komentarze
  • 1. Vicente
    • 2017-02-27 13:59:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta Honda jest po prostu żałosna... Ostatni dobry silnik zrobili w 2004 roku...

  • 2. matf1
    • 2017-02-27 14:26:21
    • *.219.34.0

    Co to jest ten T-Wing?

  • 3. kempa007
    • 2017-02-27 14:31:46
    • *.180.189.213

    skrzydło montowane przed tylnym skrzydłem, na płetwie pokrywy silnika.

  • 4. nonam3k
    • 2017-02-27 14:43:04
    • *.dynamic.chello.pl

    1.Vettel Ferrari SF70-H 1:22.791 63
    2. Bottas Mercedes W08 1:23.169 +0.378 79

  • 5. Jacko
    • 2017-02-27 14:47:33
    • *.dynamic.chello.pl

    To pokazuje, jak jeden głupi przepis o natychmiastowym zamrożeniu rozwoju silników (właściwie prototypów), a później cały system tokenowy, mogą wypaczyć rywalizację na wiele lat. Tylko Mercedesowi udało się trafić w odpowiednie rozwiązanie, a reszta która poszła złą drogą, była zmuszona do reanimacji trupów. Nawet po uchyleniu tych przepisów, ci którzy muszą budować silniki od nowa, są opóźnieni o kilka lat w stosunku do Mercedesa, który tylko rozwija swoją konstrukcję.

  • 6. hubos21
    • 2017-02-27 16:37:46
    • *.8.182.156

    mercedes nic nie musiał trafiać bo mieli gotowca już dużo wcześniej, zamrożenie rozwoju to nieporozumienie, bo masz kilka miesięcy sezonu i nie możesz za wiele zrobić

  • 7. seler84@McLaren
    • 2017-02-27 21:54:47
    • *.205.194.90

    To prawda wycieki do prasy podawały ze Mercedes pracował nad taka konstrukcja już od 2007. Wiec temu tak strasznie naciskali FIA nad jej wprowadzeniem do F1. Wiedzieli że będą mieć najlepsza jednostkę na rynku. A wprowadzenie systemu tokenów tym bardzie im pomogło bo inni producenci silników nie mieli szans szybko nadrobić tych strat. Temu rządzą na torze od 2014. McLaren rozstał się z Mercedesem bo pod koniec bo dostawał od nich silnik w pudle bez żadnych specyfikacji jednostki. Mocy, spalania, wydajności... co najlepiej i przy jakich obrotach... ogółem kupę bardzo ważnych i potrzebnych informacji. To tak jak byś kupił zajebiscie wypasiony Telewizor bez instrukcji obslugi. Wiesz jak go podłączyć i włączyć ale to wszystkich innych funkcji musisz dochodzić sam metoda prób i błędów. I zajmie ci to trochę czasu zanim wszystko ogarniesz. Wiec Mercedes zawsze będzie trzy kroki z przodu od zespołów które maja jego silniki. Na szczęście ludzi już to tak znudziło ze w tym sezonie w końcu się ugięli i znieśli System Tokenów. Wiec reszta producentów powinna prężniej minimalizować straty. Pewnie jeszcze to potrwa trochę ale powinno być ciekawiej w tym sezonie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo