komentarze
  • 1. Levski
    • 2017-01-03 14:05:18
    • .

    Aha, czyli jest zakazane, ale Mercedes zmienil nazwe dorzucil 2grosze i to juz nie ten sam system, i jak sie okazuje jedyny w stawce jezdzil z tym, co jest nielegalne?

  • 2. wheelman
    • 2017-01-03 14:58:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tja, trzeci amortyzator pod względem budowy ma tyle wspólnego z FRIC co budka kebsów z apartamentowcem. Nie wspominając już że regulaminu technicznego nie zmienia się w trakcie sezonu (choć akurat FIA nie ma z tym nigdy problemu). Inna sprawa, że według mnie to się nie kwalifikuje pod artykuł 3.15, bo zwykła reakcja całej aerodynamiki przy dohamowaniu też musiałaby być uznawana za ruchomą część aerodynamiczną (nawet bardziej ruchomą niż FRIC, bo przecież on właśnie zapobiegał temu zjawisku), więc jeśli Whiting tak interpretuje ten paragraf, to samochody F1 nie mogą się potoczyć nawet o centymetr, bo będą ruchomą częścią aerodynamiczną same w sobie. Cyrk na kółkach. Dopracować ten artykuł i paragrafy (nie czytałem ich jakby co) a nie interpretować. Interpretować można książkę a nie regulamin. Rozumiem uginające się lotki RedBulla łamiące artykół 3.15, ale jak chcą pod to podpinać zawieszenie niech zakażą tego z góry tak jak było np. z F-duct (choć akurat FIA przkrztałciła to w DRS więc może nienajlepszy przykład) albo wszelkimi wariacjami z dyfuzorami.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo