komentarze
  • 1. Krokiet
    • 2010-06-18 09:59:11
    • *.146.5.40.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    pomysł bardzo ciekawy i godny rozważenia.... co by nie było, to myślałem o takim rozwiązaniu od samego początku sezonu:)

  • 2. piotrek74
    • 2010-06-18 10:58:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    I dobrze, będzie wesoło.Szkoda że tak późno wpadli na ten pomysł

  • 3. piotrek74
    • 2010-06-18 11:01:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Już dawno wiele osób pisało aby rzucać skrajne mieszanki a nie martwić się aby opona wytrzymała .

  • 4. vts
    • 2010-06-18 11:10:41
    • *.adsl.inetia.pl

    "jeżeli tylko uda nam się uniknąć fenomenu pęcherzyków" - co to jest?

  • 5. lukaszk99
    • 2010-06-18 11:28:47
    • *.siedlce.vectranet.pl

    Przynajmniej powinno się więcej dziać, przydało by się jeszcze wyrzucić tory typu Barcelona :D

  • 6. kempa007
    • 2010-06-18 11:29:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. vts oni to nazywaja blistering - bombelki tworza sie na oponie i traci ona swoje wlasciwosci...

  • 7. danilo
    • 2010-06-18 11:35:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kempa, proszę o szersze rozwinięcie terminu "blistering". Bąbelki robią się z gumy, w sensie z zużytej opony i zawierają w sobie powietrze z otoczenia? Czy to ma coś wspólnego z granulkowaniem?

  • 8. Sonic80
    • 2010-06-18 12:01:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://www. insideracingtechnology .com/Resources/ tireblisteropt.jpg

    Starczyło w googlach wpisać.
    Pozdrawiam.

  • 9. ErniK
    • 2010-06-18 12:39:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    proponuje jezdzic na felgach... ;D

  • 10. Manonfire
    • 2010-06-18 12:40:10
    • *.142.197.66

    Jeszcze bardziej by urozmaicili wprowadzając opony w kształcie np. ogórka. ostrosłupa graniastego. z dwóch rodzajów mieszanki na raz, losowym przydziałem opon, np, przód supertwarda i miękka, a tył zdarte łachy sprzed trzech treningów oraz konieczność wymiany kółek na torze przez samego kierowcę. Kombinacji może być dużo, tylko ja się pytam: po kiego grzyba utrudniać już i tak niełatwą pracę w F1? Co było złego w tym, że było kilku (no, ostatnio tylko dwóch) dostawców opon i każdy team brał to, na czym mu się lepiej jeździło?

  • 11. walerus
    • 2010-06-18 12:51:05
    • *.adsl.inetia.pl

    dobra guma nie jest zła...

  • 12. mnich85
    • 2010-06-18 13:10:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Podchodząc do tematu z drugiej strony, odnoszę wrażenie, iż firma Bridgestone taki zagraniem możne być zamieszana w manipulowaniem wynikami wyścigów, bo jak można było zauważyć do tej pory, specyfikacje bolidów wykazują pewne preferencje odnośnie ogumienia.

  • 13. plakat
    • 2010-06-18 13:17:42
    • *.komptech.org

    uwolnic wyścig zbrojen!!! opony jakie kto chce koni ile kto da rady wycisnąć wielkie hamulce i będzie ciekawie!!!

  • 14. piotrek74
    • 2010-06-18 14:26:05
    • *.51.59.2

    11. walerus ---------popiołem posypać

  • 15. radosny
    • 2010-06-18 15:06:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    12. mnich85 cieszę się, że zwróciłeś uwagę na ten aspekt F1. Dodałbym tylko, że "specyfikacje bolidów wykazują pewne preferencje odnośnie ogumienia" w każdym sezonie i są one znane po pierwszych kilku wyścigach. Monopol na dostarczanie ogumienia daje spore możliwości regulacyjne :))

  • 16. Wiater
    • 2010-06-18 17:40:22
    • *.chello.pl

    pewnie MC posmarował ;)

  • 17. karlito
    • 2010-06-18 20:44:50
    • *.adsl.inetia.pl

    a ja bym dał punkt dodatkowo za pp i za najlepszy czas okrążenia podczas wyścigu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo