komentarze
  • 1. Artix77
    • 2010-07-31 13:16:26
    • *.satfilm.net.pl

    Chwała newey'owi.

  • 2. skylinedrag
    • 2010-07-31 13:16:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe jak to się ma do pokonywanych tarek

  • 3. tomiirower
    • 2010-07-31 13:17:44
    • *.netmax.net.pl

    nie fer

  • 4. mlq
    • 2010-07-31 13:19:15
    • *.opera-mini.net

    Przewaga mclarena

  • 5. Magnifico
    • 2010-07-31 13:20:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 6. Artix77
    • 2010-07-31 13:20:04
    • *.satfilm.net.pl

    @4 co? przewaga RBR

  • 7. petrov
    • 2010-07-31 13:22:06
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    szkoda że Renault nie ma takiego Newey'a

  • 8. skylinedrag
    • 2010-07-31 13:31:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mogli by się tak skumać, że Renault dostarczałby dalej silniki do Red Bulla, a Red Bull dostarczałby Renacie Aero ;)

  • 9. Ataru
    • 2010-07-31 13:45:18
    • *.chello.pl

    Co do formy Red Bulla to zrobiono juz dosc ladne zdjecia tak skrzydla w samym bolidzie, jak i tylu, takze ten miesiac przerwy, analiza tego jak to wyglada i juz chyba nie odjada az tak ;-) Swoja droga te zdjecia naprawde dosc imponujace.

  • 10. arek2k
    • 2010-07-31 13:48:19
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    @1 chyba chwała oszustom. Nie mam nic przeciwko temu zeby red bull wygrał, ale nie w ten sposób - to jest zwykłe złamanie przepisów, a FIA to banda baranów którzy nawet nie potrafią wyegzekfować tak oczywistego wykroczenia.

  • 11. sision
    • 2010-07-31 13:50:18
    • *.punkt.opole.pl

    Może głupie pytanie - są przepisy określające wysokość montowanego skrzydła nad ziemią? czy chodzi właśnie o tarki. Skrzydła są wyżej, żeby po nich przejechać. A tu przewaga jest taka, że jak bolid jedzie po prostej z dużo większą prędkością, to one się obniżają. O to chodzi?

  • 12. pjc
    • 2010-07-31 14:07:35
    • *.235.6.219

    Virgin pierwszy przetestował to rozwiązanie :). Tyle, że Glockowi w przedsezonowych testach przedni spojler najpierw się opuścił a potem pękł: (to oczywiście powiedziane z ironią).

  • 13. przemekx16
    • 2010-07-31 14:17:48
    • *.ajc.com.pl

    uważam, że nic złego nie robią, po prostu są do przodu z techniką, FIA to swoją drogą "banda baranów", ale nie są wstanie tak szybko iść z przepisami jak formuła 1 z techniką, (no niektóre zespoły)

  • 14. Blaz
    • 2010-07-31 14:47:26
    • *.sileman.net.pl

    Ciekawe powtórki podczas kwalifikacji pokazywali na jednym z zakrętów. i ewidentnie było widać że boki przednich skrzydeł w RBR i Ferrari sporo bardzie sie uginały niż w MClarenie wiec coś jest na rzeczy. Fakt jest faktem że to przepisy a raczej luki w przepisach generują takie przypadki.

  • 15. kacper240
    • 2010-07-31 14:58:33
    • *.ztpnet.pl

    newey niema nic do tego tylko jego inżynierowie ;)

  • 16. sharpi
    • 2010-07-31 15:48:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niedługo dojdzie do tego, że red bull zamontuje w swoich bolidach karabiny maszynowe, a FIA uzna je za zgodne z przepisami

  • 17. kuzniecow
    • 2010-07-31 15:49:09
    • *.bilgoraj.mm.pl


    @15 każdy konstruktor jest inżynierem to chyba oczywiste

  • 18. szerter
    • 2010-07-31 16:15:39
    • *.com-promis.3s.pl

    Ciekawe kiedy im się znowu oberwie skrzydełko, w końcu Hungaroring jest dość nierówny. FIA ma dużo roboty z przepisami w tym sezonie.

  • 19. egonF1
    • 2010-07-31 16:41:31
    • *.promax.media.pl

    16. sharpi, dlaczego, wg. mnie to poprostu RBR znowu poszło do przodu (wczesniej "dmuchana podłoga"), i znowu mają problem sie do tego przyczepic.
    Z tym, ze zgodze sie z tym, iz FIA mogłaby troche inaczej niektóre przepisy zprecyzowac.

  • 20. orto
    • 2010-07-31 18:25:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10. arek2k - A od Kolegi w podstawówce nauczycielka nie potrafiła WYEGZEKWOWAĆ znajomości gramatyki. Poza tym jeśli chodzi o przepisy to jeśli coś jest na ich granicy ale jej nie przekracza, nie jest oszustwem. Na razie więc daj sobie spokój z tym teoriami.

  • 21. Niespokojny
    • 2010-07-31 20:58:45
    • *.tvgawex.pl

    Po informacji, że FIA zbadała legalność skrzydeł RBR i Ferrari, zastanawiałem się, jak oni to zrobili?, myślę sobie - organoleptycznie ? , paluszkami, na oko, na węch, czy słuch? i mam w końcu wyjaśnienie na czym to polega. Metoda nie godna F1, jak ze starożytności. Takie sprawdzenia powinny się odbywać w tunelu aerodynamicznym, myślę, że tam by wyszło, czy są ruchome części, które nie powinny być ruchome.

  • 22. arek2k
    • 2010-07-31 21:22:09
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    @20 - faktycznie popełniłem błąd i co z tego, masz z tym jakiś problem ???? "Poza tym jeśli chodzi o przepisy to jeśli coś jest na ich granicy ale jej nie przekracza" Kto powiedział żejej nie przekracza - FIA?? czlowieku nie bądź śmieszny oni to podstawówki chyba nawet nie skończyli, a sprawdzanie tego w taki sposób jak oni to przedstawili to jest pośmiewisko, dobrze to zauważył Niespokojny w 21 wpisie.

  • 23. szerter
    • 2010-07-31 22:21:16
    • *.com-promis.3s.pl

    22. arek2k - FIA ustala zasady i tylko FIA może stwierdzić czy ktoś granicę przekracza czy nie. Nam się to może podobać lub nie, ale "to nieistotne z perspektywy absolutu".

  • 24. Niespokojny
    • 2010-07-31 22:26:50
    • *.tvgawex.pl

    Gdyby przyniosło mi to oczekiwane zyski, myślę, że mógłbym wpłynąć na decyzje absolutu, ale niestety nie mam takich pieniędzy ! :(

  • 25. szerter
    • 2010-07-31 23:22:33
    • *.com-promis.3s.pl

    24. Niespokojny - sugerujesz łapówkę? Trochę to bez sensu bo przepisy były znane wszystkim i są dla wszystkich takie same, więc każdy mógł sobie to wymyślić. Kwestia jest tylko taka kto potrafi myśleć bardziej kreatywnie od innych. Nie wiem w czym masz problem, bo metoda też nie jest taka zła, tylko wartości może niezbyt trafione. Gdyby przy tym obciążeniu dozwolone było odchylenie np. 0.5mm lub 1mm to zrobienie takiej szopki byłoby pewnie niemożliwe. Przed rozpoczęciem sezonu kilka zespołów sobie doczytało w tym samym regulaminie, że mogą zrobić dyfuzor wspomagany otworem z rozrusznika - jakoś nie pamiętam, żeby to kogokolwiek oburzało.

  • 26. kax
    • 2010-08-04 11:16:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    turni sendziowie niesprawediwie pewinie dlatego są ciągle zajmuą pierwsze miejsce

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo