakiej stronie napisali o wymianie dwóch skrzyni. Skąd pewność, że to wiarygodna strona. Jezscze raz pytam- na której to stronie pisali o wymianach?

  • 48. mpstir
    • 2008-01-17 15:04:11
    • *.quick.net.pl

    No właśnie na stronch internetowych pisali o przejęciu pakietu większościowego przez Mercedesa od McLaren. I oto news:
    Rzecznik prasowy z Mercedes Motorsport nie potwierdza jednak tych informacji.

    "Nic się nie zmieniło pomiędzy Daimlerem a grupą McLaren. Daimler w dalszym ciągu posiada pakiet 40 procent akcji. Oczekujemy, że prasa zrozumie, że nie możemy w jakikolwiek sposób komentować tych doniesień."
    Może większość was zrozumie, że dziennikarze nieraz szukają różnych tematów. To odnośnie tych zepsutych skrzyni w BMW.

  • 49. mpstir
    • 2008-01-17 15:12:20
    • *.quick.net.pl

    A tak wogóle to dla informacji podaję udziały procentowe McLaren-Mrecedes:
    Obecnie Mercedes posiada 40, Mumalakat 30, a Dennis i Ojjeh po 15 procent akcji McLarena.

  • 50. ukero
    • 2008-01-17 15:16:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wyluzuj stary.!!

  • 51. xsamir
    • 2008-01-17 17:01:21
    • *.elpos.net

    2008-01-17 09:06:28 walerus A od kiedy skrzynie biegów BMW są produkowane w Hinwil?? O ile dobrze pamiętam to skrzynie tak jak i silniki wytwarzane są w Monachium...

  • 52. arek.jan
    • 2008-01-17 18:02:30
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Czy ktoś wie odnośnie testów w tamtym roku gdzie Kubica był raz pierwszy, a później drugi tam była kontrola trakcji czy ie bo mi się wydaje że nie i czasy były o 1 sekundę lepsze niż teraz kręcą, Vetel miał super czas 1:18:180 ,Kubica 1:18:400 to te nowe auta są dużo wolniejsze od starych. O tych skrzyniach też czytałem chyba na onet.pl ale to jest nie bardzo wiarygodny news.Też czytałem że Robert stara się o nowy kontrakt, ale moim zdaniem jest dobrze z tym bolidem i BMW będzie silne w tym sezonie.

  • 53. pz0
    • 2008-01-17 18:13:45
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Rzeczywiście Mario wspominał o dwóch skrzyniach które wyleciały w powietrze w testach fabrycznych i to bodaj jeszcze nie zamontowane do bolidu, a nie w Walencji. Dajcie sobie w końcu z tym wszystkim spokój.

  • 54. dziarmol
    • 2008-01-19 11:30:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0- lejesz miód na me serce" lewusFIA" masz rację że dr Mario bardzo popiera Kubicę . Słowa Theissena "Kubica to nieoszlifowany diament" jak dla mnie to bardzo budujące pozdrawiam


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo