komentarze
  • 1. Niespokojny
    • 2010-07-09 18:39:32
    • *.tvgawex.pl

    Nie zawsze się uda, ważne jednak by wciąż próbować.

  • 2. cosSsta
    • 2010-07-09 18:39:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no cóż takie jest życie.

  • 3. Mikuś
    • 2010-07-09 18:50:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oni co wyścig przywożą te nowe skrzydła

  • 4. Diabelsky^74
    • 2010-07-09 18:53:10
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @3 a Ty co news się z tym samym tekstem powtarzasz...

  • 5. koal007
    • 2010-07-09 19:00:29
    • *.speed-transfer.mm.pl

    W każdym razie nie wygląda to za dobrze. W końcu i Reńkę dopadł drobny regres i dostali czkawki wyścigowej. Chyba wycisnęli z tej aero wszystko co mogli i czas w końcu na poważniejsze zmiany, np duct- a.

  • 6. ciaptak
    • 2010-07-09 19:24:49
    • *.zone11.bethere.co.uk

    Myślę, że nie jest aż tak źle...hm a wręcz jest dobrze. Poprawki poprawkami, ale 3 miejsce w pierwszym treningu to wydaje mnie się dobry wyniki, drugi trening widać dużo zjazdów i pewnie testy nowych części no i ciężki samochód. Myślę, że czkawki nie ma:)

  • 7. sever
    • 2010-07-09 19:32:17
    • *.sky24.pl

    w BMW sprawdzali by to skrzydło do końca sezonu

  • 8. ebbpp
    • 2010-07-09 20:31:28
    • *.tktelekom.pl

    Czyli jednak nie ma kanału f :/ -no cóż. Albo mocne kwalifikacje, albo znowu jazda za jakimś Wiliamsem lub Force india

  • 9. ebbpp
    • 2010-07-09 20:41:16
    • *.tktelekom.pl

    Przy okazji mały off-topic- słyszeliście o rewelacjach Ecclestona na temat opon? :D. Przepraszam adminów z góry, ale nie znalazłem nigdzie indziej dyskusji na ten temat.

  • 10. kierowca
    • 2010-07-09 21:24:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kubika pp i wygrany wyscig

    cos czuje ze zmylke robią

  • 11. xdomino996
    • 2010-07-09 21:35:39
    • *.147.212.236.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    7. sever i w ostatnim wyścigu by potwierdzili ze sie nie nadaje

  • 12. Budyn_F1
    • 2010-07-09 22:09:22
    • *.chello.pl

    Nie wszystko jest idealne.

  • 13. Wiater
    • 2010-07-09 22:36:21
    • *.chello.pl

    Jezeli jest dobre w wolnych partiach, to moze uzyja je podczas GP Singapuru?

  • 14. karlito
    • 2010-07-09 23:27:50
    • *.adsl.inetia.pl

    Już oni coś wymyślą żeby było wysokie miejsce jutro.

  • 15. Skoczek130
    • 2010-07-10 00:10:50
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie martwcie się. Roberto i tak wyciśnie z tego kmiota więcej, niż można! :))

  • 16. Fan*F1
    • 2010-07-10 00:30:57
    • *.unitymediagroup.de

    Ale jak jezdzil w BMW to gadali ze kiepski jest bo silniki zajezdza na smierc , a teraz jakos ani razu nie stanal , to chyba cos z w tym BMW bylo nie tak. mysle ze jak Petrow by lepszy na treningu 2 , to cos kombinuja i oby pomoglo .

  • 17. jankes15
    • 2010-07-10 00:37:33
    • *.acn.waw.pl

    5. koal007 - a nowa podłoga wraz z dolnym wydechem to małe zmiany? Jak dla mnie są one sporo większe niż ten cały f-duct który póki co działą naprawdę dobrze tylko w MCL.
    I podejrzewam że ten nowy wydech daje więcej niż f-duct.

  • 18. Ataru
    • 2010-07-10 10:47:53
    • *.chello.pl

    17. jankes15, bzdura, F-Duct dobrze skonstruowany daje najwiecej z cala pewnoscia, bo nie tylko daje wieksza predkosc, ale mozliwosc zalozenia wiekszego skrzydla, ustawienie go w sposob, ktory poprawia jazde w zakretach nie tracac przy tym duzo na prostych. To jest cos bezcennego, dzieki temu teamy nie musza tak dbac o kompromis miedzy zakretami a prostymi, Renault musi go szukac i musi z czegos zrezygnowac. I choc nie jest tak, ze inne teamy moga ustawic po prostu docisk na maksa i jazda, ale nie musza sie tak skupiac na szukaniu owego kompromisu, moga testowac inne czesci i generalnie skupiac sie na czym innym.

    Wiec F-Duct daje nie tylko sama korzysc na prostych, a daje plusy w wielu innych miejscach, plusy, ktorych Renault nie ma.

    Minusem jest brak wygody, bo Robert nie musi zatykac otworu kolanem/palcami/reka/glowa/whatever, tylko skupiac sie na tym by jechac jak najlepiej i na prostych ma chwile jakiegos rozluznienia, to jest jakis plus, choc... szukalem go na sile tak naprawde ;-) Chyba jednak Renault skupia sie na przyszlym sezonie, bo w momencie braku F-Duct oni sa tak jakby troche uposledzeni w tej stawce i chyba wiedza, ze Ferrari i tak nie przescigna, bo oni maja przestrzen do rozwoju, poprawa w wielu miejscach, Renault skupiac sie moze na poprawie tego wydechu, ale to wszystko. Bo budowe przednich skrzydel to juz opanowali w Enstone do perfekcji.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo