komentarze
  • 1. Malciszek
    • 2017-03-08 10:28:18
    • *.sileman.net.pl

    Bez Urazy Felipe... w 2016 też się nie byłeś królem wyprzedzania. Czyli u Ciebie po staremu.

  • 2. Ricoo
    • 2017-03-08 10:47:47
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Jakoś mnie to nie dziwi, że Renault ma problem z wyprzedzeniem Williamsa z jednostką Mercedesa

  • 3. stasek44
    • 2017-03-08 11:33:41
    • *.my-it-solutions.net

    E tam - tak bardzo z utęsknieniem wspominane czasy Senny, później Schumachera wcale nie były obfite w wyprzedzanie. Powiem więcej - manewrów wyprzedzenia było dużo mniej niż jest obecnie.

    Problemem F1 nie jest to, że jest mało wyprzedzeń (a nie jest), albo że może być mniej (i co z tego?) tylko to, że same manewry wyprzedzenia nie są trudne ani wymagające i przez to nie są widowiskowe.

    Przykładowo - jedzie jeden bolid, a za nim kolejny trochę szybciej... Naprawdę rzadko sie zdarza, aby ten pierwszy obronił pozycję. Dlaczego? Strefa DRS, długa prosta i po robocie, a to wszystko przez "DRS" i/albo brak możliwości obrony pozycji.

    Problemem nie jest ilość wyprzedzeń a ich jakość!

  • 4. sliwa007
    • 2017-03-08 12:12:26
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dla Felipe wyprzedzanie zawsze było trudne,
    Dla Verstappena łatwe bo ten często łamie dopuszczalne granice, chociaż talent też ma większy
    Bolid Red Bulla to co innego niż bolid Williamsa, zapewne jedzie jak przyssany a dzięki temu łatwiej nad nim zapanować, więc wyprzedzanie również jest łatwiejsze

  • 5. Blazefuryx
    • 2017-03-08 13:24:49
    • *.dynamic.chello.pl

    Żadna nowość, już w sezonie 2016 takie były właśnie przewidywania, że w 2017 kwalifikacje będą miały ogromne znaczenie, a w wyścigach ujrzymy zmiany pozycji częściej poprzez błędy kierowców, walkę w pitstopach niż poprzez wyprzedzenia na torze.

  • 6. MacGyver
    • 2017-03-08 16:45:10
    • *.centertel.pl

    No, ciekawe, jak to będzie z tym wyprzedzaniem. Czy Massa ma rację?
    @ stasek44 - ciekawa opinia.

  • 7. Malciszek
    • 2017-03-08 22:55:50
    • *.dynamic.chello.pl

    Tak. Jakość wyprzedzania jest kluczowa. W imię bezpieczeństwa wykastrowano walkę na torze dając w to miejsce strefę DRS.... Pozwólcie walczyć kierowcom jak Sennie i Prostowi. Niech odpadają koła niech się wypychają, niech się stykają. Więcej kontaktów więcej e-mocji. Wystarczy spojrzeć na MotoGP. Po Malezji 2015 oglądalność poszybowała w górę. W 2016 największa liczba różnych zwycięzców ever więc stawka wyrównana a i tak emocji po sufit.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo