komentarze
  • 1. JOLYOFF
    • 2017-06-27 11:58:13
    • *.dynamic-ww-09.vectranet.pl

    Fred Flintstone [FF] jakoś nie narzekał na hamulce xD

  • 2. mentos11
    • 2017-06-27 13:26:35
    • *.69.196.170

    Tak mieszali z tymi hamulcami tak kombinowali i popsuli je doszczętnie, Groszek też nie jest bez winy. Magnusen jakoś nie narzeka i nawet dobrze jeździ?!

  • 3. dexter
    • 2017-06-27 13:36:51
    • *.dyn.telefonica.de

    Trzeba sobie to tak wyobrazic, ze kierowca wyscigowy ktory bedzie podrozowal w cieniu aerodynamicznym z predkoscia 330-350 km/h (tak jak np. teraz na torze ulicznym w Baku) musi sie caly czas koncentrowac aby w ostatnim momencie zahamowac. I jesli teraz nagle podczas hamowania kierowca wyscigowy wyczuje, ze pedal hamulca jest miekki to po prostu nie bedzie mial zaufania do sprzetu. Sek w tym, ze taki stan moze byc zawsze zroznicowany. A co to znaczy? Przy sile nacisku powiedzmy tylko 100kg na pedal hamulca bolid bedzie jednym razem opoznial np. z sila 5g (49 m/s do kwadratu), innym razem z sila 4g. I teraz kierowca bedzie mial uczucie jakby trzymal w rece jajko niespodzianke - a to juz jest problem ktory lezy po stronie materialu.
    Aby dobrze hamowac - to kierowca wyscigowy potrzebuje nie tylko dobre wyczucie w nodze, ale takze sprawny uklad hamulcowy.

  • 4. TomPo
    • 2017-06-27 20:30:47
    • *.dynamic.chello.pl

    Tego nie kumam... jak mozna przez 1.5 roku nie rozwiazac jednego problemu?
    Juz predzej mozna zrozumiec ze Honda nie moze zrobic jednostki napedowej, ale nie umiec sklecic hamulcow? Opcja nr dwa, GRO ma dziwne wyobrazenie jak powinny dzialac hamulce i nie potrafi ich uzywac i w kazdym bolidzie marudzilby tak samo. Osobiscie blizej mi do opcji nr 2.

  • 5. MarTum
    • 2017-06-28 00:26:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4@ GRO w F1 już parę lat jeździ. Z pewnością to nie jego wina. Dziwi mnie ta sytuacja niesamowicie bo te problemy ciągną się przez cały poprzedni sezon i obecny. Przecież bez hamulców nie da się mieć dobrych wyników, a jego auto ciągle te problemy ma.

  • 6. dexter
    • 2017-06-28 11:32:28
    • *.dyn.telefonica.de

    Mysl szybsza niz reka - pisane szybko na ?kolanie? i pozniej takie rzeczy wychodza.

    * Przy sile nacisku powiedzmy tylko 100kg - poniewaz pozostale kilogramy stwarza sila osrodkowa, czyli mama natura albo po prostu fizyka.

    @4

    Kazdy kierowca ma wlasny styl jazdy, ma wlasne upodobania (np. odnosnie balansu etc.) oraz wlasne ustawienia. Ale jesli hamulec podczas jazdy bedzie miekki - to problem lezy po stronie materialu, a nie kierowcy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo