WYNIKI Barcelona [ 26 lutego 2018 ]
Poz.KierowcaZespółOponyCzasOkr.
1 D.Ricciardo Red BullOpony średnie 1:20.179 105
2 V.Bottas MercedesOpony średnie 1:20.349 58
3 K.Raikkonen FerrariOpony miękkie 1:20.506 80
4 N.Hulkenberg RenaultOpony średnie 1:20.547 73
5 F.Alonso McLarenOpony super-miękkie 1:21.339 51
6 C.Sainz RenaultOpony miękkie 1:22.168 26
7 L.Hamilton MercedesOpony średnie 1:22.327 25
8 B.Hartley Toro RossoOpony miękkie 1:22.371 93
9 L.Stroll WilliamsOpony miękkie 1:22.452 46
10 R.Grosjean HaasOpony miękkie 1:22.578 55
11 M.Ericsson SauberOpony miękkie 1:23.408 63
12 N.Mazepin Force IndiaOpony średnie 1:25.628 22
13 S.Sirotkin WilliamsOpony miękkie 1:44.148 28

komentarze
  • 7. Levski
    • 2018-02-26 18:42:40
    • *.79.76.38

    @5 Cyril wypowiadał się że ich dział silnikowy skupił się na niezawodności i prawdopodobnie zaczną sezon 2018 z podobną mocną co skończyli 2017. Natomiast dziś Horner stwierdził, że jest zaniepokojony podejściem Renault, które skupiło się na niezawodności tegorocznego silnika, uważając że strata do Mercedesa może przez to wzrosnąć.

    Więc można mieć obawy co do wydajności Renault...

  • 8. jaromlody
    • 2018-02-26 18:45:28
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    Renault nie tak źle. czwarte miejsce Hulka dużo do 3 Rai nie stracił. Liczę tylko na to, że RK jutro pokona więcej okrążeń niż Stroll i Sirotkin który przez pierwszą godzinę nie wykonał okrążenia pomiarowego.

  • 9. michal39533
    • 2018-02-26 18:48:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Horner to zawsze narzeka na wszystkich w koło tylko nie na siebie. Jakoś jak Renault dominowało pod koniec ery v8 i tworzyło mapy silnika do "dmuchanego dyfuzora to siedział cicho"

    Poza tym wszystkim nie dogodzi, jakby się psuł to byłoby że awaryjny a jak będzie ok to znowu że za słaby.

    W tym roku niestety wszyscy stracą na mocy do Mercedesa bo Ferrari też ma startować z mocą ubiegłego roku a Mercedes podobno zwiększył moc o 30-40km. Druga sprawa jest taka że Mercedes miał podobno kilkadziesiąt wersji silnika na ten sezon i wszystkie byly testowane na hamowni i potem łączone w jedną całość. Do końca tej ery silnikowej raczej cięzko będzie żeby ktoś im zagroził

  • 10. Janusz f1
    • 2018-02-26 18:54:23
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Honda się nie rozkraczyła bo nie jechała jak przy Alonso - na pełnym gazie. A pamiętacie jak Fernando zmylił oprogramowanie hondy i DRS nie zadziałał. I tylko jemu się rozkraczał silnik a Stoffelowi nie. Ro samo z Maxem i RBR. W F1 trzeba też oszczędzać silnik a przy takich żółwiach-nowicjuszach honda ma małe szanse na wysiadanie co drugi wyścig.

  • 11. husaria
    • 2018-02-26 19:01:09
    • *.opera-mini.net

    Co ja "paczę" ? Miszcz kierownicy za rubelki ma stratę 19 s. do przedostatniego kierowcy. A podobno zatrudnili go bo był taki zdolny. No no no ! To chyba w Wiliamsie strzeliły korki, że ma tylko taką stratę i że dojechał. On dojechał do garażu, wow :)

  • 12. marcelo9205
    • 2018-02-26 19:01:37
    • *.play-internet.pl

    @10 O czym Ty piszesz ? Pomyliłes dwie sytuacje. Alonso przejachał na SPA zakręt na pełnym gazie, gdzie Honda zakładała, że tak sie nie stanie i system nie dał silnikowi później pełnej mocy na prostej. I na pewno nie chodziło tam o skrzydło DRS.

  • 13. Levski
    • 2018-02-26 19:04:51
    • *.249.64.214

    Chodzilo o ERS. Jesli Merc bedzie dalej na przodzie to pan #blessed pobije Schumachera, niestety... Pozostaje liczyc na Ferrari...

  • 14. husaria
    • 2018-02-26 19:09:33
    • *.opera-mini.net

    Honda i 93 okr. bez awarii. Same cuda na testach, jak na razie.

  • 15. Janusz f1
    • 2018-02-26 19:10:30
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @12 sorry miało być ERS.
    Ale chodziło mi o to że niektórzy kierowcy jak Alonso czy Max jadą na pełnym gazie i nie oszczedzają bolidu ani silnika i tak na tym wychodzą.

  • 16. husaria
    • 2018-02-26 19:15:46
    • *.opera-mini.net

    @9. Dziwisz się ? Mają szansę na jakąś walkę z czołową dwójką. Dobre nadwozie - jest, tylko silnik musi być odpowiedni. Dlatego marudzi bardziej niż zwykle.

  • 17. rowers
    • 2018-02-26 19:17:54
    • *.dynamic-zab-04.vectranet.pl

    @14 pytanie jak z wydajnością przy takiej niezawodności. Co ciekawe silniki Renault pokonały największy dystans. Dawno nie było tak, żeby 2 najbardziej zawodne silniki pokonały tyle okrążeń...

  • 18. Grafii
    • 2018-02-26 19:19:03
    • *.252.25.251.internetia.net.pl

    Czy Sirotkin jeździł z otwartym spadochronem, odwiedzał McDonald, czy od czego tak drastycznie słaby czas? 18 sek. gorszy na 1 okrążeniu?

  • 19. Rick
    • 2018-02-26 19:20:29
    • *.centertel.pl

    Czy ktoś może wytłumaczyć mi czemu Sirotkin stracił aż 24sekundy do Riccardo??

  • 20. michal39533
    • 2018-02-26 19:21:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @16

    to niech zrobi sam lepszy nikt mu nie broni.

  • 21. ryniu1992
    • 2018-02-26 19:27:16
    • *.173.13.185.tesatnet.pl

    Pierwszy raz widzimy sytuację w której Honda pierwszego dnia testów jest niezawodna(w erze V6 ofc) więc trzeba przyznać że to dobry omen dla Japończyków przed startem sezonu. Będą mogli w końcu skupić się na poprawie osiągów. Na tę chwilę ciężko cokolwiek przewidywać aczkolwiek wierzę w Hondę i mam cichą nadzieję że Toro Rosso będzie od nich szybsze.

    Swoją drogą na ile sezonów Mclaren podpisał umowę z Renault?

  • 22. rowers
    • 2018-02-26 19:30:27
    • *.dynamic-zab-04.vectranet.pl

    @22, chyba do końca obecnej "ery" silnikowej, czyli 2020

  • 23. jaromlody
    • 2018-02-26 19:33:41
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    @18 @19 Pierwsze 4 osoby swoje najszybsze czasy zrobiły podczas porannej sesji gdzie były lepsze warunki. W drugiej sesji warunki były gorsze a pod koniec padało Sirotkin jeździł w drugiej sesji popołudniowej ale czemu taki kiepski czas ma to się sam zastanawiam bo HAM też jeździł tylko w drugiej sesji a nie miał takiej straty i ALO też w drugiej sesji bodajże poprawił swój czas.

  • 24. Jen
    • 2018-02-26 19:37:02
    • *.179.231.3.static.3s.pl

    Sirotkin 20 sek straty do swojego partnera zespolowego:)
    W drugiej sesji były gorsze warunki, ale Hamilton i Sainz stracili do swoich kolegów zespołowych +/- 2 sek.
    Czekam na jutrzejszy dzień i jazdę Vettela.



  • 25. belzebub
    • 2018-02-26 19:49:08
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @18, @19, @24 Pomijając trudniejsze warunki na torze, tak ciężko zrozumieć że Sirotkin mógł mieć zupełnie inny program. Skąd wiecie czy jechał na pełnym zbiorniku robiąc przejazdy pod wyścig. To nie są kwalifikacje tylko TESTY, w których trzeba sprawdzić bolid w różnym stopniu.
    Ja wiem, że psychofani RK tylko czekają na potknięcia Rosjanina, ale ciekawe co napiszecie jak RK też będzie miał zbliżony program i tempo? Ogarnijcie się czasami.

  • 26. Fanvettel
    • 2018-02-26 19:51:41
    • *.230.122.84

    Czekam na jutrzejszy występ Seby i Roberta .

  • 27. husaria
    • 2018-02-26 20:01:23
    • *.opera-mini.net

    @25.Ależ tak, tak Sierotkin miał specjalny test, sprawdzał czy kierownica kręci się w prawo i w lewo i czy przyciski na pulpicie działają. No i testował najważniejszą kwestię, czy bolid jedzie.
    A zatem testy na dzisiaj paydrivera z FR zakończyły się pozytywnie. Oczywiście pozostali kierowcy testowali co innego, dlatego mają inne czasy, trochę lepsze :) Ale to drobiazg.

  • 28. greg66
    • 2018-02-26 20:29:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Dziś było trochę chłodno i deszczowo niestety. Spędziliśmy cały dzień próbując wycisnąć jak najwięcej w tych warunkach, ale były prawdopodobnie zbyt ekstremalne żeby jeździć pewnie. Próbowaliśmy różnych rzeczy podczas tego dnia, ale nowa nawierzchnia, która jest gładka i ładna, nie jest najlepsza na takie warunki. Przez pogodę nie mogliśmy pracować właściwie i ocenić samochodu. Oczywiście chce się maksymalizować tempo i utrzymać temperatury, ale to wymaga ciśnięcia na maksa. Starałem się jak mogłem, ale nie chcieliśmy uszkodzić samochodu na tak wczesnym etapie i były pewne podstępne momenty podczas tego dnia. Na pewno byłem podekscytowany. Mieliśmy mnóstwo pracy, pracowałem bardzo ciężko przez zimę więc miło było przyjechać tu i zobaczyć, ile znaczy nasza praca w ciągu kilku ostatnich miesięcy. Nadal mamy 7 dni testów więc mam nadzieję na czyste przejazdy i lepszą pracę z samochodem" - powiedział Sergey Sirotkin po dzisiejszym teście(za blogiem powrotRoberta)

  • 29. Heytham1
    • 2018-02-26 20:34:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie najbardziej zastanawia ta różnica w prędkościach między Strollem a Sirotkinem...
    ten pierwszy uzyskał 283km/h a drugi 257km/h. Może w czasie jazd Sirotkina pojawiły się jakieś problemy albo faktycznie jeździł na bardzo skręconym silniku...
    Nie wierzę że jest aż tak marnym kierowcą by tracić 20sekund do swojego partnera zespołowego.

  • 30. west
    • 2018-02-26 20:37:27
    • *.77.117.131

    Belzebub.........lizesz kiełbase ze wschodu??? Opanuj emocje. Jestes cycu Polakiem?....Chyba ze uciekleś z wagonu

  • 31. ds1976
    • 2018-02-26 21:08:28
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Tak, Ruski jest tak cienki, że pojechał 19 sek wolniej od kolejnego kierowcy! I tak będzie w wyścigu, w związku z czym RK zastąpi go już w drugiej rundzie mistrzostw na wieki wieków amen! Hurrrrrraaaaa!!! Polskaaaaaaaaaaaaaa!!!! Golaaaaaaaa!!!!!

    Toż gołym okiem widać, że Sirotkin nie przejechał jednego, czystego pomiarowego okrążenia - po co w ogóle rozpisywać się o jego czasie kiedy widać, że zmagał się problemami w swoim bolidzie?

  • 32. ds1976
    • 2018-02-26 21:11:38
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Mimo najlepszych życzeń dla RK obawiam się jutrzejszego Narodowego Onanizmu :-(

  • 33. Rick
    • 2018-02-26 21:48:47
    • *.centertel.pl

    @25 Nie jestem psychofanem RK.
    Nie wiem co robił Sirotkin dziś na torze, więc zapytałem czy ktoś wie skąd taka różnica.
    Mimo wszystko dziwne mi się wydaje, że jeden kierowca ma tyle słabszy czas.
    Nie kojarzę by w poprzednich latach na testach takie różnice były. 2, 3 czy 5 sekund to coś innego niż 20-25 sekund.

    Myślę, że jutro wyrówna bo inaczej to będzie dziwnie by wyglądało.

  • 34. Rick
    • 2018-02-26 21:51:06
    • *.centertel.pl

    inaczej to będzie dziwnie wyglądało *

  • 35. grazek
    • 2018-02-26 21:57:11
    • *.play-internet.pl

    Jeżeli ktokolwiek sugeruje, że strata 20s cokolwiek znaczy w kontekście umiejętności Sirotkina to chyba nie ma w ogóle pojęcia o sporcie jakim jest F1. Tutaj ścigają się zawodnicy z większym lub mniejszym doświadczeniem w niższych seriach wyścigowych, a różnice pomiędzy naprawdę dobrym, a przeciętnym zawodnikiem wynoszą pewnie i tak zawyżając do około 2s na okrążeniu. To profesjonaliści. 20s to mógłby tracić taksówkarz, co go pierwszy raz do bolidu wsadzili z ulicy :D

  • 36. belzebub
    • 2018-02-26 21:59:35
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @27 @30 Z takimi trollami jak ty to nawet nie warto dyskutować, bo musiałbym mocno obniżyć poziom.
    @28 No właśnie i tyle w temacie.

  • 37. DJ SEBQ
    • 2018-02-26 22:51:10
    • *.play-internet.pl

    Koło odpadające u ALO, wejdźcie na YouTube bo jest nagranie i wpiszcie to :
    F1 2018 Testing Day 1 Morning Session | F1 2018 Pretemporada | W09 SF71H MCL33 RB14 RS18


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo