WYNIKI Sepang [ 28 marca 2007 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 K. Räikkönen Ferrari 01:35.268 61
2 A. Wurz Williams 01:35.705 114
3 D. Coulthard Red Bull 01:35.712 87
4 R. Schumacher Toyota 01:35.751 81
5 R. Kubica BMW 01:35.887 111
6 L. Hamilton McLaren 01:36.115 69
7 T. Sato Super Aguri 01:36.306 63
8 R. Barrichello Honda 01:36.563 36
9 H. Kovalainen Renault 01:36.578 86
10 J. Button Honda 01:36.617 24
11 A. Davidson Super Aguri 01:37.876 39
12 S. Speed Scuderia Toro Rosso 01:37.910 36
13 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:37.971 32
komentarze
  • 1. Kazik
    • 2007-03-28 12:30:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To dobrze,że wyniki Roberta wnoszą nieco optymizmu przed GP Malezji.O niezawodność bolidu martwimy się najbardziej.

  • 2. bea17
    • 2007-03-28 12:36:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta temperatura-piekło na ziemi będzie największym wrogiem bolidów i kierowców.

  • 3. natleniony
    • 2007-03-28 12:46:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobrze że theissen dał na cały dzień bolid jedynie Kubicy, pozna każdy cm2 toru a to napawa optymizmem, oby ta cholerna skrzynia biegów ...

  • 4. Tanis
    • 2007-03-28 12:49:43
    • *.153.241.203

    Otuchą napawa ilość przehechanych okrążeń, a i czas nie jest zły. od miejsca 2-go do 5-go kierowcy mieszczą się w 0,182s Strata do Ferrari Roberta już znaczna bo 0,619s. Wydaje mi się jednak, że dzisiaj głównym celem było sprawdzenie wytrzymałości skrzyni. Jeśli wczoraj używali tego samego silnika oznaczało by to że wytrzymała 203 okrążenia - prawie cztery wyścigi :-)

  • 5. tom38
    • 2007-03-28 12:54:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może ktoś wie gdzie można znaleźć informacje na temat większej ilości czasów poszczególnych okrążeń, bo informacja o najszybszym kółku danego kierowcy za wiele nie mówi?

  • 6. atomic
    • 2007-03-28 12:55:19
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam nadzieje że mario ustawi roberta ze strategią w której będzie miał szansę na podium.

  • 7. natleniony
    • 2007-03-28 12:56:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobrze że theissen dał na cały dzień bolid jedynie Kubicy, pozna każdy cm2 toru a to napawa optymizmem, oby ta cholerna skrzynia biegów ...

  • 8. mardab
    • 2007-03-28 13:13:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dlaczego wcześniej nikt w BMW nie wpadł na to że to były tylko uszczelki? Mi się wydaje że problem leżał w czymś bardziej skomplikowanym. Ale po ilości okrążeń widać że problem chyba został rozwiązany.

  • 9. Tanis
    • 2007-03-28 13:20:46
    • *.153.241.203

    Może być tak, że ta nieszczęsna uszczelka była efektem, a nie przyczyną kłopotów. mam nadzieję, ze ten problem po mału mamy za sobą, ale prawdopodobie FIA wezwała Ferrari i BMW do poprawienia tych nieszczęsnych podłóg, które nie podobały się McLarenowi. Będzie następny kłopot :-(

  • 10. Kazik
    • 2007-03-28 13:36:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Narazie to chyba FIA ma jeszcze raz sprawdzić czy faktycznie tak jest,potem ew.decyzje.

  • 11. jura1993
    • 2007-03-28 14:38:53
    • *.gl.digi.pl

    jak zwykle toro rosso na końcu

  • 12. Igor14
    • 2007-03-28 14:45:58
    • *.static.metro.comel-it.com

    dobrze ze Lewis jest za Kubica

  • 13. Tanis
    • 2007-03-28 14:54:56
    • *.153.241.203

    Tutaj byłbym ostrożny :-) Robert zna już ten tor lepiej ( 203okr.) do 69 okr. Hamiltona różnica wyniosła tylko 0,228s. McLaren jest szybki co pokazał na ostatnim wyścigu. Ciekawe co takiego zrobił Hamilton, że wywieszono czerwoną flagę przy jednym z jego przejazdów ??

  • 14. Tanis
    • 2007-03-28 15:15:13
    • *.153.241.203

    Sądzę ponadto, że te czasy jeszcze poprawią się jutro. Jak wspomniałem po wczorajszych testach czas wykręcony na GP Malezji w 2006 przez Alonso wynósł 1'34.803. Jak widać dzisiaj Ferrari mocno do niego się zbliżył. Jutro, czasy wykręcane na trzecim i ostatnim teście będą jeszcze lepsze.

  • 15. Kazik
    • 2007-03-28 15:30:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W zwiażku ze zmianą specyfikacji opon nie za bardzo należy się sugerować ubiegłorocznymi czasami.Na niektórych torach to może być różnica nawet kilku sekund.

  • 16. Tomson
    • 2007-03-28 17:07:05
    • *.as.kn.pl

    Kilka sekund to jednak chyba przesada Kazik.Najlepsze czasy są osiągane podczas wyścigów gdy tor jest maksymalnie nagumowany - 3 dni jazdy wszystkich zawodników ze wszystkich ekip, tak więc najszybsze okrążenia będą w czasie wyścigu z minimalną ilością paliwa przed zjazdami. Pozdro. Jeszcze jeden dłuuugi tydzień czekania.

  • 17. reikorp
    • 2007-03-28 17:41:03
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    :) cieszymy się ogromnym dystansem kubicy. doświadczenie uber alles! Stawiam, że Robert będzie 2. a może, że pierwszy...

  • 18. zawit1
    • 2007-03-28 17:55:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ładnie robert, ładne, oby tak na wyścigu, dobrze że ze skrzynią biegów wszystko OK

  • 19. Marti
    • 2007-03-28 22:00:05
    • *.160.25.2

    Szkoda, że GP Malezji jest dopiero w przyszłym tygodniu. Niepotrzebna jest ta trzytygodniowa przerwa pomiędzy pierwszymi dwoma wyścigami. Jednak gdyby wyścig w Malezji odbył by się w ten weekend, to zespoły nie mogłyby przeprowadzić tam testów w tym tygodniu. Uważam, że Ferrari jest faworytem do wygrania najbliższego wyścigu. Mam nadzieję, że Roberta nie zawiedzie bolid i zajmie on bardzo dobrą pozycję. Testy testami, ale liczą się wyniki osiągnięte podczas wyścigów.
    www.robertkubica.blog.onet.pl

  • 20. Kazik
    • 2007-03-29 03:58:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tomson,nie chcę być gołosłowny.Testy w tym roku:Sepang -najlepszy czas Raikonnen 1-35-268,rekord toru Alonso-1-33-193 (dwie sekundy).Floriano-najlepszy czas Badoer 1.00.007 rekord toru M.Schumacher-0.55.999 (cztery sekundy} Nie pamiętam gdzie trenowali kierowcy Toyoty ale Trulli-1-18-589 a rekord toru 1-15-650)M.Schumacher-3 sekundy).Tego nie widać normalnie ale wprowadzenie tego rodzaju opon zmienia postać rzeczy.Generalnie bolidy są nieco wolniejsze w stosunku do lat poprzednich.Nie chce mi się w tej chwili szukać wyników z Bahrajnu ale jestem pewien,że bardzo odstają w stosunku do ubiegłorocznych rezultatów.Pozdr.

  • 21. tom38
    • 2007-03-29 06:18:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kolejny "podniecający" się testami:):) Popatrz Kazik na najlepsze czasy kwalifikacji i wyścigu w Australii 2006 i 2007; Twoja teoria lega w gruzach.
    Opony zapewne są mniej wydajne niż te ubiegłoroczne, ale fachowcy wypowiadają sie, że postep w czasach okrążeń to ok. 0.1s z wyścigu na wyścig, tak więc "wyścig zbrojeń" trwa!

  • 22. Kazik
    • 2007-03-29 13:22:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale napisałem "na niektórych torach" co przecież jest prawdą.Po co od razu jakaś" teoria i podniecanie".W Australii faktycznie czasy były zbliżone do ubiegłorocznych.O tym,że obecnie stosowane Bridgestony są "wolniejsze" od poprzednich wie każdy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo