komentarze
  • 1. fan massy
    • 2010-07-28 17:23:51
    • *.147.97.81.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    i dobrze

  • 2. karlito
    • 2010-07-28 19:25:19
    • *.adsl.inetia.pl

    no i gitara, PRIMUM NON NOCERE- czyli -im więcej linek tym lepiej :)

  • 3. mac7
    • 2010-07-28 19:29:27
    • *.ssp.dialog.net.pl

    wreszcie

  • 4. pawel3012
    • 2010-07-28 19:33:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powinni się zająć tym o wiele wcześniej. Zawsze tragiczne zdarzenia mają na takie decyzje wpływ. Szkoda, że nie mogą pomyśleć o tym wcześniej, za nim coś się stanie.

  • 5. witam
    • 2010-07-28 20:14:24
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    Buemi GP Chin! hehhehe to bylo fajne, wygladalo super-smiesznie. Nie moglem sie opanowac ze smiechu. To ujecie z przodu bolidu bylo poprostu boskie :D ( oczywiscie dobrze ze sie nikomu nic nie stalo). Ale mimo wszystko, jak mozna zbudowac bolid ktoremu na prostej odpadaja oba kola na raz hahahhahah!!

  • 6. Jacko
    • 2010-07-28 20:23:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli ktoś się przyglądał dokładnie, to zauważył, że linki i mocowania przy kołach wytrzymują. Koła lecą w przeważającej większości przypadków razem z linką, więc "puszczają" mocowania linki przy bolidzie lub część bolidu z mocowaniem jest doszczętnie zniszczona i nie ma się już czego trzymać.

  • 7. kukus
    • 2010-07-28 21:07:17
    • *.chello.nl

    Lepiej jedna linka więcej niż jedno życie mniej.Takie jest moje zdanie.

  • 8. lechart
    • 2010-07-29 08:57:57
    • *.olsztyn.mm.pl

    6. Jacko Zauważyłem to samo. Z zawieszenia potrafią odpadać również inne elementy. Należało by zatem zwiększyć wytrzymałość zawieszenia. Kilka kilogramów więcej do masy minimalnej, a bezpieczeństwo na torze znacznie wzrośnie. Trzeba by było jednak "dopilnować", aby ta "zwiększona masa" była wykorzystana do poprawy wytrzymałości zawieszenia.

  • 9. lukasz1
    • 2010-07-29 10:40:33
    • *.adsl.inetia.pl

    Jestem pod wielkim wrażeniem, właśnie zrobili coś dobrego dla f1!!!

  • 10. atomic
    • 2010-07-29 11:16:54
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i linki do sprężyn by się przydały

  • 11. Kowi
    • 2010-07-29 11:26:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A może nadwozia z nadkolami? Bolidy F1 nie zawsze miały odkryte koła - np. słynne srebrne strzały mercedesa.

  • 12. omegags
    • 2010-07-29 16:11:19
    • *.ssp.dialog.net.pl

    potrzebne są również przy lusterkach

  • 13. Voight
    • 2010-07-29 19:17:24
    • *.ssp.dialog.net.pl

    11. Kowi Formuła 1 z nadkolami to Le Mans. Poza tym co z tego że koła nie będą latać skoro kierowca może oberwać czym zupełnie innym. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłaby po prostu szyba niczym w Caparo T1. Niestety podejrzewam, że ktoś będzie musiał zginąć nim takie zmiany zajdą

  • 14. Adam1209
    • 2010-07-30 09:28:16
    • *.xdsl.centertel.pl

    Najlepiej zastosować błotniki jak w Caparo ( podobny do bolidu F1).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo