komentarze
  • 1. GTR
    • 2010-09-11 17:00:47
    • *.naszasiec.net

    Podobno prędkości max. R30 były jednymi z najgorszych podczas całego weekendu. Ma ktoś może tabelkę?

  • 2. nekos
    • 2010-09-11 17:33:10
    • *.adsl.inetia.pl

    tez bym z checia zobaczyl predkosci...

  • 3. kamilb
    • 2010-09-11 17:33:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Niestety, ale po raz kolejny Kubek chrzani ostatnią część qualu- mając dany czas na kierownicy po 2 sektorach i wiedząc że kręci się lepszy czas jak można było zjeżdżać na 2 dopiero kółku po nowe opony ! Patrząc wtedy na pozostały czas do końca Q3 spokojnie by je zaliczył i wykonał kolejne 2 na nowych oponach- co do cholery się dzieje z Robertem.Do Q2 wszystko idzie w porządku a potem zawodzi spryt-kogo,Roberta czy poleceń zespołu. W stosunku do q2 Kubek miał około 0,2 sekundy straty w q3-mógł być nawet wg mnie 5 na starcie. Tak na marginesie=tylne skrzydło Renii jest ustawione jak pług aero w stosunku do innych bolidów mających kanał F- nic nie można było z tym zrobić po Spa ?- takie ostre ustawienie mocno spowalnia na prostych /mimo zastosowanego wygaszacza/ zatem gdzie Kubek będzie wyprzedzał innych po schramolonych kwalifikacjach ...? Powodzenia Robert na Monzy.

  • 4. leo_
    • 2010-09-11 18:05:12
    • *.chello.pl

    kamilb-nie bądź takim pesymistą. Z perspektywy patrząc, decyzja o zjeździe była błędna. Liczył na to, że lepiej pojedzie w następnym stincie , a miały byc to 2 kółka, ale nie wyszło. Trudno. Raz decyzje są lepsze, raz gorsze, ale widać, że Robert jeździ równo i wyciąga max tego co daje bolid. Co więcej, jeździ też optymalnie. Moim zdaniem, jadąc ciut bardziej agresywnie, non stop wylatywałby poza tor . I to często w tych najważniejszych momentach, osiągając zdecydowanie gorsze rezultaty niż są.

  • 5. tamersF1
    • 2010-09-11 18:07:50
    • *.opera-mini.net

    Wyprzedzi jak zjada do pit lane i wtedy Borowczyk sie zapali ze Kubica prowadzi w wyscigu , tudzież jest dajmy na to na 3 pozycji nie bacząc na to ze za niedługi czas i Kubica zjedzie i wszystko wroci do normy lub ulegnie nawet pogorszeniu . Nadzieja jest zawsze to ze Vettel , Hamilton i Weber beda walczyli i powiedzmy ze nie wyjdą z pierwszej szykany cało , lub po prostu prawidłowo :D

  • 6. leo_
    • 2010-09-11 18:09:09
    • *.chello.pl

    Innymi słowy bolid renault na tym torze jest dość niespodziewanie słaby. A ponieważ sytuacja często zmienia się z wyścigu na wyścig (w ramach oczywiście pewnych granic), to liczę na Kanał F i , średnio, na 2-3 linię w każdym przyszłym GP.

  • 7. daria14
    • 2010-09-11 18:11:57
    • *.adsl.inetia.pl

    mAx prędkości:
    1 Jaime Alguersuari 348.7
    2 Sebastien Buemi 346.4
    3 Lewis Hamilton 344.3
    4 amui Kobayashi 343.0
    5Nico Rosberg 342.6
    6Adrian Sutil 342.2
    7Nico Hulkenberg 341.8
    8 Michael Schumacher 341.5
    9Rubens Barrichello 341.2
    10Felipe Massa 341.1
    11 Fernando Alonso 341.0
    12 Mark Webber 339.4
    13 Jarno Trulli 338.7
    14 Robert Kubica 337.6
    15 Heikki Kovalainen 337.1
    16 Timo Glock 336.9
    17 Sebastian Vettel 336.0
    18 Pedro de la Rosa 332.4
    19 Vitaly Petrov 332.1
    20 Vitantonio Liuzzi 331.5
    21 Lucas di Grassi 331.0
    22 Jenson Button 329.5
    23 Bruno Senna 324.5
    24 Sakon Yamamoto 324.2

  • 8. tamersF1
    • 2010-09-11 18:20:23
    • *.opera-mini.net

    Toro Rosso !
    No tego bym sie nie spodziewał .
    Ale prędkość max nie przełożyła sie zbytnio na ich pozycję startowe :)
    Widac po prędkościach jak wpływaja różne ustawienia zastosowane w bolidach McL

  • 9. mateusz2712
    • 2010-09-11 18:32:16
    • Blokada
    • *.146.102.125.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ludzie spokojnie, jutro będzie dobrze zobaczycie, Robert jest dobry i napewno przebije się do przodu, Jeżeli zaś chodzi o stronę techniczną to faktycznie ten kanał-F jakiś słaby tym razem,

  • 10. nekos
    • 2010-09-11 18:33:47
    • *.adsl.inetia.pl

    @daria14 dzieki wielkie!!! tak wlasnie czulem... predkosci max nie rokuja za dobrze jesli chodzi o wyscig :(

  • 11. mateusz2712
    • 2010-09-11 18:40:21
    • Blokada
    • *.146.102.125.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    zobaczcie jaką miał prędkość Button a jak skończył (na P2), prędkość jeszcze nic nie znaczy liczą się umiejętności

  • 12. GTR
    • 2010-09-11 18:41:02
    • *.naszasiec.net

    daria14 - dzięki bardzo :) Moim zdaniem nie jest tragicznie. W porównaniu z Ferrari, Kubica rozwinął o 3.5km/h mniejszą prędkość. Natomiast druga strona medalu to przyczepność, z którą R30 na szybkich zakrętach widocznie miało problem.

  • 13. cyk
    • 2010-09-11 18:46:21
    • *.tktelekom.pl

    Usunięty

  • 14. bonbka
    • 2010-09-11 18:48:13
    • *.play-internet.pl

    Wszystko wszystkim,ale najbardziej to obawiam się jutro na starcie Sutila,jest zaraz za Robertem.

  • 15. sliwa007
    • 2010-09-11 18:57:44
    • *.centertel.pl

    12. GTR jak to nie jest tragicznie? Przecież ma najniższą prędkość z czołówki, jak wg Ciebie Robert ma kogoś wyprzedzić jeśli nie na prostej lub w zakręcie po dohamowaniu?
    Jeśli Robert nie wystartuje jak rakieta to jedyną szansą na zyskanie pozycji jest zmiana kół.

  • 16. GTR
    • 2010-09-11 19:01:43
    • *.naszasiec.net

    15. sliwa007 - Vettel ma bardzo podobną a Button to już w ogóle na szarym końcu.

  • 17. nekos
    • 2010-09-11 19:03:40
    • *.adsl.inetia.pl

    ... a zmiana kol w reni nie zawsze dziala jak powinna... niestety... chyba tylko dobry start i liczyc na jakies incydenty na torze - jakos nie widze wiekszych szans na wyprzedzanie... inna sprawa to pytanie jak sie beda "pelne" bolidy spisywac

  • 18. sliwa007
    • 2010-09-11 20:00:00
    • *.centertel.pl

    16. GTR tylko Mclaren Buttona ma dużo lepsze tempo więc Kubica raczej go nie dogoni. A do Vettela to niech się lepiej nie zbliża bo się może to dla Roberta zle skończyć
    Niestety ale Robert w tym wyścigu kart rozdawał nie będzie, dlatego każda zyskana pozycja będzie dużym sukcesem

  • 19. GTR
    • 2010-09-11 20:14:12
    • *.naszasiec.net

    Zgadza się sliwa007 - dlatego pisałem wyżej, że np. takie Ferrari jedzie jak po szynach na zakręcie, sądząc po prezentowanych czasach. Tego Renault brakuje, więc ich forma jest po prostu słaba. Dziwię się zatem, czemu niektórzy optymistycznie upatrują wyższych pozycji (nawet oczekiwania są na "pudło").

  • 20. lukas605
    • 2010-09-11 20:24:18
    • *.142.196.100

    Bez niespodziewanych wydarzeń na torze typu atak "Crash Kida" itp. Kubica bedzie na max P8. Z takim Vmax nie ma nawet mowy o wyprzedzaniu. Renault pokpiło sprawę, poczuli się zbyt mocni po SPA. Liczę na kolejne wyścigi. Pzdr!

  • 21. jaka4
    • 2010-09-11 21:11:27
    • *.108.85.3.dolnet.pl

    robert na pudle napewno

  • 22. Luna
    • 2010-09-11 21:24:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A tak swoją drogą ciekawe, że reno ma kasę żeby zatrudniać pitbabes. To już któryś z kolei weekend gp z dziewczynami od reni.

  • 23. lukas605
    • 2010-09-11 22:02:37
    • *.142.196.100

    21. po czym tak wnioskujesz?? No chyba że 6 przed nim zaliczy rozwałkę. Renault nie ma prędkości, przyczepność mechaniczna też leży, nie trafili z pakietem, szkoda.

  • 24. marcin20
    • 2010-09-11 22:15:49
    • *.static.sitel.net.pl

    Będzie ciężko.

  • 25. Grzybek_AnD_Rau
    • 2010-09-11 22:57:16
    • *.178.7.75

    niby Button ma f-duct ale tak słabo w max predkosci. To charakterystyka toru tak działa ? czy button po prostu nie dociskal do konca xD ?

  • 26. Budyn_F1
    • 2010-09-12 07:52:51
    • *.chello.pl

    Robert musi sie pokazac z dobrej strony jak chce wykorzystac jakos sytuacje.

  • 27. leo_
    • 2010-09-12 09:53:11
    • *.chello.pl

    Button , w przeciwieństwie do Hamiltona, postawił na F-duct i większe nachylenie kąta tylnego skrzydła. To dało niższą prędkość na prostych (mimo zastosowania wygaszacza), ale za to super przyczepność na zakrętach, których jest przynajmniej dwa (te szybkie , wymagające dużego docisku to Lesmos i Parabolica). Okazuje się, że tu się zyskuje więcej niż traci na prostych. Tak jest ponoć w kwalifikacjach. Ale z kolei powiadają, że w wyścigu bardziej przyda się (szczególnie do wyprzedzania) konfiguracja z niskim pochyłem skrzydła, a więc dająca większe prędkości na prostej . Zastosowanie bowiem wygaszacza daje Buttonowi mniejszą korzyść na prostych niż Hamiltonowi, który ma płaskie skrzydło. Ogólnie, Kanał daje tym większe zyski, im więcej, obok długich prostych, jest szybkich zakrętów. Monza też je ma, choć mniej.

  • 28. Szybszy
    • 2010-09-12 10:16:18
    • *.swiecie.vectranet.pl

    22. Luna. Ale masz problemy. Dziewczyn same lecą by się pokazać, pewnie za darmoszkę. A jak już im płacą to ile za takie coś mogą dostać. Po 100 euro?

  • 29. bonbka
    • 2010-09-12 10:18:07
    • *.play-internet.pl

    23lukas,odnoszę wrażenie że jesteś inżynierem w ekipie renault,wiesz co się stało,co działa nie tak,więc skoro to takie proste i oczywiste to poprawcie to w końcu.

  • 30. lukas605
    • 2010-09-12 18:53:53
    • *.142.196.100

    29. nie, jestem zwykłym szarym studentem, który interesuje się F1 i nie daje się ponieść wyobraźni tylko wyciąga racjonalne wnioski :) btw. jestem wielkim fanem Robka, żebym nie był posądzony o jakiegoś trolla, co na tym forum jest nagminne gdy ktoś nie umieszcza go odrazu na pudle. Pzdr!!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo