WYNIKI Barcelona [ 09 marca 2017 ]
Poz.KierowcaZespółOponyCzasOkr.
1 S.Vettel FerrariOpony ultra-miękkie 1:19.024 156
2 L.Hamilton MercedesOpony ultra-miękkie 1:19.352 52
3 E.Ocon Force IndiaOpony ultra-miękkie 1:20.161 137
4 D.Kwiat Toro RossoOpony super-miękkie 1:20.416 94
5 K.Magnussen HaasOpony ultra-miękkie 1:20.504 119
6 D.Ricciardo Red BullOpony miękkie 1:20.824 128
7 S.Vandoorne McLarenOpony ultra-miękkie 1:21.348 48
8 V.Bottas MercedesOpony miękkie 1:21.819 95
9 P.Wehrlein SauberOpony ultra-miękkie 1:22.347 44
10 J.Palmer RenaultOpony miękkie 1:22.418 53
11 M.Ericsson SauberOpony miękkie 1:23.330 88
12 F.Massa WilliamsOpony średnie 1:24.443 80
13 L.Stroll WilliamsOpony miękkie 1:24.863 85
komentarze
  • 1. Sasilton
    • 2017-03-09 18:46:43
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Ferrari wygląda na mocne.
    Nie podoba mi się to.

  • 2. bbrbutch
    • 2017-03-09 18:49:58
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @@up dobre.Mi się podoba,fajnie dali do myślenia z tym odpuszczaniem gazu.

  • 3. radzix
    • 2017-03-09 18:52:15
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Oby była ciekawa czasówka w Australii. Obstawiam, że w najgorszym wypadku Ferrari jest jakieś 0,5 sekundy za Mercem na pojedynczym kółku. Ciekawe jak będzie wyglądało tempo wyścigowe... Mercedes na testach ma miażdżące tempo wręcz. Może wreszcie ktoś nawiąże z nimi walkę. Już należą się brawa Ferrari bolid jest solidny i przede wszystkim niezawodny.

  • 4. mentos11
    • 2017-03-09 18:53:41
    • *.opera-mini.net

    Ciekawe czy jutro pobija 1,19s na okrążeniu? Mam nadzieję że tak bo wedlug zapowiedzi bolidy mialy być szybsze o 4 - 5 s a narazie sa 3s.
    Ogólnie jak się patrzy na wyniki to uklad stawki mało się zmienił, jedyna niewiadomą jest tylko McLaren, chyba caly czas jeżdżą ze skreconym silnikiem aby go nie zepsuć, poczekamy więc do Australii.

  • 5. bbrbutch
    • 2017-03-09 18:53:45
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    0.5sek to wieki ,nie kracz kolego.

  • 6. EryQ
    • 2017-03-09 18:57:00
    • *.ghost.net.pl

    @1 Obyś się nie mylił. Tylko zdrowa konkurencja i wyrównana walka na torze może odkręcić tą nudną hegemonię Mercedesa. Ale cicho sza... Nie będę krakał. A nuż się bardzo uraduję za dwa tygodnie i w późniejszych wyścigach. XD

  • 7. Blazefuryx
    • 2017-03-09 18:57:16
    • *.dynamic.chello.pl

    4. Vettel spuszczał nogę z gazu przy wyjściu z ostatniego zakrętu. Myślę, że właściwe pytanie brzmi, czy jutro zejdą poniżej 1:18:000. Jeśli bardzo będą chcieli, to raczej tak.

  • 8. radzix
    • 2017-03-09 19:11:24
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    4@ patrząc na tempo Mercedesa w symulacjach wyścigu i prognozy to myślę ze spokojnie 1.17 są w stanie pojechać, tylko nikomu tutaj na czasie nie zależy. Poczekajmy do Australii tam będzie pełen ogień!

  • 9. SebastianM
    • 2017-03-09 19:27:10
    • *.dsl.brandl-services.com

    A mnie się wydaje, że jutro pod koniec sesji poznamy potencjał najważniejszych graczy.

  • 10. FERRARI19
    • 2017-03-09 19:38:23
    • *.146.5.173.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @9
    Potencjał to poznamy najwcześniej w Australii

  • 11. orto
    • 2017-03-09 19:49:30
    • *.play-internet.pl

    Czołowe teamy delikutaśnie naciskają ten pedał z gazem :-) Byle być ciutek z przodu. Prawdziwy potencjał kwalifikacyjny oceniam na okolicę 2:17 albo i jeszcze lepiej :-)

  • 12. St Devote
    • 2017-03-09 20:12:55
    • *.static.korbank.pl

    Ja tam się nie dam nabrać przed pierwszym GP. Hamilton ma pewnie owinięty pedał gazu jakimś bawarskim szalikiem i do drugiej połowy sezonu mu go raczej nie odwiną i nie zobaczymy 100% w wykonaniu Mercedesa.

  • 13. roj
    • 2017-03-09 22:48:12
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @4 pamiętajmy, że mówiono 4-5 sekundy na okrążeniu nie odnosząc się do konkretnego toru. Ten tor jest krótki i nie jakiś mega szybki. Czasy np. na spa mogą różnić się spokojnie o ponad 5 sekund.
    @11 2:17 to chyba tempo wyścigowe hondy ;)

    Tak mi szkoda Alonso i McLarena :/ Słabe osiągi bym jeszcze zrozumiał (choć też nie łatwo i liczyłem na dużo więcej) ale awaryjność na takim poziomie to po prostu jakiś absurd..

  • 14. Fanvettel
    • 2017-03-09 22:52:41
    • *.IP.cloudmosa.com

    Jak narazie to Ferrari jest najmocniejsze i niech tak zostanie.
    Red Bull trochę odstaje i dobrze.

  • 15. Lukas9_5
    • 2017-03-09 23:51:42
    • *.toya.net.pl

    @13 akurat spa chyba jest kiepskim przykładem, bo tam większość okrążenia jedzie się z gazem w podłodze, a przez większy opór aerodynamiczny prędkości będą niższe. Wydaje mi się, że prędzej na takich torach jak silverstone czy suzuka, gdzie są zakręty średniej prędkości będzie dużo większa poprawa czasów okrążeń. Ale nie wiem, może masz racje :p

  • 16. veterynarz
    • 2017-03-10 00:00:24
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    The game is on... myślę że każdy w Mercedesie ma z tyłu głowy obawę, że Czerwoni mogą być szybsi. Pytanie brzmi: kto ile ukrywa? Chyba nie sposób oprzeć się wrażeniu, że ten sezon może być ciekawszy.

  • 17. TomPo
    • 2017-03-10 13:53:45
    • *.dynamic.chello.pl

    Wszystkie zespoly grupo ponad 100 okrazen, a nawet 150. Renault i McLaren - 50.
    No i chyba tyle w temacie McLarena "zeby tylko silnik sie nie rozlecial" :(

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo