WYNIKI: Barcelona [ 07 marca 2017 ]
  Poz.   Kierowca ZespółOpony Czas Okr.
  1   F.MassaWilliamsOpony super-miękkie1:19.726168
  2   D.RicciardoRed BullOpony ultra-miękkie1:19.90089
  3   S.VettelFerrariOpony miękkie1:19.906168
  4   L.HamiltonMercedesOpony miękkie1:20.45649
  5   V.BottasMercedesOpony miękkie1:20.92486
  6   E.OconForce IndiaOpony super-miękkie1:21.347142
  7   N.HulkenbergRenaultOpony miękkie1:21.58957
  8   K.MagnussenHaasOpony miękkie1:21.67681
  9   D.KwiatToro RossoOpony miękkie1:21.74383
  10   S.VandoorneMcLarenOpony miękkie1:22.53780
  11   P.WehrleinSauberOpony miękkie1:23.33647
  12   M.EricssonSauberOpony miękkie1:23.63053
  13   J.PalmerRenaultOpony miękkie1:24.79015

A A


Massa najszybszy po pierwszym dniu testów

Massa najszybszy po pierwszym dniu testów

Felipe Massa korzystając z super-miękkich opon Pirelli uzyskał najlepszy czas pierwszego dnia drugiej tury zimowych testów F1. Wynik Brazylijczyka był tylko 0,02 sekundy gorszy od rekordu ustanowionego przez Valtteri Bottasa w zeszłym tygodniu.


R E K L A M A
Red Planet - sklep F1

Massa swój wynik uzyskał jeszcze przed przerwą obiadową, a jego zespół na koniec dnia okazał się najaktywniejszą ekipą w stawce. Po ubiegłotygodniowych problemach związanych z wypadkami Lance’a Strolla, dzisiaj bolid FW40 bez większych problemów pokonał aż 168 okrążeń.

Drugi czas we wtorek przypadł w udziale Danielowi Ricciardo z Red Bulla. Australijczyk również swój najlepszy czas wykręcił przed przerwą obiadową, tracąc do Massy niespełna 0,2 sekundy, ale korzystając przy tym z ultra-miękkich opon.

Do czołowej trójki po południu awansował Sebastian Vettel, który na miękkim ogumieniu zszedł z czasem poniżej 1 minuty i 20 sekund, a przy tym potwierdził niezawodność nowej konstrukcji Ferrari, również pokonując imponujące 168 okrążeń.

Zespól Mercedesa w tym tygodniu także stosuje taktykę dzielenia kokpitu między swoich kierowców. Dzisiaj rano na torze Catalunya jeździł Lewis Hamilton, który ostatecznie dzień zakończył z czwartym czasem, przed swoim nowym partnerem zespołowym Valtterim Bottasem, który za stery W08 zasiadł po południu. Obaj zawodnicy Mercedesa swoje najlepsze próby odnotowali na miękkich oponach.

Na szóste miejsce wdarł się Esteban Ocon z Force India. Francuz jako jedyny z reszty stawki ustanowił swój najlepszy czas na super-miękkim ogumieniu. Reszta kierowców korzystała dzisiaj głównie z miękkich, oznaczonych kolorem żółtym opon.

Za Oconem znaleźli się: Hulkenberg, Magnussen, Kwiat oraz Vandoorne. Ekipa McLarena musi ponownie zachowywać zimną krew po tym jak rano po raz kolejny usterce uległa nowa jednostka napędowa Hondy. W zeszłym tygodniu awaryjność nowego układu napędowego pokrzyżowała plany testowe ekipy z Woking i wiele wskazuje na to, że w tym tygodniu będzie podobnie.

Stoffel Vandoorne przed przerwą obiadową zdołał pokonać tylko 34 okrążenia, po czym ekipa zdecydowała się wymienić w jego bolidzie silnik. Belg powrócił na tor na półtorej godziny przed zamknięciem toru, w końcówce pokonując jeszcze 46 razy pętle katalońskiego obiektu.

Pascal Wehrlein, który po kontuzji pleców zmuszony został do pauzowania w zeszłym tygodniu dzisiaj miał po raz pierwszy możliwość sprawdzenia nowego Saubera C36. Niemiecki kierowca pokonał 47 okrążeń, z których najlepsze pozwoliło mu zająć 11 miejsce w tabeli wyników przed Marcusem Ericssonem i Jolyonem Palmerem.

Brytyjczyk reprezentujący zespół Renault pokonał dzisiaj tylko 15 okrążeń. W jego aucie rano awarii uległ jeden z czujników, a usterka okazała się na tyle poważna, że ten nie zdołał już powrócić na tor. Po południu ze sterami RS17 zasiadał Nico Hulkenberg, który nadrobił trochę straconego rano czasu, ale pod koniec dnia zatrzymał się na torze, zmuszając organizatorów do wywieszenia pierwszej i jedynej w dniu dzisiejszym czerwonej flagi.

Testy na torze pod Barceloną będą kontynuowane jutro.


Zdjęcia:
2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 01 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 02 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 03 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 04 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 05 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 06 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 07 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 08 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 09 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 10 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 11 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 12 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 13 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 14 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 15 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 16 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 17 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 18 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 19 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 20 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 21 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 22 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 23 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 24 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 25 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 26 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 27 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 28 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 29 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 30 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 31 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 32 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 33 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 34 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 35 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 36 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 37 2017 Testy Barcelona 5 Testy F1 Barcelona 38


Autor: kempa007  |  Data: 2017-03-07

 <<< poprzedninastępny >>> 
 
   1. Iceman007 2017-03-07 18:20:24 (Host: *.dynamic.gprs.plus.pl)
Jestem pozytywnie zaskoczony. Widać efekty jak w bolidzie nie ma Stroll'a. :D
   2. bbrbutch 2017-03-07 18:35:06 (Host: *.dynamic.gprs.plus.pl)
Imponujące jak na emeryta,168 kółek.Forza Felipe.
   3. saint77 2017-03-07 18:42:55 (Host: *.dynamic.chello.pl)
Na chwilę obecną na wszystkich testach w tym roku tylko Bottas w Mercedesie uzyskał lepszy czas i to zaledwie o 0,019 sek. i to na oponach ultra. Ale byłyby jajca, gdyby Filipe toczył regularną walkę w czołówce:)
   4. hubos21 2017-03-07 18:48:07 (Host: *.8.182.156)
dawać już to GP :D
   5. belzebub 2017-03-07 19:00:22 (Host: *.centertel.pl)
@3 Jasne.... Podchodząc realistycznie Williams leciał na maxa, a Mercedes jak dotychczas ukrywa swoje prawdziwe osiągi. Podobnie Ferrari, choć sądząc po czasach mogą mniej tracić do Merca niż w poprzednim sezonie. Na trzecim RBR i dalej być może Williams choć jak będą dojeżdżać tylko jednym zawodnikiem, to w generalce bardzo szybko będą lecieć w dół. Tak czy owak Williams to za niski budżet na walkę w czołówce.
   6. Blazefuryx 2017-03-07 19:32:03 (Host: *.dynamic.chello.pl)
Wielki szacun dla Ocona, Massy i Vettela za wykonanie tak morderczej pracy w dniu dzisiejszym. 142, 168 i 168 okrążeń to nieprawdopodobny wynik przy bolidach, w których przeciążenia są jeszcze wyższe niż w ostatnich sezonach (dochodzą teraz już do 5G).

Mówi się, że wysiłek włożony w prowadzenie bolidów w tym sezonie będzie graniczyć już z poziomem, na którym mogłoby dojść do utraty przytomności u kierowców, dlatego też wszyscy kierowcy przed tym sezonem kładli gigantyczny nacisk na przygotowanie fizyczne i kondycyjne. Rosberg miał z pewnością wiele racji, mówiąc, że wysiłek włożony w prowadzenie bolidu będzie na tyle uciążliwy dla kierowcy, że w końcowych fazach wyścigu będzie wpływać na jego wynik (poprzez np. koncentrację). Oczywiście bolidy są tak wymagające, że nie ma mowy, aby jakikolwiek kanapowiec mógł być zdolny do ich prowadzenia.
   7. saint77 2017-03-07 19:49:13 (Host: *.dynamic.chello.pl)
@5. belzebub
Williams to jeden z trzech najbardziej utytułowanych teamów wszech-czasów F1. I nigdy nie dysponował budżetem na poziomie Ferrari czy Mercedesa. Ich siła tkwiła w czymś innym.
Każdy zespół może mieć gorsze lata (patrze obecnie McL).
Co do tempa: w 2009r. o ówczesnym Brawnie na testach też mówili - to tylko testy, McL i Ferrari pokaże im na początku sezonu. I co pokazali? Jedynie RBR w drugiej części im dorównywał czy też nawet wyprzedził.
Nie mówię że Massa zdobędzie tytuł, sam w to nie wierzę. Ale walka w czołówce? Myślisz że teraz też cisnął na maksa na super miękkich oponach? Wątpię. NIe sądzę, że pokazali na maksa na co ich stać. Zresztą podobnie jak pozostałe teamy.
Mercedes i Ferrari są z pewnością w czołówce. Ale moim zdaniem Williams nie odstaje od nich dramatycznie. Ich słabą stroną jest niestety Stroll, mogli jednak postawić na kogoś bardziej doświadczonego.
Życzę im jak najlepiej. Czas pokaże.
   8. hubos21 2017-03-07 20:18:17 (Host: *.8.182.156)
Williams ostatnimi laty zawsze dobrze zaczynał
   9. unknowncaller 2017-03-07 21:17:45 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Co Ricciardo ma na bolidzie? Wjechał w suszarkę na bieliznę?
   10. Fanvettel 2017-03-07 22:17:43 (Host: *.IP.cloudmosa.com)
Vettel bardzo dobry czas i to jeszcze na miękkich oponach.
   11. Iceman007 2017-03-08 07:35:53 (Host: *.dynamic.gprs.plus.pl)
@9 Tak zwane grabie aerodynamiczne. :P Wszyscy teraz z tymi grabiami jeżdżą.
   12. Tutankhamun 2017-03-08 11:37:36 (Host: *.dk.customer.tdc.net)
6. Blazefurykx, 5G to normalka od lat, co ty za bzdury wypisujesz? zwykly smiertelnik wytrzyma 9G, zalezy tez czy ,,G,, jest dodatnie czy ujemne, odplyw krwi, lub przyplyw. Qurfa co za wypociny tu ludzie wpisuja! Sa ludzie ktorzy wytrzymali ponad 40G! Oczywiscie ulamki sec. Piloci mysliwcow maja 9G. w czasie cwiczen bojowych:) czlowieku idz sie lecz i nie pisz bzdur! tory sa te same, szybkosc ta sama - podobna, kierowcy maja okolo 5G i wiecej uzyskaja tylko przy wiekszych predkosciach w zakretach i przyspieszeniach. Od ilu lat nie pobito rekordow wielu torow? to skad nadwyzka ,,G,, ? idz pisac na onet te bzdury. Kurde gdzie sa te stare Wygi z tego mojego ulubionego forum!? wrrrrrrrrrrr
   13. Blazefuryx 2017-03-08 14:28:22 (Host: *.dynamic.chello.pl)
12. Po pierwsze, mała porada dla Ciebie, zachowujesz się, jakby swędziała Cię dziurka, zrób coś z tym na przyszłość zanim napiszesz komentarz.

Wracając do samego tematu, Ty nie masz kompletnie pojęcia, o czym mówisz, prawda?

"Blazefurykx, 5G to normalka od lat, co ty za bzdury wypisujesz?"

5G to normalka od lat, dlatego Pirelli ostrzega całe środowisko F1 w tym roku, że przeciążenia w tym sezonie osiągną taki poziom, bo już jest to normalką od lat. Tak, to na pewno ma sens. Bardzo inteligentne z Twojej strony. :)

"zwykly smiertelnik wytrzyma 9G, zalezy tez czy ,,G,, jest dodatnie czy ujemne, odplyw krwi, lub przyplyw."

Zwykły śmiertelnik wytrzyma 9G, to znaczy jego ciało pozostanie w takim stanie, że będzie mógł nadal żyć po takim przeciążeniu, ale sama osoba (zwykły śmiertelnik) nie będzie zdolna robić tego, co robiła przed otrzymaniem takiego przeciążenia. Osoba, która ćwiczy z takimi przeciążeniami, może wytrzyma 9G bez szwanku i utraty przytomności. To są tak oczywiste rzeczy, a piszesz w tym momencie takie idiotyzmy, że nie umiem pojąć Twojego wzburzenia moim komentarzem, no ale do tego potrzeba niesamowitej głupoty + nieprawdopodobnej ignorancji, aby myśleć, że ma się rację. :)

Co do dodatniego i ujemnego przeciążenia, to w kontekście F1 nie występuje takie rozróżnienie, lecz mówi się o bocznym i pionowym przeciążeniu, bo specyfika tego sportu warunkuje taką właśnie metodologię. No ale w pierwszej kolejności trzeba cokolwiek na ten temat wiedzieć, a także rozumieć, co się wie. Ty coś po prostu wyczytałeś sobie coś, ale niezbyt pojmujesz znaczenie tej wiedzy, nie bardzo ogarniasz, jak tą wiedzę zastosować w praktyce. Nieprawdopodobny przykład na Twoją inteligencję. :)

"Sa ludzie ktorzy wytrzymali ponad 40G! Oczywiscie ulamki sec. Piloci mysliwcow maja 9G. w czasie cwiczen bojowych:) czlowieku idz sie lecz i nie pisz bzdur!"

No i znowu kompletnie nie rozumiesz, o czym piszesz. Osoby, które przeżyły przeciążenie 40G były w takim stanie, że pękały im nawet żyłki w gałkach ocznych i traciły wzrok, no ale "wytrzymali", dalej utrzymano ich funkcje życiowe, więc argument Twoim zdaniem, jak najbardziej zasługuje aby powiązać go do tematu z F1, gdzie kierowca musi być w pełni sprawny, zarówno fizycznie jak i mentalnie, aby podejmować właściwe decyzje w ułamku sekundy. Znowu udowodniłeś jakim miałkim przegrywem intelektualnym jesteś. :)

No właśnie, piloci myśliwców, czyli wyszkoleni w tym zakresie profesjonaliści, a nie zwykli śmiertelnicy czy kierowca wyścigowy, który narażony jest na te przeciążenia przez 90 minut kilkaset razy. Przed chwilą pisałeś o zwykłych śmiertelnikach, którzy przeżyją takie przeciążenie, a teraz do przykładu musisz użyć pilota myśliwca. Zobacz, jakim Ty jesteś kretynem (nie chce Cię obrażać), Ty już nawet nie jesteś logicznie konsystentny z tym, co pisałeś minutę wcześniej.

Pominę już te komentarze na temat leczenia się, sposób w jaki piszesz i dewastujesz zasady ortografii, gramatyki, stylistyki czy interpunkcji, jest sam w sobie doskonałym dopełnieniem niepochlebnego obrazu Twojej śmiesznej osoby. :)

" tory sa te same, szybkosc ta sama"

Monaco 2016 - maksymalna prędkość - 290km/h

Meksyk 2016 - maksymalna prędkość - 370km/h

> "tory sa te same, szybkosc ta sam"
>Ktoś jeszcze ma wątpliwości, że to nie jest ociężały umysłowo imbecyl? :)

"Od ilu lat nie pobito rekordow wielu torow? to skad nadwyzka ,,G,, ? idz pisac na onet te bzdury."

Umiesz chociaż czytać, co piszę? Mówiłem o poprzednim sezonie i nadwyżce przeciążenia czy mówiłem o sezonie obecnym, gdzie nie ma możliwości na pobicie rekordu, skoro sezon jest na razie w fazie testów zimowych. Ja pierdole, naprawdę, nie wiem, dlaczego ja z Tobą rozmawiam nawet, lecisz do ignorowanych zaraz po tym wpisie, może to wyraz mojego miłosierdzia i litości próbując wytłumaczyć coś takiemu robactwu jak Ty?

"Kurde gdzie sa te stare Wygi z tego mojego ulubionego forum!? wrrrrrrrrrrr"

Ty nie jesteś starą wygą. Ty bardziej przypominasz prymitywnego, zatrzymanego w procesie ewolucyjnym troglodytę z włócznią w ręku, który ze strachem wychyla swoją głowę za swojej jaskini widząc ten nowy świat, którego nigdy nie był w stanie zrozumieć ani się do niego dostosować. Czeka Cię dużo pracy nad sobą, tymczasem witaj w liście ignorowanych, robaku.


Skomentuj artykuł:


Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję ! Zarejestruj się już teraz.

DO GP Chin ZOSTAŁO:



dni
1
0
godzin
2
0
minut
4
2

 PANEL FANA FORMUŁY 1
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Rejestracja

Nowe konto

Przypomnienie hasła

 GP Australii
  Kropka F1 24 marca (Piątek)
    Kropka F1   02:00 - 03:30  #1 trening
    Kropka F1   06:00 - 07:30  #2 trening
  Kropka F1 25 marca (Sobota)
    Kropka F1   04:00 - 05:00  Trening
    Kropka F1   07:00  Kwalifikacje
  Kropka F1 26 marca (Niedziela)
    Kropka F1   07:00  Wyścig


 TESTY
 Kropka F1 10 marca  Barcelona
 Kropka F1 09 marca  Barcelona
 Kropka F1 08 marca  Barcelona
 Kropka F1 07 marca  Barcelona

 NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyścigu sezonu!  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyś ...
  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole position w karierze  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole p ...
  Hamilton najszybszy po piątkowych treningach w Australii  Hamilton najszybszy po piątkowych trenin ...
  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i Ferrari  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i ...
  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...?  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...? ...
  Alonso: na normalnym torze będziemy zamykać stawkę  Alonso: na normalnym torze będziemy zamy ...
  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedurę startową  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedur ...
  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą wersję silnika  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą ...
  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawieszenie  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawi ...
  Vettel wybrał już imię dla swojego nowego Ferrari  Vettel wybrał już imię dla swojego noweg ...

 ARTYKUŁY
  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017
  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016
  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015
  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014
  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014
  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1
  Brake by wire w F1 - co to takiego?  Brake by wire w F1 - co to takiego?
  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014

 ANKIETA
 Czy zespół Ferrari zdoła w tym roku powalczyć o mistrzostwo z Mercedesem?
  tak
  nie
  Red Bull ich wyprzedzi
   

 PREZENTACJE 2017
Linki:  

Wiadomości   |   Wyścigi   |   Galeria F1   |   Zespoły F1   |   Kierowcy F1   |   Tory F1   |   F1 FAQ

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004-2017 GPmedia   |   Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Ta strona jest nieoficjalną stroną internetową i nie jest powiązana w żaden sposób z grupą przedsiębiorstw Formula One, oraz oznaczeniami F1, FORMULA ONE, FORMULA 1 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i innymi znakami powiązanymi oraz znakami towarowymi należącymi do Formula One Licensing B.V