komentarze
  • 1. tomiirow
    • 2010-06-25 17:59:47
    • Blokada
    • *.netmax.net.pl

    Ciekawy czy MSC się zakwalifikuje do Q3 :D

  • 2. Senna_olk
    • 2010-06-25 18:01:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie oglądałem treningu. Może mi ktoś wytłumaczyć o czym mówi MSC w sprawie Hamiltona?

    Swoją drogą, Mercedes może być silny. Pewnie powalczą z Renault o drugą piątkę.

  • 3. white
    • 2010-06-25 18:08:39
    • *.centertel.pl

    też liczę na merca

    ciekawe co przejechał Rosberg ;p

  • 4. przemoziom99
    • 2010-06-25 18:47:19
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2 zdarzenie mialo miejsce na wejsciu w ostatni zakret ham byl na pomiarowym kolku a msc robil sobie miejsce i go nie zauwazyl i musial gwaltownie zwolnic a ham mial jakies sapy do niego bo to ham jest przeciez

  • 5. Filmmusic90
    • 2010-06-25 19:38:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nieodparte wrazenie, ze Schumacher ten sezon przeznacza juz tylko na nauke, a ze sciganiem narazie daje sobie troche spokoju. Zespol pracuje na Rosberga i dobrze, warto byloby miec w przyslym sezonie partnera, ktory zdobedzie doswiadczenie w walce o najwyzsze cele. Moim zdaniem to nie tylko kwestia nieznajomosci toru przez Schumiego. Strata od 0,5 do 1,0 sek. to cos wiecej. Jutro przewiduje, ze Schumi moze nie wejsc do Q3. Teraz kiedy wszystkie tajemnice przyszlego sezonu sie rozjasnily koncentracja Merca pojdzie w tamta strone. Walka jest chyba tylko pozorna juz.

  • 6. gawel070393
    • 2010-06-25 20:22:24
    • *.adsl.inetia.pl

    Mam pytanie. Czy wie ktoś jak działa słynny f-duct w bolidach Mercedes GP? Nie mają przecież płetwy rekina.

  • 7. white
    • 2010-06-25 20:41:32
    • *.centertel.pl

    6. gawel070393
    no Borowczyk dzisiaj coś mówił, że w 1 treningu kazali ROS przejechać 1 okrążenie bez f-ductu i 1 z, i była poprawa w czasie, wiec chyba działa :)

  • 8. gawel070393
    • 2010-06-25 22:35:51
    • *.adsl.inetia.pl

    @7 white
    Bardziej niż o skuteczność działania tego systemu chodziło mi o sam sposób jego działania. W McLarenie, Ferrari, Sauberze...powietrze kierowane jest na tylne skrzydło przez kanał zintegrowany z płetwą rekina. Nie wiem natomiast jak kierowane jest powietrze na tylne skrzydło w przypadku Mercedes GP.

  • 9. Senna_olk
    • 2010-06-26 03:24:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. przemoziom99

    Ham jak ham, ale pierwszy jest. Dzięki za wyjaśnienie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo