komentarze
  • 10. zbkie1
    • 2010-08-28 17:10:13
    • *.vlan186.corcoran.lubman.net.pl

    @ tomek1973 oczywiście tak.

  • 11. Bartik
    • 2010-08-28 17:10:55
    • *.mysmart.ie

    7. Robert ma opony tak samo zniszczone jak inni bo są one po jednym szybkim kółku.

  • 12. kierowca
    • 2010-08-28 17:11:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A co najwazniejsze to fakt ze f-duct od strzalu zadzialal i jest jeszcze miejsce na poprawe jego wydajności i osiagów.
    I jak tak da;lej pojdzie to KUB w generalce skonczy na 6 miejscu, a kto wie.. moze i Ferdka przeskoczy.

  • 13. srt4
    • 2010-08-28 17:13:18
    • *.xs4all.nl

    Kubica miał poprostu duze szczescie

  • 14. kierowca
    • 2010-08-28 17:16:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    szescie ? ze tak szybko pojechał ?? wszak wszyscy jechali :)
    raczej pecha, ze nie mogł zestawic ostatniego kółka z powodu awarii.

  • 15. GregoryHouse
    • 2010-08-28 17:16:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pietrow nie miał pecha, tylko najzwyczajniej w świecie popełnił kolejny błąd w tym sezonie. Według mnie Robert wniósł ogromnie dużo do zespołu Renault. Nie waham się powiedzieć nawet, że wykonuje o wiele lepszą robotę niż Alonso gdy był kierowcą Renault.

    Oczywiście tak jak wielu moje oczekiwania co do jutrzejszego dnia są spore. Po cichu liczę nawet na zwycięstwo chociaż zadaję sobie sprawę, że łatwo nie będzie. Chciałbym też aby na początku nie padało. W końcu Robert ma mniej zużyte opony i może to wykorzystać na początku. Tak po 15 okrążeniach bardzo chętnie zobaczyłbym już zmianę pogody. Oczywiście tak sobie marzę, ale kto wie, kto wie...

  • 16. Bettina
    • 2010-08-28 17:16:43
    • *.tarman.pl

    Może i miał szczęście ale szczęście sprzyja lepszym ;D A nie od dziś wiadomo, że Kubica jest jednym z najlepiej jeżdżących kierowców w obecnej stawce F1 :)

  • 17. zbkie1
    • 2010-08-28 17:19:05
    • *.vlan186.corcoran.lubman.net.pl

    @ srt4 miał szczęście. Realnie oceniając na suchym torze byłby 5, oba McL i RBR są szybsze. Ale nie dyskredytuje to jego super okrążenia w pierwszym przejeździe.

  • 18. Bettina
    • 2010-08-28 17:30:40
    • *.tarman.pl

    Ja bym tak tego nie oceniała bo różnice były naprawdę nieduże a dokładając do tego idealne okrążenie Robert mógł nawet sięgnąć po PP oczywiście z idealnym okrążeniem a widać że może Renault nie ma jednego sektora jakiegoś super idealnego ale każde są dobrze i równo pokonywane ;D Także Robert jutro połykaj Hamiltona i Webera i po zwycięstwo :D

  • 19. jar188
    • 2010-08-28 17:32:48
    • *.chello.pl

    17. zbkie1 , Równie dobrze można napisać, że miał pecha bo nie miał możliwości poprawienia czasu.
    Sam bolid nie pojedzie a i w RBR i w McL Button i Vettel radzili sobie dzisiaj nie najlepiej, a i Webber jeździł w kratkę, i nawet na suchym torze podejrzewam,że Robert znalazłby się co najmniej przed Buttonem a może jeszcze przed kimś innym.
    Warunki są dla wszystkich takie same

  • 20. yantar
    • 2010-08-28 17:34:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli będzie jutro zmienna pogoda, to karty rozda tylko jedna sprawa - kto lepie zareaguje taktycznie na torze na zmiany (no i safety car jak zwykle przy deszczu.)

  • 21. Bettina
    • 2010-08-28 17:42:47
    • *.tarman.pl

    A może będzie tak że wyścig skończy się za safety carem ;) Chociaż ciekawie by było gdyby pod koniec wyścigu wyjechał safety car zjeżdżając jakieś 2-3 okrążenia przed końcem wyścigu wtedy mogło by być ciekawie ;) Ależ ja lubię gdy w wyścigach dużo się dzieje ;D

  • 22. radzix
    • 2010-08-28 17:43:20
    • *.122.223.77

    ach ten Rosjanin nikt w tym miejscu na tarkę nie wjeżdżał bo było tam mnóstwo wody on musiał... no i niestety

  • 23. Bettina
    • 2010-08-28 17:57:47
    • *.tarman.pl

    radzix no masz rację heheh ale Rosjanie to uparte ludzie są hehe ;D i nie przegadasz takiemu Pietrowowi ;D

  • 24. zbkie1
    • 2010-08-28 17:59:17
    • *.vlan186.corcoran.lubman.net.pl

    Q19 pewnie że można tak napisać. Wyrażam tylko swoją opinie. Być może w drugim przejeździe miałby lepszy czas, ale to tylko gdybanie, Biorą pod uwagę, że nie mógł wyjechać ponownie na tor, czyli nie mógł się poprawić z deszczem lub bez to P3 jest wynikiem dobrej jazdy i szczęścia.

  • 25. cyk
    • 2010-08-28 18:18:00
    • *.tktelekom.pl

    Panowie i Panie. Ma może ktoś info co do prędkości max ktore osiągneły bolidy w kwalifikacjach. Jestem bardzi ciekaw jak to wyglądało i byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

  • 26. Bettina
    • 2010-08-28 18:27:19
    • *.tarman.pl

    cyk proszę Q3 max prędkości ;)
    1. Mark Webber 238,371
    2.Lewis Hamilton 238,180
    3.Robert Kubica 237,648
    4.Sebastian Vettel 237,587
    5.Jenson Butto 237,410
    6.Felipe Massa Ferrari 237,169
    7.Rubens Barrichello 236,528
    8.Adrian Sutil 236,402
    9.Nico Hülkenberg 235,532
    10.Fernando Alonso 234,681

  • 27. cyk
    • 2010-08-28 18:30:00
    • *.tktelekom.pl

    Bettina dzięki ale nie chodzi mi o średnią prędkość tylko o V-max na najdłuższej prostej :)

  • 28. Bettina
    • 2010-08-28 18:33:29
    • *.tarman.pl

    Może coś znajdę jak znajdę to napiszę ;)

  • 29. bod
    • 2010-08-28 18:40:45
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    Tym wszystkim, którzy pier..., przepraszam, mówią, że Robert miał szczęście radzę dokładnie obejrzeć Q3. Dla mnie to było zrobione wręcz wzorcowo - po wyjeździe nie pędził jak szalony za innymi, tylko zostawiał sobie odpowiednią ilość miejsca. A że jest "tylko" P3 - myślę, że przyjdzie czas i na P1 :).

  • 30. ssooppeell
    • 2010-08-28 19:22:25
    • *.chello.pl

    @29. bod popieram cię w 100%

  • 31. skylinedrag
    • 2010-08-28 19:39:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jest super. Obstawiałem realne 5-6mijsce a z 3-cim miło się zaskoczyłem. Szacun za wykonaną pracę dla Roberta i Renault za przygotowanie F-ductu który działa właściwie. Hamilton po raz kolejny pokazał klasę i to że ma największe jja w tym sporcie. Na mokrym poprawił czas podczas gdy inni notowali straty rzędu 0,5-1s!!

  • 32. Ferrante
    • 2010-08-28 20:25:04
    • *.155.125.129

    Tak sobie czytam posty pod różnymi wątkami i zauważyłem, że wielu komentujących ma problem ze zrozumieniem strategii doboru opon w Q3. Niech więc wszyscy zrozumieją, że opony Kubicy, na których wystartuje do wyścigu, są w takim samym stopniu zużyte jak opony innych kierowców z czołówki. Robert Kubica wykonał na nich trzy okrążenia: wyjazdowe, pomiarowe i zjazdowe. Na tym zakończył swój udział w Q3. Kierowcy którzy zdecydowali się na próbę poprawy wyniku w drugim stincie, zmienili opony (chyba że ktoś myśli, że oni tylko na kawę do boksów zjeżdżają) i poddali je identycznej procedurze na trzech okrążeniach. Różnica polega na tym, że Kubica zachował jeden komplet "nówek", jednak to nie na nich wystartuje. W sytuacji kiedy dominują strategia jednego pit-stopu, zamiana "miękkie" na "twarde", wszyscy kierowcy są w identycznym położeniu. Oczywiście tą teorię może zburzyć pogoda, zrobi to jednak z takim samym skutkiem dla wszystkich kierowców.

  • 33. modafi
    • 2010-08-28 20:46:53
    • *.153.158.115

    Dobrze, że kanał F działa i to od pierwszych okrążeń. Tym bardziej szkoda, że wprowadzono go tak późno. Zwłaszcza, że to rozwiązanie tylko na siedem wyścigów.

  • 34. modafi
    • 2010-08-28 20:48:14
    • *.153.158.115

    32. Ferrante A jak myślisz, czy Hamilton tak ryzykując na ostatnim kółku mógł nieco bardziej zniszczyć opony ze względu na mokry tor?

  • 35. xdomino996
    • 2010-08-28 21:04:37
    • *.opera-mini.net

    cyk prosze
    Pos No Driver Time of Day Speed
    1 7 Felipe Massa 14:37:37 312.9
    2 5 Sebastian Vettel 14:47:58 307.8
    3 1 Jenson Button 14:45:51 307.4
    4 2 Lewis Hamilton 14:46:59 307.3
    5 11 Robert Kubica 14:47:45 307.0
    6 6 Mark Webber 14:47:54 306.2
    7 17 Jaime Alguersuari 14:25:50 305.5
    8 14 Adrian Sutil 14:47:38 304.9
    9 4 Nico Rosberg 14:48:06 304.4
    10 23 Kamui Kobayashi 14:10:39 304.1
    11 19 Heikki Kovalainen 14:45:39 303.9
    12 16 Sebastien Buemi 14:37:52 303.6
    13 8 Fernando Alonso 15:07:10 303.5
    14 9 Rubens Barrichello 14:47:57 303.4
    15 3 Michael Schumacher 14:48:07 303.3
    16 22 Pedro de la Rosa 14:10:39 301.3
    17 15 Vitantonio Liuzzi 14:47:04 301.1
    18 10 Nico Hulkenberg 14:47:51 300.0
    19 20 Sakon Yamamoto 14:10:40 294.2
    20 24 Timo Glock 14:45:27 292.7
    21 25 Lucas di Grassi 14:10:25 289.5
    22 21 Bruno Senna 14:10:41 289.0
    23 18 Jarno Trulli 14:10:27 288.5
    24 12 Vitaly Petrov 14:00:35

  • 36. xdomino996
    • 2010-08-28 21:08:10
    • *.opera-mini.net

    sory petrov mial 251.0

  • 37. Ferrante
    • 2010-08-28 21:13:13
    • *.155.125.129

    34. modafi - oczywiście że mógł, tak samo każdy kto wpadł w poślizg lub pułapkę żwirową zaliczył. Zmierzałem jedynie do wyjaśnienia co poniektórym, jaką ilość okrążeń mają za sobą opony zawodników z czołówki. Sposobu jazdy, który też wpływa na zużycie gum, nie brałem pod uwagę w swoim wpisie.

  • 38. dorzeszek
    • 2010-08-29 09:53:13
    • *.netcity.pl

    32.Ferrante ja bym nie był taki pewien. Wszystko moim zdaniem zależy od sprytu. Starują na oponach, na których zakończyli Q3. Więc jeśli podczas próby wymiany pompy, wymienili opony licząc na wyjazd, to właśnie te nowe były w bolidzie w momencie zakończenia sesji. Chyba w momencie zakończenie sesji nikt nie mógł im kazać wymienić opon na stare bo nie wyjechali?

  • 39. grzesiek1870
    • 2010-08-29 10:12:44
    • *.adsl.inetia.pl

    @38 startuje się na tych oponach na których zrobiło się okrążenie pomiarowe ;)

  • 40. Bettina
    • 2010-08-29 13:50:10
    • *.tarman.pl

    no ale z tego co Robert mówił na konferencji to brzmiało tak "nie zdążyliśmy wyjechać na nowym komplecie opon" wynikałoby, że je założyli, to jak to jest do startu w wyścigu muszą założyć te, na których wykonali okrążenie pomiarowe ?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo