2017-06-10 GP Kanady - Trening 16:00 - 17:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Vettel Ferrari 1:12.572 20
2 K.Raikkonen Ferrari 1:12.864 19
3 L.Hamilton Mercedes 1:12.926 22
4 M.Verstappen Red Bull 1:12.965 22
5 V.Bottas Mercedes 1:13.210 24
6 N.Hulkenberg Renault 1:13.493 20
7 F.Massa Williams 1:13.527 22
8 D.Ricciardo Red Bull 1:13.545 35
9 E.Ocon Force India 1:13.635 26
10 C.Sainz Toro Rosso 1:13.667 22
11 D.Kwiat Toro Rosso 1:13.788 23
12 F.Alonso McLaren 1:13.885 18
13 S.Perez Force India 1:13.956 27
14 R.Grosjean Haas 1:13.994 19
15 J.Palmer Renault 1:14.102 22
16 S.Vandoorne McLaren 1:14.228 22
17 K.Magnussen Haas 1:14.392 18
18 L.Stroll Williams 1:14.409 25
19 M.Ericsson Sauber 1:14.883 25
20 P.Wehrlein Sauber 1:14.965 25
komentarze
  • 1. l1m1ted11
    • 2017-06-10 17:10:42
    • *.146.138.46.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Forza Ferrari!!!

  • 2. Heytham1
    • 2017-06-10 17:13:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niesamowita jest forma Ferrari w tym roku. Nie poznaję po prostu tej ekipy...ten samochód jest idealny pod każdy tor. Oby tak dalej.

  • 3. karolck93
    • 2017-06-10 17:17:59
    • *.dynamic.chello.pl

    Ostatnie wyniki pokazują, że możemy wsadzić między książki teksty o tym, że Mercedes tylko dzięki lepszym silnikom rywalizuje jak równy z równym z Ferrari. W Monaco, na torze typowym pod aero oraz gdzie kierowcy mogą pokazać swoje umiejętności, okazali się lepsi od Włochów, za to w Kanadzie, gdzie tor faworyzuje zdecydowanie mocniejsze jednostki napędowe, to Ferrari wysuwa się na czoło stawki. Niech tylko jeszcze znowu ktoś napisze, że Ferrari by miażdżyło, gdyby miało jednostkę na poziomie Merców, to chyba spadnę z krzesła. Tę mają spokojnie na poziomie Niemców. Widać, że bardzo dobrze odrobili pracę domową między sezonami, a zniesienie limitów co do tokenów tylko im mogło pomóc.
    A co do reszty, to McHonda bardzo pozytywnie mnie zaskakuje i dobre czasy kręci jak na taki tor, więc z tą jednostką chyba faktycznie ostatnio jest trochę lepiej. Przed tym weekendem spodziewałem się z ich strony pozycji w okolicy 15 miejsca, może 14 w najlepszym wypadku, a tutaj Alonso ma szansę walczyć o TOP 10 :)

  • 4. Januszf1
    • 2017-06-10 17:32:56
    • Blokada
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Ferrari w tym sezonie zdobędzie tytuł kąstrukora i mistrza wśród kierowców !!
    Ferrari+Vettel = mistrz

  • 5. Op3ratorr
    • 2017-06-10 17:36:02
    • *.146.77.230.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @3 Dziwna wypowiedź hmmm. Myślalłem, że to ferrari było lepszew Monako. A w Kanadzie nie spuszcają z tonu i idą dalej jak burza. Oby tak dalej jest przynajmniej miło popatrzeć na walkę w pierwszej czwórce

  • 6. TomPo
    • 2017-06-10 17:38:26
    • *.dynamic.chello.pl

    Teoria spiskowa.... z romowy Ham z mechanikiem. "Tracimy w 3 sektorze. W zakrecie ? Nie, wczesniej".
    Wczesniej jest dluuuuga prosta a to dziwne by tam az tyle tracili (0,3s) wiec teoria spiskowa taka...
    jechali na jakis totalnie skreconych silnikach. Przyjda quali i nagle roznica zniknie.
    Wsio rybka mi czy wygra Ferrari czy Merc, ale niech bedzie walka, a 0.3s tego nie zapewnia.

  • 7. przemo255
    • 2017-06-10 17:59:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 3 karolck93 W jaki sposób Mercedes okazał się lepszy od Ferrari w Monako? tym że przy dublecie Ferrari, Merc zajął 4 i 7 miejsce? Coś ci się chyba pomyliło. A w Kanadzie na razie to tylko treningi więc trochę za wcześnie na wnioski.

  • 8. RB2017
    • 2017-06-10 18:04:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    HULK jak mówił tak zrobił

  • 9. saint77
    • 2017-06-10 18:27:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 3. karolck93
    tak z ciekawości zapytam: dlaczego Monako to wg Ciebie tor typowy pod pakiet aero?

  • 10. Loginek
    • 2017-06-10 18:33:51
    • *.dk.customer.tdc.net

    Kubek wypowiedzial sie na temat testu w Renault, poczytajcie bo warto, jest wszedzie, nie trzeba szukac:)

  • 11. Loginek
    • 2017-06-10 18:35:06
    • *.dk.customer.tdc.net

    Kempa, witaj, nie rozumiem, dlaczego moje komentarze czekaja na Twoja akceptacje?

  • 12. Loginek
    • 2017-06-10 18:55:10
    • *.dk.customer.tdc.net

    Robert Kubica gets the Formula 1 feeling in Valencia - wpiszcie na YT !!! film wyglada jak zapowiedz!:)

  • 13. pryk
    • 2017-06-10 18:57:23
    • *.tktelekom.pl

    @3 - mówisz o sezonie 2015 czy 2016? Bo obecnego chyba jeszcze nie zgłebiłeś.

  • 14. Fanvettel
    • 2017-06-10 19:22:20
    • *.230.122.183

    Oby tak w kwalifikacjach.

  • 15. karolck93
    • 2017-06-10 19:24:33
    • *.dynamic.chello.pl

    Przepraszam, pisałem na szybkości i miałem w głowie kilka zdań jednocześnie, a później nie przeczytałem raz jeszcze przed wysłaniem. Chodziło mi o to, że różnice były mniejsze na jednym okrążeniu między Ferrari i Mercedesem. A gdyby nie problemy Lewisa w kwalifikacjach i błąd Vandoorne'a, to myślę, że czasy Lewisa i Sebastiana byłyby do siebie bardzo zbliżone. Ogólnie w tej wypowiedzi chciałem przekazać, że zarówno silniki, jak i aero mają na zbliżonym poziomie obie ekipy.

    @9, Jest to wąski, kręty tor, gdzie duży wpływ na czasy okrążenia ma szybkie pokonywanie zakrętów, dobre przyspieszenie po wyjściu z zakrętów oraz dobre dohamowanie i nie za bardzo można odrobić starty z tym związane na długich prostych i dużą prędkością na nich.

  • 16. pryk
    • 2017-06-10 19:44:26
    • *.tktelekom.pl

    @15 - Lewis narzekał na mocne ślizganie się auta. Do tego inny rozstaw osi obu bolidów. Te czasy nie byłyby chyba jednak zbliżone.

  • 17. saint77
    • 2017-06-10 20:21:46
    • *.centertel.pl

    @15. no właśnie na tym torze na pokonywanie zakrętów ma chyba większy wpływ przyczepność mechaniczna bo to nie są takie zakręty jak np. na Spa czy Suzuce, szybkie, gdzie docisk aero albo umożliwia ich pokonywanie bez odjęcia lub znacznie skraca jego. Oczywiście aero ma wpływ na każdym torze ale moim zdaniem w Monako jak nigdzie indziej liczy się docisk mechaniczny oraz talent kierowcy. Pzdr.

  • 18. karolck93
    • 2017-06-10 20:24:12
    • *.dynamic.chello.pl

    @15, Bottas stracił tylko 0,045 do Raikkonena, który zdobył PP, a z Vettelem dzieliły go jedynie tysięczne części sekundy. To według Ciebie nie są zbliżone do siebie czasy? A myślę, że pomimo tych problemów Lewis wykrzesałby coś jeszcze na szybkim okrążeniu w Q3, tak, że mógłby być szybszy od partnera z zespołu (nie mówię, że by był, ale patrząc na obecną rywalizację tych kierowców jest to prawdopodobne). No, ale tego się nie dowiemy, Lewis na szybkim okrążeniu w Q2 miał pecha do flag i nie zdołał awansować.
    A to, że bolidy bardzo się różnią jeśli chodzi o konstrukcję, to nie znaczy, że te wpływają tak znacznie na prędkości pokonywania zakrętów.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo