komentarze
  • 21. Mad89
    • 2010-07-15 21:55:39
    • *.interduo.pl

    Jak Toro chce BUE i ALG, to myślę że Buemi nie będzie się wahał... w końcu to zespół z którego są duże szanse trafić do elitarnych byków. Co do kandydatów, to dla mnie są tylko Heidfeld, oraz mój faworyt Timo Glock...

  • 22. Nuhtylupik
    • 2010-07-15 22:11:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę że to jedyna słuszna decyzja dla STR obaj kierowcy dobrze sie spisują. A jeśli chodzi o Buemiego w Renault? Chyba wolę Sutila albo Glocka ... bez różnicy. Oby tylko Pietrow odszedł bo na prawde nic pożytecznego nie wnosi.

  • 23. Maciej166
    • 2010-07-15 22:51:17
    • *.promax.media.pl

    Wg mnie jak już to do reni trafi Glock, dlaczego? Glock ostatnio wypowiadał się, że chcę zmienić pracodawcę bo jak wiadomo Virgin "trochę" niedomaga, Sutil natomiast jest zadowolony póki co z FI i sam mówił, że chciałby się związać z teamem na kolejne lata, bo mu tak pasuje. Buemi stawiam, że zostanie w STR, dlatego co do Renówki to pozostaje Glock lub Pietrow, ewentualnie jakaś niespodzianka...

  • 24. rafekf1
    • 2010-07-15 23:01:49
    • *.INTELINK.pl

    23. @Maciej166 - Sutil wypowiadał się też podobno w takim kontekście, że posada w Reno jest dla niego jak najbardziej "obcją", wiec nie skreślałbym jego kandydatury.

  • 25. lesio70
    • 2010-07-15 23:01:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    troche zapominacie o Kovalu to też solidny kierowca i w tej sytuacji lepszy od Nica nie byłoby tych różnych animozji z bmw.... lotus chyba jeszcze nie da rady w przyszłym sezonie a koval punkty dla reni
    na pewno przywiezie..

  • 26. rafekf1
    • 2010-07-15 23:02:49
    • *.INTELINK.pl

    *opcją oczywiście ;)

  • 27. Maciej166
    • 2010-07-15 23:05:02
    • *.promax.media.pl

    24. @rafekf1 tej wypowiedzi Sutlia akurat nie słyszałem ;) Chociaż szczerze także wolałbym jego w Reni niż Glock'a. Sutil "wyrobił" się w FI i teraz całkiem dobrze sobie radzi na torze o czym się przekonujemy.

  • 28. rafekf1
    • 2010-07-15 23:05:11
    • *.INTELINK.pl

    25. @lesoi70 - Koval podobno nie ma zamiaru zmieniać teamu. Wierzy w Lotusa. Widać teraz, że możliwości jest wiele tylko finał trudno przewidzieć.

  • 29. rafekf1
    • 2010-07-15 23:07:04
    • *.INTELINK.pl

    @lesio .... nie @lesoi. Sorry @lesio70 :(

  • 30. rafekf1
    • 2010-07-15 23:08:55
    • *.INTELINK.pl

    27. @Maciej166 - Glock też by sobie radził ale jeździ tam gdzie jeździ więc nie rzuca się w oczy bo nie ma czym ;(

  • 31. elin
    • 2010-07-15 23:14:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    28. rafekf1 - możliwości jest wiele, ale bardzo prawdopodobne, że wybór Renault i tak nas zaskoczy ... i będzie to kierowca, którego nikt z nas nie typował na zespołowego partnera Roberta ;-)

  • 32. rafekf1
    • 2010-07-15 23:17:30
    • *.INTELINK.pl

    31. @elin - Masz kogoś konkretnego na myśli??

  • 33. elin
    • 2010-07-15 23:24:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    32. rafekf1 - ja tradycyjnie stawiam na Sutila albo Glocka. Ale, może znowu jakiś debiutant ... lub obecny tester Renault, Ho-Pin Tung ...? ;-)

  • 34. lesio70
    • 2010-07-15 23:33:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zawsze lepiej być nr. 1 a co będzie to i tak nie zgadnie nikt jak w zeszłym roku przecież ten cyrk musi sie kręcić dalej i zarabiać kase nie tylko na wyścigach....

  • 35. rafekf1
    • 2010-07-15 23:33:18
    • *.INTELINK.pl

    33. @elin - Ja stawiam podobnie ale na kolejnego debiutanta bym nie liczył. Skoro mają zamiar walczyć o najwyższe cele w przyszłym roku, to Chińczyk raczej odpada ;)

  • 36. fankaVettela
    • 2010-07-15 23:36:32
    • *.net.stream.pl

    a ja stawiam że zostanie Pietrow:)

  • 37. fankaVettela
    • 2010-07-15 23:38:10
    • *.net.stream.pl

    chociaż chciałabym Nicka w Renault , ale to mało prawdopodobne:)

  • 38. rafekf1
    • 2010-07-15 23:45:42
    • *.INTELINK.pl

    @fankaVettela - Twoje opcje są całkiem prawdopodobne. Tylko nie wiadoo, która bardziej :(

  • 39. fankaVettela
    • 2010-07-16 00:04:35
    • *.net.stream.pl

    chyba można powiedzieć że Mark sie nieco "uspokoił" po rozmowie :) przynajmniej z tego co pisze na swojej stronie. A co do jego "odlotu" i zerwania kontraktu na kolejny sezon to sorry , ale ja w to nie wierze i tak zostanie z Red Bullem bo to dla niego najlepsza opcja obecnie, chyba że sie coś zmieni ale wątpie.

  • 40. fankaVettela
    • 2010-07-16 00:07:04
    • *.net.stream.pl

    38. rafekf1 - mi sie wydaje że pierwsza zdecydowanie bardziej... :) ale różnie może być...

  • 41. Kojag
    • 2010-07-16 00:44:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi się wydaje, że Glock mając do wyboru bycie kierowcą nr 2 w Renault i zastępienie Liuzziego w Force India to wybierze drugą opcję. Wydaje mi się, że Liuzzi tam długo nie pojeździ. Sutil pewnie też odejdzie i być może zastępi go tam di Resta. Sutil wtedy mógłby zostać partnerem Kobayashiego, bo wydaje mi się, że Pedro odpuści po tym sezonie. Musimy pamiętać też, że do stawki dołączy 13 zaspół i być może to w nim zatrudnienie znajdzie Pietrov? A może za nowym zespołem stoi rosyjski kapitał? F1 stała się tam ostatnio baaardzo popularna. A Quick Nick głodny jest ścigania i być może samo ściganie będzie dla niego ważniejsze od tego, że musiałby być partnerem Roberta? Nick jest jeszcze zbyt dobrym kierowcą, żeby marnować się jako rezerwowy. To były takie moje przemyślenia... A na rynku pozostaje jeszcze bardzo dużo nazwisk i myślę, że lista Renaul jest znacznie dłuższa niż te które są tu wymieniane. Myślę, że tak naprawdę, to może być nawet kilkanaście, czy kilkadziesiąt nazwisk. Zastanówmy się chwilę: J.d'Ambrosio, Ho Ping-Tung, K.Nakajima, J.Villeneuve, Jose Maria Lopez, Christian Klien, Takuma Sato, Sakon Yamamoto, T.Glock, A.Sutil, N.Heidfeld, V.Liuzzi, Paul di Resta, K.Raikkonen, W.Pietrow, R.Schumacher, Bruno Senna, K.Chandhok, Christijan Albers, S.Bourdias, Andy Soucek, Jan Charouz, Giorgio Pantano i jeszcze kilku. Myślę, że jakby Orlen polał kasy trochę, to i nawet propozycję zatrudnienia drugiego Polaka by przymyśleli, tylko byłby problem ze znalezieniem takiego, który by się nadawał...

  • 42. FERRARI19
    • 2010-07-16 05:48:07
    • *.147.34.4.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Jeszcze tego dziada Heitfelda tam brakuje...

  • 43. Ananas
    • 2010-07-16 07:43:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Sebastian Buemi w formule 1 ( stan na 16.07.2010r, )
    Data urodzenia: 31 października 1988r.
    Liczba wyścigów: 27
    Liczba tytułów mistrza świata kierowców: 0
    Liczba wygranych wyścigów: 0
    Liczba podium: 0
    Liczba pole position: 0
    Liczba najszybszych okrążeń: 0

  • 44. sebekorzel
    • 2010-07-16 07:45:31
    • *.v60.interkam.pl

    jeszcze tylko żeby sam Sebastien potwierdził że zostaje to bede bardzo szczęśliwy ;]

  • 45. Robert.Kubica
    • 2010-07-16 09:55:31
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W renault nigdy nie będzie jeździł żaden niemiec, renault traktuej swój zespół w F1 jako platformę promocyjną dla marki renault produkującej amochody cywilne. Rynek niemiecki nie jest targetem dla reenault, targetem dla renault są rynki krajów mniej zamożnych, takich gdzie mają się szase sprzedać samochody renault: czyli Polska, Czechy, Rosja itp oraz rynki gdzie popularne są samochody małe: czyli Włochy, Hiszpania, Francja, Grecja. I z takiego klucza miom zdaniem renault szuka kierowców, aby mogli rozpowszechniać markę w swoich krajach ojczystych - vide Kubica.

  • 46. Robert.Kubica
    • 2010-07-16 09:57:50
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tu pojawia się Buemi - szwajcar z sycylijskim rodowodem - czyli dobra twarz do sprzedaży samochodów renault między Szwajcarią a Sycylią ;)

  • 47. Robert.Kubica
    • 2010-07-16 09:58:54
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mioim zdaniem Alonso, Trulli, Fisicella, Piquet byli brani właśnie z tego klucza

  • 48. kosanr1
    • 2010-07-16 10:13:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @47. Robert.Kubica tylko ze teraz koncern Renault ma tylko chyba 25% udzialów w tym teamie wiec ten kluczyk juz nie dziala.

  • 49. Mad89
    • 2010-07-16 11:39:50
    • *.interduo.pl

    ciekawie by było jakby Loeb lub Rossi byli drugim kierowcą w Renault ^^

  • 50. Kojag
    • 2010-07-16 12:31:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45,46,47 - teraz Renault to jest tylko z nazwy... Jest tam troche więcej Reni, niż Saubera w BMW, bo Renia się promuje, a Sauber nic nie robił.
    Piquet to jeździł, bo miał takie same nazwisko, jak jego ojciec i kasę miał i robił wszystko co mu kazali, jak marionetka.
    Gerard Lopez to nie koncern samochodowy. On chce promować nowe technologie, informatyzację, p2p, e-bankowość, gry komputerowe... I nie wybiera do tego konkretnych rynków, bo chce podbić z tym cały świat, nie robią cobie bezsensownej, pustej plamy na rynek niemiecki...

  • 51. Kojag
    • 2010-07-16 12:32:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *nie robić sobie bezsensownej


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo