komentarze
  • 1. PanPikuś
    • 2013-06-28 17:52:06
    • *.dynamic.chello.pl

    Hmmm. Bai mnie przepis dotyczący paliwa na wyścig. Będzie tak, że skończy się oszczędzanie opon, a zacznie oszczędzanie paliwa. Swoją drogą, skoro obecne skrzynie ledwo wytrzymują te 5 wyścigów to marnie widzę przyszły rok. Jak tak dalej pójdzie z testowaniem , np w tunelu to zespoły będą projekty z deski bezpośrednio przywozić na tor. Swoją drogą, dlaczego nie ma standaryzacji zespołów aby ograniczyć koszty. Każdy ma limit 100 pracowników , 5 sponsorów, 2 desek kleśraskich i 25 ołówków na sezon.
    Zapomniałem. Widowisko się pogarsza. Hmmm wprowadźmy może działka laserowe i tarcze na końcu sektorów. Za każde " pudło " doliczymy sekundę do wyniku końcowego.

  • 2. Kazik
    • 2013-06-28 17:54:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kempa,ban na jeden wyścig przysługuje kierowcy,który zgromadzi WIĘCEJ niż 12 pkt. karnych (czytam u źródeł).

  • 3. ULTR93
    • 2013-06-28 17:56:32
    • *.172.254.43

    Duzo tego.
    Troche nie podoba mi sie zmniejszenie prrdkosci w alei, no ale bezpieczenstwo w pierwszej kolejnosci.

  • 4. kempa007
    • 2013-06-28 18:08:01
    • *.dynamic.chello.pl

    2. Kazik racja, poprawilem, duzo tego bylo a ja szybko chcialem wrzuci :) thx

  • 5. Nietoperz3
    • 2013-06-28 18:19:53
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    Usunięty

  • 6. Nietoperz3
    • 2013-06-28 18:23:06
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    Ahaha nie zrozumiałem. No właśnie. Za wykroczenia gromadzi karne pkt. jak uzbiera 12 zostaje wykluczomy z GP a ja innaczej zrozumoałem.

  • 7. Nietoperz3
    • 2013-06-28 18:31:36
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    źle zrozumiałem ale i tak nie chce karnych pkt.

  • 8. Michael Schumi
    • 2013-06-28 18:40:17
    • *.ip.euro.net.pl

    Proszę o bana dla tego pana za niepoprawnie złożone zdania. Nie potrafię się rozczytać.

  • 9. Nietoperz3
    • 2013-06-28 18:42:21
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    ależ potrafisz. Daj jasność a nie ciemność w ekranie. do @8

  • 10. Michael Schumi
    • 2013-06-28 18:43:34
    • *.ip.euro.net.pl

    Bez komentarza.

  • 11. Nietoperz3
    • 2013-06-28 18:45:22
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    teraz nie ma co komentować. Czy w ekranach lepiej widzicie w ciemności czy jasności?

  • 12. devious
    • 2013-06-28 18:47:42
    • *.adsl.inetia.pl

    @1 Pikuś

    Czy twierdzisz, że w historii F1 zespoły nigdy nie oszczędzały paliwa podczas wyścigów i nigdy nie zdarzyło się, by komuś zabrakło paliwa??

    Czy obecnie w F1 jak i w innych seriach nie ma limitów dot. wielkości zbiornika paliwa (czyli też zużycia)?

    Zanim rozgorzeje kolejna idiotyczna dyskusja pod tytułem "zmiany są złe i śmieszne" radzę zastanowić się na moimi pytaniami najpierw :)

  • 13. Michael Schumi
    • 2013-06-28 18:48:15
    • *.ip.euro.net.pl

    @5, 6, 7, 9, 11 Ale chrzanisz.

  • 14. Nietoperz3
    • 2013-06-28 18:50:50
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    czyli w nocy widzisz lepiej niż w dniu :)

  • 15. ekwador15
    • 2013-06-28 20:16:17
    • *.adsl.inetia.pl

    Jedna skrzynia będzie musiała wytrzymać 6 kolejnych weekendów GP. Znów będą bzdurne kary dla kierowców o 5 pozycji do tyłu. Z punktu widzenia mistrzostw, to sporo. A skrzynia nie jest najdroższym elementem w bolidzie. 250 tys dolarow jedna skrzynia, to dla zespołów mających budżet na poziomie prawie 200mln to co to jest? Nawet dla mniejszych teamow z suma 80mln to ma dramatu. Przez taką głupotę kierowcy będą tracić. Powinni to zmniejszych do kary o 2 pozycje a nie o aż 5 z takiego błahego powodu. Zawodnik sam zapłaciłby za dodatkową skrzynię jak miałoby to uchronić go od startowania zamiast z 1-3 to z pozycji 5-8.

  • 16. R.U
    • 2013-08-21 19:49:42
    • *.255.0.21

    boczne struktury ochronne-beda od jednego dostawcy?To ma poprawic bezpieczenstwo, rozumiem,ale w przypadku jednego producenta ktos niezle zarobi.

  • 17. frantic1984
    • 2013-09-11 15:42:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @15. ekwador15

    Zgadzam się. Jest już tak wiele restrykcji odnośnie silnika, opon, paliwa i aerodynamiki, że niepotrzebnie komplikują sprawę jeszcze z skrzyniami biegów.

    Jak ktoś to kiedyś ładnie powiedział:

    "Dajmy tym chłopakom się w końcu ścigać,
    bo będą się bali wcisnąć gaz w podłogę,
    a za chwilę ostro zahamować."

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2017 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo