komentarze
  • 1. FERRARI19
    • 2010-09-08 15:17:02
    • *.182.74.16.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    I dobrze! Już teraz jest straszny tłok na torze...

  • 2. cyk
    • 2010-09-08 15:42:12
    • *.tktelekom.pl

    Moim zdaniem kwestia czasu jest pożegnanie HRT

  • 3. vip015a
    • 2010-09-08 15:49:33
    • *.tktelekom.pl

    jeszcze tylko wywalić HRT i VR i bedzię good

  • 4. Zakrza
    • 2010-09-08 15:58:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A Stefan nie startował jednak?

  • 5. Taiyou
    • 2010-09-08 16:01:36
    • *.chello.pl

    Za rok takiego tłoko może nie być, przecież wraca reguła 107%, a nie wiadomo jak z budową bolidu poradzą sobie nowe zespoły..

  • 6. jakubek88
    • 2010-09-08 16:04:03
    • *.73.48.74

    jeszcze nie dawno było słychać że jeden z kandydatów jest gotów wykupić hrt lub vr. zobaczymy...

  • 7. cyk
    • 2010-09-08 16:27:04
    • *.tktelekom.pl

    4. Zakrza Z tego co mi wiadomo miał walczyć ale raczej był bez szans.

  • 8. darecky3
    • 2010-09-08 17:08:58
    • *.113.57.165

    Stefan niby z czym mial startowac?...potwierdza sie chyba powoli ze Toyota raczej stanie sie kaskiem HRT na nastepny sezon....przynajmniej ja tak przypuszczam

  • 9. konradosf1
    • 2010-09-08 18:25:28
    • *.opera-mini.net

    Stefan chu\yba startował ale miał najmniejsze szanse na powodzenie. Ciekawe będzie z regułą 107%, jeśli HRT i VR nie będą się mieścić w tej normie to poco im startować???

  • 10. strong1
    • 2010-09-08 18:55:22
    • *.3.199.109.static.rdi.pl

    Stefan- i jego równie wirtualny projekt co USF1. Jeden z drugim nie uważacie, że gdyby rzeczywiście stać go było na to co rozgłasza; o wysłaniu części do Bahrajnu itd, to gdyby rzeczywiście miał szczytne cele w kontekście F1, to już wystartowałby z powodzeniem w 2011r.? Widocznie nie daje on gwarancji na nic, a to o czym rozprawiał to konfabulacje. F1 powoli wychodzi na prostą i wizerunkowo nie potrzebuje jakiejś afery.

  • 11. Kojag
    • 2010-09-08 19:01:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Reguła 107% miała sens, gdy było więcej teamów, 24 bolidy to nie jest jeszcze tłok. Myślę, że powinni zrezygnować z tego zapisu, poza tym bycie 7% wolniejszym od najszybszego wcale nie jest miarodajne. Skąd mamy wiedzieć, jaką przewagę nad resztą będzie mał RB7? Może się nawet okazać, że Red Bull będzie odstawał od pozostałych ekip o minimum sekundę na każdym torze...

  • 12. redlum
    • 2010-09-08 19:12:07
    • *.175.149.106.piasta.pl

    no chyba że Stefan kupi HRT - tam by mu było najłatwiej wejść do F1

  • 13. Wiater
    • 2010-09-08 20:14:31
    • *.chello.pl

    Teraz to niech szukają już zespołu na 2013 rok. Wtedy beda duze zmiany!! Tylko niech to ogłoszą w miare szybko, bo jak później te zespoły mają nadążać?

  • 14. jaacca
    • 2010-09-08 20:46:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do sezonu 2011 jeszcze daleko.Zobaczymy kto odpadnie

  • 15. cyk
    • 2010-09-08 21:08:23
    • *.tktelekom.pl

    11. Kojag Pisz jasniej ?? Dlaczego niby do RB7??? Wyjasnij

  • 16. Ravfaaaaa
    • 2010-09-08 21:43:04
    • *.218.146.194.generacja.pl

    FIA jest niepoważna. Rok temu przyjęli takich "mistrzów" jak VR czy HRT a w tym dużo bardziej poważne Epsilon Euskadi nie spełnia wymogów....

  • 17. pz0
    • 2010-09-08 22:25:36
    • *.1.92.188

    8. darecky3 - a skąd to Cię przywiało. Już ruski rok czekam na Twoje celne komentarze. Mi też się wydaje że jedyna sensowna droga nowego zespołu do F1 jest przez TMG, które chyba rzeczywiście już dawno ma partnera. Jedynym nowym aktywnie rozwijającym się zespołem jest Proton, pozostałe połasiły się na japończyków.

  • 18. darecky3
    • 2010-09-08 22:41:14
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    17 a witam witam, no opuscilem sie ostatnio, przyznaje. Ostatnio mi brakuje czasu na trawienie rzeczywistosci w F1. ograniczam sie do sledzenia bo duzo pracy do domu przynosze no i jeszcze hobby lutnicze mnie pochlania okrutnie. Pozdrawiam

  • 19. rabus30
    • 2010-09-08 22:56:11
    • *.54.33.4

    Lecąc Pawlakiem, tym z Karguli "Bój się Boga darecky3- nareszcie jesteś"

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo