komentarze
  • 1. Sasilton
    • 2016-03-08 11:28:36
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Nie podoba mi się to. Kwalifikacje oglądałem zawsze na luzie bez spiny. Teraz będą skakać z bolidu na bolid, a ekran będzie zalany masą wyników. Teraz będzie taki chaos jak podczas kwalifikacji gdzie zaczyna padać. Jest to fajne raz, może dwa razy na rok, ale nie cały czas.

  • 2. Porky2
    • 2016-03-08 11:46:40
    • *.play-internet.pl

    Ostatni zawodnik w każdej sesji jest eliminowany na jej zakończenie a nie po upływie regulaminowego czasu.
    A czy zakończenie sesji nie jest równoznaczne z upływem regulaminowego czasu?

  • 3. HamiltonFan44
    • 2016-03-08 12:15:24
    • *.kmd.dk

    to znaczy ze nie bd odwrocenia stawki. w tym sensie ze po tym jak zostaje 5 kierowcow to odpadajo najszybsi????

  • 4. filipo-tg
    • 2016-03-08 12:21:10
    • *.146.80.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    50N a cóż to za obciążenie?? Nie jest to troszkę za mało?

  • 5. belzebub
    • 2016-03-08 12:29:10
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Dla mnie też te kwalifikacje są błędnym rozwiązaniem. Przede wszystkim sztywny czas 90 sek. Przecież różne tory mają różne długości. Co innego 90 sek w Monako, co innego w Spa. Kolejna rzecz, ruch na torze - przecież wiadomo, że nie zawsze danemu zawodnikowi udawało się uzyskać czas, że względu na duży ruch na torze. O ile na starych zasadach, bywało tak, że kierowcy o zrobieniu dwóch, trzech okrążeń zjeżdżali do boksu. Teraz, będą starali się jak najdłużej zostać na torze, dzięki czemu ruch na torze będzie większy. Oczywiście problem będzie ten najbardziej odczuwalny na krótszych torach. Kolejna rzecz, wprowadzenie tuż przed rozpoczęciem sezonu, kiedy ani system, ani kierowcy nie są do tego przygotowani. Będzie bałagan, jak nic.

  • 6. robher
    • 2016-03-08 13:59:44
    • *.dynamic.chello.pl

    ssuuppeerr extra pomysł , w końcu kwalifikacje będą ciekawe super

  • 7. Vendeur
    • 2016-03-08 14:19:24
    • *.dynamic.chello.pl

    No i dobrze, będzie bałagan, będzie ciekawie w końcu. W zeszłym roku prawie nie oglądałem kwalifikacji, bo były nudne jak flaki z olejem.

    @HamiltonFan44 - naucz się pisać po polsku.

  • 8. Jacko
    • 2016-03-08 14:21:40
    • *.dynamic.chello.pl

    Jak rozumiem te 90 sekund to sztywny czas i nie będzie czekania aż wszyscy dojadą do końca swojego aktualnego okrążenia? Nawet gdy ktoś będzie na rekordowym okrążeniu, a zabraknie mu do mety sekunda, to może odpaść?

  • 9. wołga
    • 2016-03-08 14:58:56
    • *.echostar.pl

    @2 po upływie regulaminowego czasu niektórzy kierowcy którzy jeszcze są na okrążeniu pomiarowym mogą je dokończyć, sesja kończy się w momencie w którym ostatni kierowca, który jest na takim okrążeniu minie linie mety. Tak mnie się wydaje :)

  • 10. Antie
    • 2016-03-08 15:39:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak, ale to dotyczy ostatnich 90 sekund, w środku jak ktoś nie zdąży to chyba lipa.

  • 11. kempa007
    • 2016-03-08 18:34:14
    • *.180.237.100

    2. Porky2 a jak było do tej pory? Sesja kończyła się gdy minął czas, czy gdy ostatni kierowca został wymachany flagą w szachownicę?

  • 12. meamea
    • 2016-03-08 21:50:41
    • *.229.14.112

    @4 50kn a nie 50n czyli 5 ton a to całkiem sporo,

    @8 wcześniej wyjeżdali na tor by rozpocząć pomiarowe okrążenie przed upływem regualaminowego czasu, teraz bedą liczyć tak by kierowca skończył przed upływem kolejnych 90s

    pozatem cały czas nie rozumiecie ludzie że to nie tak iż co każde 90s trzeba wykręcić najlepszy czas,!!!! jak ktoś już w pierwszej minucie uzna że zrobił wystarczający czas to przez pozostałe 15 nie musi wyjeżdzać grunt żeby co każde 90s nie był na końcu tabeli, a czy to zrobi co chwilępoprawiajać delikatnie czas, czy też raz na początku to nie ma znaczenia!!

    jaki chaos ludzie?
    teraz był otak że na ostatnie 3 minuty wyjeżdali wszyscy, teraz wszyscy wyjadąjuż w 6tej minucie by mieć najlepszy czas na 7dmą minutę, po czym i tak pierwsza 10tka będzie zapewne bezpieczna, i tylko ci z samego dołu mają kolejne 90s na poprawę okrązenia, po czym nie odpada cała 7demka tylko jeden a reszta znów kręci sobie czas, faworyci i tak bedąbezpieczni!!!

  • 13. Antie
    • 2016-03-09 09:12:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może być ciekawie jak ktoś będzie sobie siedział "bezpieczny" w garażu, a tu nagle rywale pozakładają miększe gumki i go zaczną objeżdżać tuż przed upływem czasu. I wtedy szybki wyjazd i albo zdąży się okuć albo nie.

  • 14. realista90
    • 2016-03-10 11:28:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @12
    50kN to 50 ton

  • 15. pz0
    • 2016-05-15 07:48:44
    • *.170.246.94.jerzostrada.pl

    14. realista90 - od kiedy? Moim skromnym zdaniem to około 5,1 tony, bo 1 kN to nieco poniżej 101972 gramsiły (gf)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2017 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo