komentarze
  • 1. hubos21
    • 2018-05-01 10:32:24
    • *.8.182.156

    W zeszłym roku też Australia była nudna, Mercedes zmienił zdanie po tym jak zobaczył ile w Baku tracił, oczywiście RBR i Ferrari na tym stracą Mercedes zyska, mam nadzieję, że będzie weto

  • 2. Szaakal
    • 2018-05-01 10:41:56
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A ja mam nadzieję, że ferrari straci to swoje prawo weta. Chociaż uwazam, że zmiany mogłyby zostać odłożone do 2021.

  • 3. Levski
    • 2018-05-01 11:25:21
    • *.netservis.com.pl

    Ferrari chyba nigdy nie skorzystało z prawa weta i tym razem tez tego nie zrobi, bo spadlaby na nich niesamowita krytyka, a jesli do tego nie wygraliby mistrzostwa w nastepnym sezonie po zawetowaniu to staliby sie posmiewiskiem :) Co do zmian warto zauwazyc ze DRS mozna modyfikowac w kazdej chwili, mozna skracac, wydluzac, dodawac strefy, a przedniego skrzydla ot tak sie nie zmieni. Dlatego jak dla mnie to bardzo dobry ruch.

  • 4. Levski
    • 2018-05-01 11:26:26
    • *.netservis.com.pl

    Swoja droga bardzo ciekawe ze Alfo Romeo Sauber glosowal nie solidarnie z Ferrari. Duze zaskoczenie.

  • 5. marcelo9205
    • 2018-05-01 13:09:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sauber za chwile nie dostanie specjalnych trybów silnika po tym głosowaniu.

  • 6. belzebub
    • 2018-05-01 13:23:36
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    No i bardzo dobrze. Obecne przednie skrzydła są za bardzo rozbudowane co m.in. zaburza przepływ powietrza za bolidem. Przez to bolid jadący za nim ma problemy żeby za blisko się zbliżyć i utrzymywać odległość. Dlatego upraszczając jego budowę powinno zniwelować ten problem. Większe tylne skrzydło zwiększy z kolei docisk przez co przy użyciu DRSu o większej powierzchni powinno faktycznie łatwiej się wyprzedzać. Nic dziwnego, że Ferrari protestuje, w obecnej sytuacji kiedy są de facto szybsi niż Mercedes to im utrudni od przyszłego sezonu pozycję. Wychodzi na to, że ich tegoroczna przewaga leży właśnie w budowie przedniego skrzydła.

  • 7. BAR 82_MCE
    • 2018-05-01 15:29:21
    • *.centertel.pl

    Generalnie wszelkie zmiany sprzyjają bogatszym zespołom.Ciężko stwierdzić kto mógłby zyskać a kto stracić.Osobiście jestem przeciwny wprowadzaniu tego rodzaju zmian w trakcie sezonu tylko po to aby przemieszać stawkę.Po pierwszych GP ukształtowała nam sie Formuła dwóch prędkości co wcale nie oznacza że jest nudno.Walka pomiędzy trzema czołowymi ekipami według mnie jest ekscytująca.Środek stawki również dostarcza emocji więc jestem za tym aby odłożyć te pomysły na przyszłe lata.

  • 8. jaromlody
    • 2018-05-01 17:10:04
    • *.unknown.vectranet.pl

    @7 te poprawi musiały być przegłosowane do końca kwietnia by mogły wejść w życie od przyszłego sezonu czyli sezonu 2019.

  • 9. BAR 82_MCE
    • 2018-05-01 23:59:03
    • *.centertel.pl

    @8 tak tak,dzięki...sory,mój błąd;-)

  • 10. hubos21
    • 2018-05-02 11:06:24
    • *.8.182.156

    Jak jadący za kimś kierowca jest zdecydowanie szybszy, ma przewagę opon to nie ma problemu z wyprzedzaniem, jak jadą dwa bolidy, które mają min różnicę między sobą to niby dlaczego ten z tyłu ma mieć większą szanse na wyprzedzenie?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo