komentarze
  • 1. Kojag
    • 2010-07-02 11:28:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powinna być wolność, a nie... Kiedyś to nawet jak bolid miał 6 kół, to nikomu nie przeszkadzało!

  • 2. smuzes
    • 2010-07-02 11:36:20
    • *.56.4.62

    co za bzdury!!!!!! David.... nie brnij w to bo to...

  • 3. grzes12
    • 2010-07-02 11:37:09
    • *.146.6.7.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Coulthard bredzi ... Nie można po jednym pechowych wypadku zmieniać przepisów , zwłaszcza że ten przepis całkowicie by zabił jakiekolwiek wyprzedzanie ;/
    Problemem w tym przypadku , raczej jest selekcja zespołów do F1 ....

  • 4. marioblondi
    • 2010-07-02 11:39:34
    • *.toya.net.pl

    Ma chłopina racje. Niech ustalą prędkość max na 20 km/h . Oczywiście żartuję. Im więcej ograniczeń tym bardziej ten sport traci na widowiskowości.

  • 5. Wiater
    • 2010-07-02 12:23:41
    • *.chello.pl

    Wszystko w F1 jest porażką ;D Jak im jest za szybko to niech ograniczą jednostki do 1,5 litra bez turbo i dadzą swobode we wszystkim, zarowno ilosci silnikow, aerodynamiki itd ;) Może tylko niech podadzą wagę bolidu minimalny prześwit i względy bezpieczenstwa, a z resztą niech robia co chą ;) Wtedy bedzie sie działo ;)

    A może sami założymy taką serie ;D Formula VE*VA ;]

  • 6. wikktor
    • 2010-07-02 12:28:09
    • *.icpnet.pl

    Akurat prędkość maksymalna ma tu dużo do powiedzenia...
    I gada tak jakby ona nie zależała od ustawień bolidu i j aerodynamiki. A to głównie od tego zależy.

  • 7. mpkaras
    • 2010-07-02 12:29:30
    • *.zep.com.pl

    a Potem znowu będzie gadał, że F1 jest nieatrakcyjna i nudna i, że trzeba coś z tym zrobić

  • 8. sliwa007
    • 2010-07-02 12:58:50
    • *.centertel.pl

    Może jeszcze wprowadzić światła STOP w bolidach...

  • 9. atomic
    • 2010-07-02 13:02:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8@ a to akurat według mnie dobry pomysł

  • 10. egonF1
    • 2010-07-02 13:11:18
    • *.promax.media.pl

    Jakby ujednolicić prędkość max. to ciekawe, jak by wyprzedzali, po kwalifikacjach wiedzielibyśmy jaka będzie kolejnosc na mecie wyścigu ;)

  • 11. Ananas
    • 2010-07-02 13:16:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    David Coulthard w formule 1:
    Ilość wyścigów: 247
    Ilość mistrzostw: 0
    Ilość wygranych wyścigów: 13
    Ilość podium: 62
    Ilość pole position: 12
    Ilość najszybszych okrążeń: 18

  • 12. kosanr1
    • 2010-07-02 13:28:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ananas a co Ty za statystyki się wziołeś? W kazdym temacie innego kierowcy staty podajesz :D

  • 13. nowyziomal
    • 2010-07-02 13:34:21
    • *.sgyl.cable.virginmedia.com

    Coulthard SOCJALISTA będzie wyrównywał. Co do wypadku to Webber powinien sie zdecydowac wczesniej z której strony wyprzedzać, do wypadku doszło na dohamowaniu LOtus widocznie potrzebuje dłuższej drogi pomimo niższej prędkości maksymalnej, z Vettelem też miał takie durnowate zdarzenie, Webber wg mnie jest mało ostrożny i czasami przegina

  • 14. stoper76
    • 2010-07-02 13:38:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ciekawe co by było gdyby robert w Kanadzie nie wyprzedził Sutila przed pit stopem? Podejrzewam że on by wtedy fruwał a sędziowie dali mu reprymendę za niebezpieczeństwo na torze. To była prawie identyczna sytuacja ja z Weberem i Koval... Po wyścigu mówił Robert że nie był w stanie wyhamować

  • 15. pawel123
    • 2010-07-02 18:52:24
    • *.adsl.inetia.pl

    pieprzy David od rzeczy... chyba zamiast spowalniać szybszych lepiej będzie wykluczyć wolniejszych; jestem ZA regułą nawet 105% :)

  • 16. Piotre_k
    • 2010-07-02 19:38:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bzdury gada. Sztuczne administrowanie czymś, co powinno być wynikiem rywalizacji to prosta droga do przerobienia F1 na wrestling - bo a nuż komuś przyjdzie do głowy pomajstrować przy wynikach wyścigów w jakimś nudniejszym sezonie? A wypadek był skutkiem wyłącznie błędu Webbera - koniec, kropka. Od tego kierowcy F1 są kierowcami F1, żeby sobie w takich sytuacjach radzili.

  • 17. leo_
    • 2010-07-02 19:59:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to mamy zgryz. Bo jeśli wyrównać prędkości, to nici z łatwości wyprzedzania.

  • 18. arek2k
    • 2010-07-02 20:09:09
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    bzdury, bzdury, jeszcze raz bzdury, w dupie mu sie poprzewracalo.

  • 19. maniuty
    • 2010-07-02 23:24:22
    • *.olsztyn.mm.pl

    13. nowyziomal - dobrze to ująłeś. Lotus mimo mniejszej prędkości wcześniej musi rozpoczynać hamowanie i to zaskoczyło Webera. David chyba się trochę zagalopował, tylko dziwi, że taki doświadczony kierowca takie farmazony opowiada

  • 20. darecky3
    • 2010-07-03 12:19:13
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    14. ty dalej wierzysz w te bajki. Powiedzial cos co musialo jakos brzmiec. Przeciez wszyscy tutaj wiedza ze to byl wykalkulowany manewr. Planowany zjazd do pit lane i to w dodatku po prostej, gdzie na hamowanie mial mnostwo czasu a przed zakretem Sutil musial hamowac wiec Kubica nie zdjal nogi z gazu i pojechal tempem wyscihowym prosto gdy ten zredukowal przedkosc do zakretu. Spektakularnie i zarazem fajnie to wygladalo ale tylko z czystego wyrachowania wiec nie gadaj ze musial i takie tam.....

  • 21. darecky3
    • 2010-07-03 12:25:47
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    A ja uwazam ze jednak powinni sie organizatorzy trochew wziasc za te predkosci. Ostatnio bardzo mnie wkurzaja wlasnie maruderzy, ktorych trzeba dublowac po piec albo szesc razy podczas wyscigu. Ktos zdublowany dwukrotnie powinien widziec czarna flage i do boksu bo nie ma i tak szansy na odrobienie jakichkolwiek strat a tak to testuja sobie co wyscig i za przeproszeniem go....no to daje. W przypadku Kovala to juz nie raz Webber go wyprzedzal, sadze ze Koval sobie jechal zeby ukonczyc wyscig a nie zeby cisnac maksa i to zaskoczylo Webera bo zazwyczaj Koval byl szybszy. Nie usprawiedliwiam australijczyka bo to jego wina za wypadek. Trzeba trzezwo myslec i kalkulowac na zimno wszystkie ewentualnosci, o ktorych ostatnio zapomina zbyt czesto. Lubie go od kilku lat ale ostatnio jego postawa zaczyna mi powoli dzialac na nerwy

  • 22. karlito
    • 2010-07-03 19:13:45
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie ma prędkości , nie ma wyprzedzania. gdzie tu logika David?

  • 23. norman42
    • 2010-07-04 21:14:57
    • *.a.glogowek.net

    Po co inżynierowie i ich dążenie do wyciskania z bolidu maxa...czyżby dejw pracował jako krytyk mocnych trunków i brał nadgodziny?

  • 24. white
    • 2010-07-04 22:09:17
    • *.centertel.pl

    ale to jest wkurzające jak po każdym wypadku, czy jakimś innym "nadzwyczajnym" zdarzeniu fia zaczyna mieszać w przepisach.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo