komentarze
  • 1. Levski
    • 2017-03-01 10:59:50
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Podobno jeden team musi zmienic koncepcje, ale to nie RBR bo jeszcze ich nie sprawdzali.

  • 2. Reseller
    • 2017-03-01 12:25:04
    • *.actus-info.pl

    Ciekawe który i dlaczego Mercedes?

  • 3. belzebub
    • 2017-03-01 13:46:27
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @1 Skąd wiesz, że RBR nie?

  • 4. rowers
    • 2017-03-01 14:08:32
    • *.dynamic-zab-05.vectranet.pl

    Szkoda, że FIA znowu wtrąca się w innowacyjne rozwiązania. Każdy bolid musi przejść kontrolę zgodności z regulaminem. Skoro Merc i RBR przechodziły w zeszłym sezonie kontrole, to były zgodne z regulaminem i tyle. Wszyscy pamiętamy m.in. podwójne dyfuzory, F-duct itd. Jak coś nie mogło być używane, było to zakazywane po sezonie, a nie w czasie. FIA ostatnio lubi zmieniać zasady w trakcie gry...

  • 5. Oskar9
    • 2017-03-01 15:26:30
    • *.play-internet.pl

    Skoro FIA i zespoły chcą uprościč przepisy to czemu nie znieść zakazu stosowania aktywnego zawieszenia. W cywilnych samochodach rozwiązanie znane od lat np. Xiantia.

    Dla mniejszych ekip też byłoby to dobre rozwiązanie ponieważ opracowanie aktywnego zawieszenia byłoby tańsze niż "aktywne zawieszenie" omijając w przepisy.

    Szkoda że tak wiele rozwiązań jest w F1 zakazanych. Chodzi mi głównie o mechanikę, ponieważ areo w cywilnych samochodach nie jest aż tak znaczące.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo