2017-07-29 GP Węgier - Kwalifikacje 14:00
Poz.KierowcaZespółCzas
1 S.Vettel Ferrari 1:16.276
2 K.Raikkonen Ferrari 1:16.444
3 V.Bottas Mercedes 1:16.530
4 L.Hamilton Mercedes 1:16.693
5 M.Verstappen Red Bull 1:16.797
6 D.Ricciardo Red Bull 1:16.818
7 N.Hulkenberg Renault 1:17.468
8 F.Alonso McLaren 1:17.549
9 S.Vandoorne McLaren 1:17.894
10 C.Sainz Toro Rosso 1:18.311
 
11 J.Palmer Renault 1:18.415
12 E.Ocon Force India 1:18.495
13 D.Kwiat Toro Rosso 1:18.538
14 S.Perez Force India 1:18.639
15 R.Grosjean Haas 1:18.771
 
16 K.Magnussen Haas 1:19.095
17 L.Stroll Williams 1:19.102
18 P.Wehrlein Sauber 1:19.839
19 P. di Resta Williams 1:19.868
20 M.Ericsson Sauber 1:19.972

komentarze
  • 60. Faustus
    • 2017-07-29 21:07:57
    • *.59.167.66

    @58 I jak tu dyskutować/polemizować z półgłówkiem? Z debilem na pewno się nie da a autor postu nr 58 chyba nim jest. Wypowiedź wszak na to wskazuje. Ogarnij się człowieku, nie jesteś na rykowisku a zachowujesz się jakbyś był. Czy potrafisz tylko wyzywać innych, którzy mają inny punkt widzenia? Chyba nic innego Ci do tego pustego łba tak łatwo jak wyzwiska nie przychodzi. Zaszczycę Cię zignorowaniem. Pa, pa...

  • 61. Herbie1
    • 2017-07-29 21:10:38
    • *.120.66.187

    #46 DawidTBG polecam Ci wpisanie w wyszukiwarkę "Fani.TV" Pod tym adresem jest stream z SKY sportsF1 w niezłej jakości a analizy i wywiady z kierowcami i całą wierchuszką zespołów trwają jeszcze godzinę po wyścigu. Ja już nie potrafię się przestawić na polskie "relacjonowanie" wyścigów. To zupełnie inna jakość komentarza.

  • 62. versus666
    • 2017-07-29 21:29:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @54. A ten swoje "flaki z olejem" i "flaki z olejem" co za oszołom to głowa mała!!!

  • 63. Faustus
    • 2017-07-29 21:33:53
    • *.59.167.66

    @62 Twoja półgłówka na pewno jest za mała, żeby to ogarnąć. Jak nie masz nic sensownego do dodania to nie pisz i nie zaśmiecaj tu miejsca.

  • 64. bbrbutch
    • 2017-07-29 21:44:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @63Proponuje Ci,abyś dał ignoruj każdemu,a wtedy może Ci żyłka noe pęknie,bo strasznie się irytujesz i podniecasz.Czasy gdy trolle wyprowadzały użytkowników z równowagi dawno minęły,więc nic nie wywalczysz tak między nami pisząc.

  • 65. gtv
    • 2017-07-29 22:07:59
    • *.static.012.net.il

    @42 Tysu
    Nie bierz pod uwagę Fastusa ględzącego trzy po trzy, mnie to gadatliwe wykidajło nie odpowiedziało na pytanie, czy w wypadku powrotu Kubicy, na co czekamy od ponad 6 lat
    ten nieobliczalny troglodyta nadal dla zaspokojenia swojej nikczemnej przyjemności
    cieszyć się będzie na kraksy grożące śmiercią bądź kalectwem. Nie ignorujmy Faustusa,
    proszę. Zostawmy go jako relikt denny

  • 66. Faustus
    • 2017-07-29 23:18:37
    • *.59.167.66

    Ciekawi mnie czy te ujadające kundelki, które ignoruję dalej wylewają swoje frustracje na forum. Jeśli tak, to szczerze im współczuję. Biedaczyska nie mają nic ciekawego do napisania to wylewają swój jad na innych. Tak to już jest, że jak się nie ma nic konkretnego do napisania to się bredzi na tematy zastępcze i nikogo nie interesujące. Żal mi Was chłopcy...

  • 67. Faustus
    • 2017-07-29 23:27:33
    • *.59.167.66

    I mam nadzieję, że wbrew temu na co ten tor pozwala - prawie zerowe prawdopodobieństwo wystąpienia manewrów wyprzedzania, jutro będzie na co popatrzeć. Nieoczekiwane zmiany miejsc w stawce, SC, dobrze wyliczone podcięcia, spartolone strategie, itp. atrakcje wyścigowe. A podium zgarnie Red Bull do spółki z Renault (którego machiną jeżdżę na co dzień).

  • 68. Vendeur
    • 2017-07-30 01:00:28
    • *.dynamic.chello.pl

    @Kempa - czy naprawdę nie sądzisz, że czas zająć się porządkiem w komentarzach? Świadomie pozwalasz na to, aby tacy trolle-debile jak tu kolejny @Faustus się panoszyli i robili borutę na forum? Czy obrażanie po kolei każdego jest Twoim zdaniem dopuszczalne? Ile jeszcze będziesz czekał z interwencją? Dexter i inni, którzy wnoszą jakąkolwiek wiedzę i sens w dyskusjach naprawdę mają odejść? Wolisz mieć piaskownicę czy rozmowy na poziomie?

  • 69. gtv
    • 2017-07-30 09:18:10
    • *.static.012.net.il

    @68 (Vendeur): A mnie akurat podoba się obiektywizm, powściągliwość i poczucie humoru
    Mateusza, tolerującego dla zabawy i w przerwach między wyścigami pyskate feministki,
    posługujące się żargonem obrażonego pedała. Tym paniom marzą się "podcięcia" (?) i kraksy,
    niech sobie snują swoje nikczemne nadzieje, dla których zainwestowały w eleven pl. Pozwólmy
    im degustować swoje chorobliwe obsesje przemieszczając się po klawiaturze 12 letnim, dychawicznym clio, dla którego obstawiają Renault, tak jak my obstawiamy żabojadów z powodu przyszłości wyścigowej Roberta...

  • 70. Faustus
    • 2017-07-30 09:20:22
    • *.59.167.66

    @68 Vendeur czy ja Ci ubliżam? Nie. A Ty to robisz świadomie. I kto tu jest trollem? Prezentujesz poziom piaskownicy. Czy tego chcesz czy nie. Tak Cię wychowali? No to tylko współczuć Twoim Rodzicom/Wychowawcom...

  • 71. Faustus
    • 2017-07-30 09:27:36
    • *.59.167.66

    @69 Kolejny troll. Odczep się ode mnie i zajmij sobą. Ale co ja piszę, na to jest już za późno. Czego z domu nie wyniosłeś tego ulica Cię nie nauczy. Taka jest bolesna prawda. Dychawicznym 12 Clio to Ty możesz się poruszać w oparach wymyślanych przez siebie absurdów... No i obrażanie, rzucanie wyzwiskami wychodzi Ci najlepiej. Chyba tylko tyle potrafisz...
    No comments...

  • 72. Faustus
    • 2017-07-30 09:28:41
    • *.59.167.66

    Powinno być: 12-letnim Clio.

  • 73. Endriu12
    • 2017-07-30 10:50:16
    • *.dyn.cm.kabsi.at

    @ 46. DawidTBG
    Czesc jezeli nie przeszkadza Tobie j.niemiecki
    jest mozliwosc i to bez reklam i dodatkowych kosztow
    zainteresowany jestes to daj znac pomoge
    Pozdr

  • 74. Vendeur
    • 2017-07-30 11:56:07
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 70. Faustus - poziom piaskownicy to prezentujesz ty gówniarzu i nie kieruj w moją stronę więcej swoich prymitywnych docinek. Już w pierwszym poście zacząłeś infantylne zaczepki, kierując się w stronę rodziny (co jest domeną ludzi tak niskich lotów) i jak widać robisz to po raz kolejny i wielokrotnie w komentarzach tutaj. Jedynym celem twoich postów, to wywyższanie się i ubliżanie innym, podczas gdy sam nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia na temat samego sportu. Jesteś przykładem typowego internetowego debila-trolla, niezdolnego intelektualnie do rzeczowej dyskusji, natomiast pierwszego do pławienia się w sianiu zamętu przez osobiste wycieczki, będąc całkowicie bez zasad moralnych. I ty śmiesz kogokolwiek pouczać, prezentując sztuczny cynizm jak u maminsynka, którego biją w szkole i potem w internecie próbuje w mało dojrzały sposób odreagowywać na innych?

    Gratuluję wybitnego poziomu chamsta smarkaczu, lecisz do ignorowanych.

  • 75. Vendeur
    • 2017-07-30 11:58:18
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 46. DawidTBG - ja mam stronę, na której są wszystkie sporty, często w HD. F1 tam raz oglądałem, gdy nie działało mi. Daj znać, to puszczę linka. W zasadzie to w necie sporo streamów znajdziesz jak wpiszesz proste hasło w google.

  • 76. dexter
    • 2017-07-30 11:59:34
    • *.dyn.telefonica.de

    @ 52 GOJolyon

    Na Wegrzech z pewnoscia zespol z Maranello trzyma najlepsze karty w rece aby wyscig (jesli wszystko bedzie sie normalnie toczyc) dowiezc do domu.

    Znowu dla Mercedesa bardzo ciezkie zadanie, poniewaz jest to tor na ktorym praktycznie nie ma mozliwosci wyprzedzania (oczywiscie pewne miejsca sa ale jest ich bardzo malo). Jedyna szansa Mercedesa moze byc na starcie. Odcinek do pierwszego zakretu ma ponad 600 metrow, a w dzisiejszej generacji bolidow wyscigowych w F1 (ktory ma duza sile docisku) kierowca ekstremalnie pozno moze wyrzucic kotwice przed zakretem.

    Zasadniczo na takich torach gdzie ciezko jest wyprzedzac najwiekszym wyzwaniem dla zespolow jest aby swoje samochody upozycjonowac w pierwszym rzedzie i wszyscy sie pytaja co trzeba zrobic, tzn. w ktorym miejcu ewentualnie w aucie cos zmienic aby na koncu dnia na mieszance super-miekkiej uzyskac topowy czas? A topowy czas jest ekstremalnie waznym czynnikiem.

    Na takich torach gdzie wyprzedzanie jest trudne taktyka wyscigowa (tzn.w odpowiednim momencie wykonany undercut albo overcut) odgrywa kluczowa role, poniewaz w sporcie motorowym takim sposobem mozna zawodnika wyprowadzic na lepsza pozycje. Ale jesli np. Ferrari dzisiaj pojedzie na jeden stop, to ze strategicznego punktu widzenia tez nie mozna duzo zrobic. Scuderia Ferrari ma super pozycje z ktorej mozna kontrolowac wyscig na Hungaroringu.

    Rozstaw osi na takiej charakterystyce toru jak tutaj dla Mercedesa z pewnoscia moze byc czynikiem. Sek w tym, ze czynikow w sporcie motorowym moze byc zawsze wiele. Rzadko jeden faktor jest usprawiedliwieniem wszystkiego. Takim czynnikiem moze byc temperatura, rodzaj ogumienia, charakterystyka pojazdu wyscigowego, layout itd. itp.

    Ale zgadza sie, Mercedes juz w ostatnich latach posiadal auto ktore ma najdluzszy rozstaw osi z najnizszym katem natarcia (ogolnie mowiac caly bolid wyscigowy jest jednym duzym skrzydlem). Tak zbudowane auto daje duza stabilnosc w dlugich i szybkich zakretach. pomaga tez utrzymac dobra rownowage pomiedzy dociskiem a oporem powietrza - mozna powiedziec, ze charakterystyka W 08 czuje sie jak ryba w wodzie na szybkich torach. Auto z takim rozstawem osi moze miec problem na takich torach jak: Monaco albo Singapur, ale tor Hungaroring posiada tez kilka dlugich zakretow.

    Oczywiscie zawsze mozna do takich torow jak Monaco czy Singapur wyciagnac pewna analogie, poniewaz na takim ukadzie toru wyscigowego srednia predkosc jest stosunkowo niska, sila docisku jest maksymalna. Na Wegrzech potrzebny jest optymalny setup, tzn. bardzo duzo aerodynamiki aby zapewnic stabilnosc pojazdu. Potrzebna jest sila doscisku ktora generowana bedzie przez przednie i tylne skrzydlo. Tor posiada wiele srednio-szybkich zakretow, tzn. to sa wszystko zakrety ktore pokonuje sie na czwartym maksymalnie piatym biegu i tutaj potrzebna jest aerodynamika. Ale sa tez wolne zakrety, ktore pokonywane sa na drugim czy trzecim biegu i w takich zakretach potrzebna jest mechaniczna przyczepnosc. Tzn. mechaniczny grip = kat pochylenia kol, stabilizatory itd. itp. Zawieszenie na takim torze powinno byc raczej miekko ustawione (lepsza trakcja, mniejsza podsterownosc, lepsza stabilnosc przy pokonywaniu kraweznikow). Dla zespolow wazne jest aby znalezc odpowiedni kompromis.

  • 77. dexter
    • 2017-07-30 12:03:26
    • *.dyn.telefonica.de

    Kompromis bedzie wazny uwzgledniajac takze chlodzenie. A kazda otwarta przestrzen czy dziura zakloca aerodynamike bolidu wyscigowego i kosztuje ulamek sekundy. Tutaj znowu role bedzie odgrywac pytanie ktora koncepcja samochodu wyscigowego w danej konfiguracji radzi sobie najlepiej?

    Nad glowa kierowcy wyscigowego jest taka dziura ktora nazywa sie Airbox. Przez ten otwor nie tylko silnik inhaluje powietrze ale tez chlodnice, skrzynia, system ERS ktory znajduje sie w tylnej czesci bolidu. Sa jeszcze inne otwory ktore moga zostac otwarte. Wazne jest aby silnik przy wysokiej temperaturze byl dobrze chlodzony i zwlaszcza w dolnym zakresie obrotow mial juz duzo mocy. Bo tylko wtedy na takim torze kierowca bedzie mogl z powolnych naroznikow dobrze przyspieszyc.

    Zasadniczo w dzisiejszych czasach gdy wszyscy w F1 posiadaja bardzo nowoczesne narzedzia takie jak: symulacje, symulatory, kanaly aerodynamiczne to koncepcje poszczegolnych samochodow beda podobne do siebie. Posiadajac ogolna wiedze dla konstruktorow prawie niemozliwe jest aby zaprojektowac kompletnie inne auto. W tym roku w F1 praktycznie wszystkie auta zostaly wydluzone, ale nie tak dramatycznie jak Mercedes ktory ma o 25 cm dluzszy rozstaw osi. Z drugiej tak ekstremalnie wydluzony rozstaw osi znowu moze byc pewnym walorem, poniewaz za przednim zawieszeniem tworzy przestrzen dla roznych srodkow ktore polepszaja przeplyw powietrza, zwieksza podwozie, pozwala pomiescic wieksze chlodnice itd. itp. - a wszystko bez potrzeby rozszerzenia tylnej czesci bolidu wyscigowego.

    Generalnie nie ma takiego auta ktore perfekcyjnie pasuje pod kazdy layout albo sektor toru wyscigowego. Mozliwe nawet ze aerodynamika Ferrari w pewnej konfiguracji generuje lepsza sile docisku niz Mercedes. Kazda koncepcja zaleznie od konfiguracji bedzie miala zalety i wady.
    Na upartego wystarczy ze konstruktorzy wymysla takie auto ktore na wiekszosci torow wyscigowych przy pewnej konfiguracji bedzie bardziej wydajne. Jesli pod kreska takie auto zagwarantuje mistrzowski tytul?

    Ale zasadniczo mowiac klopotem Mercedesa tak jak kazdej innej koncepcji samochodu wyscigowego przewaznie nie jest tylko jeden czynnik. Wystarczy popatrzec na Red Bulla:
    nowy upgrade w obszarze przedniego skrzydla, podwozia, lusterka, bocznych skrzyn - w treningach wszystko funkcjonowalo top ale wystarczylo ze temperatura wzrosla, setup nie pasowal w 100 procentach i Red Bull podczas kwalifikacji byl tylko w roli obserwatora... 0,5 sekundy wyparowalo ...

  • 78. versus666
    • 2017-07-30 12:03:45
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @74. Vendeur - Daj sobie spokój z @Faustus.. po co sobie nerwy szarpać!

  • 79. dexter
    • 2017-07-30 12:12:44
    • *.dyn.telefonica.de

    48. TheTrain

    Wydawalo mi sie, ze w treningu Hulkenberg testowal nowe przednie skrzydlo. Mozliwe tez, ze sie myle.

    Pozdr.

  • 80. Faustus
    • 2017-07-30 12:31:03
    • *.59.167.66

    @74 Nic dodać nic ująć. Idealnie opisałeś samego siebie. Gratuluję wychowania. Jak nie masz nic konstruktywnego oprócz inwektyw do dodania to daj sobie spokój. Oszczędź mnie i innym użytkownikom portalu czytania tych bzdur. Nie zgadzasz się ze zdaniem innych? To napisz coś inteligentnego i nie płódź wypocin na poziomie skrzywdzonego dziecka. Dodaj wysublimowaną ironię. Jednym słowem postaraj się. Myślę, że Cię na to stać. Takie obrzucanie błotem innych, wyzywanie od takich i owakich nie przystoi człowiekowi (mam nadzieję, że inteligentnemu - choć nadzieja ponoć umiera ostatnia). Ozięble żegnam.

    Wszystkim fanom F1 życzę pasjonującego wyścigu, pełnego zwrotów akcji (broń Boże korowodu za jednym kierowcą od startu do mety). Oby ten tor nie zyskał dziś miana Hungaboring jak to określił jeden z przedmówców...

  • 81. DawidTBG
    • 2017-07-30 13:02:18
    • *.dynamic-ww-07.vectranet.pl

    @61
    @73
    @75
    Dziękuję Panowie za odpowiedź i pomoc przyznam, że z chęcią skorzystam z każdej opcji jeśli to dla Was nie problem a w przyszłości ewentualnie wybiorę sobie tą która będzie mi najbardziej odpowiadać. Herbie1 stronkę sobie już ogarnąłem, tylko mam jeszcze pytanie czy korzystasz z linku płatnego czy tego za free?
    Endriu12 i Vendeur będę wdzięczny jakbyście podesłali mi namiary na Wasze źródła, mail do mnie chyba wystarczy? ([email protected]) .
    Swoją drogą próbowałem nawet u swojego dostawcy TV zmienić pakiet programów w którym właśnie F1 jest na bieżąco, ale niestety nie moge tego zmienić, musiałbym dodatkowo dopłacać a chce już tego uniknąć. Ogólnie przejechałem się podwójnie bo wziąłem jakiś czas temu pakiet w którym jest eurosport2 bo zależało mi głownie na Bundeslidze, a teraz Eleven wykupiło prawa do Bundesligi, no i jeszcze ta formułka, pewnego wieczoru trafiłem na powtórkę z jakiegoś GP i złapałem zajawkę od nowa tymbardziej, że kilka dni póżniej zaczęły pojawiać sie newsy o naszym Mistrzu no to już mnie zdeterminowało totalnie :) no i tak trafiłem tu do Was na tą stronę. Jeszcze raz będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam :)

  • 82. Endriu12
    • 2017-07-30 13:42:25
    • *.dyn.cm.kabsi.at

    @81. DawidTBG
    wyslałem
    Pozdr.

  • 83. Herbie1
    • 2017-07-30 13:50:56
    • *.120.66.187

    #81. Kolego. Ten za free jest wystarczający jak dla mnie. Już od kilkunastu minut oglądam transmisję z padocku. :)

  • 84. Blazefuryx
    • 2017-07-30 14:07:54
    • *.dynamic.chello.pl

    Ehh, Verstappen to taka łajza, że .... szkoda komentować. W każdym praktycznie GP ma jakiś kontakt z innym zawodnikiem i rujnuje mu wyścig swoją bezmyślną i nieprzemyślaną agresją.

  • 85. Jacko
    • 2017-07-30 14:24:18
    • *.dynamic.chello.pl

    @84. Blazefuryx
    Bo mu nawbijali do głowy jakim to jest "cudownym dzieckiem" i w każdym wyścigu teraz stara się to udowodnić. Starsi i bardziej doświadczeni kierowcy wielokrotnie mówili mu, że musi się trochę uspokoić i jeszcze wiele nauczyć, ale zarozumiałe dziecię nic sobie z tego nie robiło. Na szczęście w tym sezonie powoli pryska mit o tej jego cudowności. Jeszcze żeby jego kibice w końcu to dostrzegli i zrozumieli...
    Ma talent, ale tu potrzeba jeszcze doświadczenia i chłodnej głowy, bo na samej przebojowości i zarozumialstwie daleko się nie zajedzie.

  • 86. pryk
    • 2017-07-30 14:39:38
    • *.tktelekom.pl

    Heh, no piękne dyskusje w komentarzach. Jedni warci drugich, choc widzę, że są i tacy zniesmaczeni czyimis komentarzami i pouczajacy ale przy okazji używający zwrotów: gowniarz, debil. Nie ma co, kultura. Do autora strony: pasowałoby wdrożyć zasadę - wulgaryzmy, przezwiska kogoś w stosunku do innego komentującego to ban na początek na tydzień. Jak się powtórzy to miesiąc, jak się powtórzy to wieczysty.

  • 87. Faustus
    • 2017-07-30 16:10:52
    • *.59.167.66

    @86 W całości popieram.

  • 88. pryk
    • 2017-07-30 16:31:45
    • *.tktelekom.pl

    @87 - nie ma co popierać bo Ty też pod to podchodzisz używając podobnych zwrotów

  • 89. dexter
    • 2017-07-30 16:43:04
    • *.dyn.telefonica.de

    Edit:

    byc czynnikiem
    ze czynnikow w sporcie motorowym

  • 90. Faustus
    • 2017-07-30 19:45:03
    • *.59.167.66

    @88 I tu się mylisz - ja tylko odbiłem parę razy piłeczkę słowną niewychowanym chłopcom. No cóż może mnie poniosło w doborze słów. Ale z takimi przypadkami od czasu do czasu trzeba walczyć ich orężem. Jeżeli kogoś przypadkiem uraziłem to przykro mi z tego powodu. Niektórzy zwyczajnie mylą obyczajność piaskownicy z zasadami panującymi wśród wydawałoby się inteligentnych ludzi.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo