komentarze
  • 1. St Devote
    • 2017-03-06 12:32:07
    • *.static.korbank.pl

    Niestety mimo zakrojonych na bardzo szeroką skalę działań operacyjnych nie udało się wprowadzić najistotniejszej zmiany i Massa nadal pozostaje w stawce.

  • 2. ds1976
    • 2017-03-06 13:23:01
    • *.gigainternet.pl

    @1 St Devote, podobnie Ericsson. Choć trzeba dostrzec i pozytywy - nie ma Gutierreza :-)

  • 3. EryQ
    • 2017-03-06 14:01:10
    • *.ghost.net.pl

    Na te 3 sekundy różnicy z pierwszych testów a zeszłorocznych trzeba patrzeć z przymróżeniem oka. Na tych testach o wiele więcej ukrywają swoje osiągi niż w 2016. Dopiero w kwalach w Australii będziemy mogli mniej więcej zaczynać dywagować o ile bolidy przyspieszyły.

  • 4. MIchalk001
    • 2017-03-06 15:37:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli jak jakiś zespół zostanie bez silnika, to dostaną Hondę.

  • 5. St Devote
    • 2017-03-06 19:04:55
    • *.static.korbank.pl

    "Dostać Hondę" brzmi obecnie prawie jak "kopnąć w kalendarz". FIA powinna wprowadzić taką samą zasadę jak wśród konstruktorów mostów, którzy stoją pod mostem jak odbywają się pierwsze testy z przejazdem kolumny ciężarówek. Inżynierowie powinni lecieć na pierwsze GP samolotem z silnikiem, który sami zaprojektowali. Wtedy szybko problem z niezawodnością sam by się rozwiązał.

  • 6. jogi2
    • 2017-03-06 21:05:01
    • *.piekary.net

    Honda dawno ma samoloty odrzutowe także Mercedes mógłby niedotrzeć :-)

  • 7. bbrbutch
    • 2017-03-06 22:15:44
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jeszcze niedawno RedBull fikał Renault,ale widmo Hondy doprowadziło do porozumienia.Ale tu nasuwa się pytanie, czy McL nie ma czasami chrapki na Renault,po necie ploty o rozwodzie z H już od jakiegoś czasu chodzą.Kto wie,Eric i Nando mogliby namówić Zaka na taki mariaż.

  • 8. MIchalk001
    • 2017-03-06 23:49:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tylko czy Renault zgodzi się na mariaż z McLarenem. Nie wiemy również jaka jest umową z Hondą. Honda robiąc całkowicie nowy silnik musiała wiedzieć, że McLaren zostanie z nią na dobre i na złe. Wolałbym, aby FIA wprowadziła zakaz dostarczania zeszłorocznej specyfikacji silnika. Zastanawiam się również czy w Hiszpanii lub Monako McLarenowi nie zabraknie regulaminowych silników.

  • 9. bbrbutch
    • 2017-03-07 11:24:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ale Castrol BP to partner Renault,może Maki już się do nich przymierza.

  • 10. DJ SEBQ
    • 2017-03-15 22:03:09
    • *.pop.dtssi.net

    Start z pól startowych według mnie jest dobrą zmianą jeśli chodzi o starty wyścigów :)
    Ten sezon, jak i każdy inny będzie ciekawy :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2017 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo