komentarze
  • 1. norek7107
    • 2010-06-26 17:43:44
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    poprawa jest widoczna oby tak dalej

  • 2. ebbpp
    • 2010-06-26 17:44:44
    • *.tktelekom.pl

    "Jednakże stwierdziliśmy, że lepiej będzie, jeżeli w wyścigu wystartujemy na miękkich oponach, dzięki temu nie musimy mieć długiego stintu właśnie na tych mieszankach.”
    No nie wiem-jakby na ostatnie parę kółek by mu założyli nie wiem czy by nie było lepiej-zobaczymy.

  • 3. sk0k
    • 2010-06-26 17:45:59
    • *.icpnet.pl

    moze i miekkie opony nie byly tak dobre jak sie tego spodziewali ale Robert i tak totalnie zawalił te kwalifikacje !

  • 4. karnage
    • 2010-06-26 17:46:00
    • *.range86-180.btcentralplus.com

    Jest to dobrze, i bedzie jeszcze lepiej, szczegolnie, ze strata do Ferrari jest minimalna.

  • 5. condor2010
    • 2010-06-26 17:48:11
    • *.106.c83.petrotel.pl

    3. RK niczego nie zawalił. Chyba nie czytasz wypowiedzi po wkalifikacjach. Na innych portalach juz sa :)

  • 6. Mic4as
    • 2010-06-26 17:52:16
    • *.know.cable.virginmedia.com

    Mam nadzieje ze te opony beda sie dobrze zachowywac przy pelnym obciazeniu paliwem i Roberr bedzie mial szanse na zyskanie kilku pozycji. Jezeli ta strategia nie wypali to moze byc nieciekawie. Obstawiam P5 Roberta

  • 7. arthi
    • 2010-06-26 17:59:21
    • *.adsl.inetia.pl

    3. sk0k po czym wnioskujesz? Wszystko wskazuje na to, ze na miękkich oponach bolid nie prowadził sie pewnie, a jadąc na limicie jest to bardzo ważne.

  • 8. neomod
    • 2010-06-26 18:13:23
    • *.tvtom.pl

    Wygląda na to, że prawdopodobnie będą chcieli jechać na 1 pit stop.
    Jedna zmiana na twardszą mieszankę i dojechanie na niej do mety.

  • 9. jar188
    • 2010-06-26 18:14:47
    • *.chello.pl

    @7. arthi Wystarczyło poskładać najlepsze czasy Roberta z Q3 z poszczególnych sektorów i czas już byłby lepszy, i stąd wniosek, że Robert nie pojechał szybkiego kółka., czyli pojechał źle, ale tragedii nie ma.Oby jutro coś podgonił na starcie, chociaż będzie ciężko biorąc pod uwagę jego dotychczasowe starty i brudną stronę toru. Niech nie straci to będzie dobrze. a za sobą ma ambitnego Buttona.

  • 10. ar2rg
    • 2010-06-26 19:26:05
    • *.243.40.91

    3. sk0k - ale wysk0czyłeś!

  • 11. sk0k
    • 2010-06-26 19:27:15
    • *.icpnet.pl

    arthi po tym wnioskuje ze w q2 na miekkich mial czas lepszy o 0,1 sekundy niz w q3 tez na miekkich....

  • 12. sk0k
    • 2010-06-26 19:28:34
    • *.icpnet.pl

    i jesli by powtorzy ten czas z q2 to by startowal z 4 a nie 6 pozycji

  • 13. radosny
    • 2010-06-26 19:36:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pamiętam pierwszy wyścig na tym torze 2 lata temu. Tak jak się ustawili w kwalifikacjach tak dojechali do mety. Zero wyprzedzeń. Oby jutro było ciekawiej.

  • 14. zbkie1
    • 2010-06-26 19:44:50
    • *.enterpol.pl

    Jeśli dobrze zrozumiałem wybrali miękkie bo liczą na długi przejazd na twardy i jeden pit-stop. Przed Kanadą byłem zadowolony ze strategii ale nic z tego nie wyszło. Teraz nie jestem zadowolony i być może bedzie dobrze a ja po raz kolejny się pomylę.

  • 15. karlito
    • 2010-06-26 21:01:22
    • *.204.191.69

    Punkty chłopaki!!! Gonimy Fafluchte Mercedes Bande.

  • 16. piotrek74
    • 2010-06-26 21:20:47
    • *.51.59.2

    Taka szansa raczej już nie trafi się
    Pietrow do boju .. nie zawiedź Reni i Roberta

  • 17. hotshots
    • 2010-06-26 22:13:41
    • *.chello.pl

    14. zbkie1
    Ty jedyny na razie mówisz z sensem....mieszają/ryzykują, ale pozytyw jest taki
    ,że RK bierze udział w wyborze takiej , a nie innej strategi opon - czyli wie co
    czuje w trakcie jazdy+dane z komów [nie Q ! , ale 1/3 - 1/2 wyścigu=opony+waga{paliwo}]

  • 18. Nadia
    • 2010-06-26 22:39:23
    • *.ds14.agh.edu.pl

    16. piotrek74, popieram Twoje słowa w 100%, bardzo bym chciała, zeby zdobył jakieś punkty, bo jego aktualne dokonania nie przedstawiają się zbyt oszałamiająco. A ja mu kurna kibicuję!

  • 19. rafekf1
    • 2010-06-27 00:27:12
    • *.INTELINK.pl

    MająĆ problem taki, że nie potrafią wykorzystać pelnego potencjału auta na szybszych było nie było miękkich oponach. RBR sporo poprawili czasy na zielonych gumach, Renault już nie. Gdyby był obowiązek jazdy tylko i wyłącznie na twardej mieszance, Robert zaliczył by PP. Muszą w Enstone rozwiązać ten problem, bo nie jest to normalna sytuacja ;(

  • 20. kierowca
    • 2010-06-27 00:42:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @ sk0k
    a nie zauwazyles ze w q3 byl tlok ?
    to nie kub decyduje kiedy wyjechac !!!
    on ma jezdzic. i robi to. patrz na pietrowa !
    kub, jakby byl cienki bylby lepszy od pet tylko o pozyzcje.

    pretensje wiec kieruj do reni nie do kub.

  • 21. tomasz8888
    • 2010-06-27 01:02:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to jest aż dziwne gdyż w 1Q i 2Q Robert miał rewelacyjne czasy zaś w 3Q coś musiało sie przydarzyć gdyż czas odnotowany podczas ostatniej sesji kwalifikacyjnej przez Roberta był sporo gorszy niż na przykład w 1Q,bo jak mawia muj tato nic sie nie dzieje bez przyczyny,ale myślę że to nie tłok spowodował to spowolnienie Roberta lecz jakas usterka bolidu.

  • 22. modafi
    • 2010-06-27 07:51:25
    • *.153.158.115

    Dlaczego tak najeżdżacie na sk0k? Ma rację; Robert składając najlepsze swoje sektory z q3 miałby lepszy czas, stąd wniosek, że po prostu nie wyszło mu w q3 przejechanie dobrze jednego szybkiego kółka. Ktoś wie co się stało na pierwszym w drugim sektorze (strata jednej sekundy)? Myślę, że P4 była realna.

  • 23. baja191
    • 2010-06-27 09:22:42
    • *.devs.futuro.pl

    BRAVO ;)

  • 24. amd
    • 2010-06-27 10:09:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co tak narzekacie:P Pierwsze trzy wyścigi robert miał 1,5 sekundy straty do PP, teraz od dwóch 0,6-0,7. Tylko się cieszyć i wierzyć, że będzie jeszcze lepiej!

  • 25. pesymista
    • 2010-06-27 11:29:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiście andrzej i maurycy zrobili pranie z mózgu biednym sezonowym kibicom, wmawiając im walkę o pp kubicy. Słuchanie tych ich wydumanych bajek jest po prostu smutne. Nadmuchają balon, a potem "och, niestety proszę państwa, nie udało się tym razem". Oni normalnym ludziom na poziomie robią kisiel. Przecież wiadomo, że p6 jest miejscem nawet nie reno tylko samego kubicy i spodziewanie się gruszek na wierzbie jest błazenadą.

  • 26. Piotr_the
    • 2010-06-27 11:36:30
    • *.ip.netia.com.pl

    Coś nie tak jest chyba z bolidem, żeby mieńkia mieszanka była gorsza od twardej?, żeby te poprawki nie doprowadziły do szybszej degradacji opon i Kubice nie musiał znowu jako pierwszy zjechać na wymianę gum!

  • 27. sebek119
    • 2010-06-27 11:37:36
    • *.146.79.51.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    może wiecie z której strony toru startuje robert brudnej czy czystej

  • 28. Masakra 81
    • 2010-06-27 12:00:49
    • *.zamek.net.pl

    no niestety z brudnej,ale pierwsze 2 zakrety jest po wew.

  • 29. amd
    • 2010-06-27 12:42:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy na pewno ? z filmiku na youtubie ze startu wynika, że ci z 2, 4, 6 itp miejsc są po zewnętrznej toru na dwóch pierwszych zakrętach :P

  • 30. zenobi29
    • 2010-06-27 12:52:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli wystartują możliwie , to może być niezły wynik.
    Startują inaczej niż w Kanadzie tzn. na miękkiej mieszance.
    Pytanie: Czy zaryzykują większą liczbę okrążeń na twardych niż nakazuje rozsądek?
    Z wypowiedzi można by było tak wnioskować.
    W sumie racja - ryzykować trzeba....Aczkolwiek w Kanadzie to się nie opłaciło.

  • 31. misiaczek28
    • 2010-06-27 13:53:18
    • *.router2.tygrys.net

    kubika bedzie na podium:)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo