komentarze
  • 1. Nuhtylupik
    • 2010-05-28 11:15:22
    • *.ghnet.pl

    i słusznie że sie obawia. Renault niby takie rozwojowe (poprawki przed kazdym gp) a być moze kluczowe ulepszenie mają w d...

  • 2. MontyF!F!
    • 2010-05-28 11:19:04
    • Blokada
    • *.205.76.50

    Tak to daje sporo. Ale Sauber miał pomysł jeszcze z 2009 roku BMW. Przykładowo Ferrari ma już z tym problemy. Choć pracują nad tym od 2 GP.

  • 3. jankes15
    • 2010-05-28 11:29:13
    • *.era.pl

    Merc też miał problem z Fduct

  • 4. real4256
    • 2010-05-28 11:43:32
    • Blokada
    • *.przyrow2.gre.pl

    Usunięty

  • 5. marcin20
    • 2010-05-28 12:05:56
    • *.static.sitel.net.pl

    No, może być ciężko.

  • 6. smk
    • 2010-05-28 12:23:45
    • *.sgyl.cable.virginmedia.com

    Lepiej niech renault popracuje trochę dłużej nad tym systemem i będzie on dopracowany a nie jak Ferrari zrobi go na hura i będzie bezsensowny i trudny w użyciu.

  • 7. paw_ko
    • 2010-05-28 12:25:46
    • *.ip.netia.com.pl

    też mnie to dziwi, na każdym kroku chwalą się że poprawki na każde GP itd. a jakoś wszyscy ich wyprzedzając z każdą nowinką.

  • 8. renault-rk
    • 2010-05-28 12:25:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kubica powinien miec f duct od raz uw bolidzie i to poprawilo by jego osiągi

  • 9. Oski9191
    • 2010-05-28 12:38:56
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    Myślę, że planują kanał F wprowadzić razem z tym dużym pakietem jaki szykują

  • 10. RentonB
    • 2010-05-28 13:04:01
    • *.tbcn.telia.com

    F-Duct ma byc na Kanade, chociaz Eric obiecal na Turcje.
    Ale nie ma co sie martwic jak widac w FI kanal nie dziala na dodatek tworzy problemy, no a Red Bull kogo obchodzi i tak sa nie do pokonania wiec...

  • 11. atomic
    • 2010-05-28 15:28:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wydaje mnie sie ze kempa spoda na psy

  • 12. Budyn_F1
    • 2010-05-28 19:31:55
    • *.chello.pl

    Musza troche popracowac nad F-duct. zeby dobrze dzialal.

  • 13. koal007
    • 2010-05-28 19:55:38
    • *.speed-transfer.mm.pl

    @11 Ty pewno już spadłeś. ... . Co do F-duc. Indianie opracowali zamykanie przepustu nadgarstkiem, ale na treningach wypadli tak blado, że Sutil rozwalił wózek. Za bardzo chcą a Bolid F1 to delikatna konstrukcja. Lepiej, żeby ten Roberta był w miarę dopracowany i może być trochę później. A Bule też już mają duca, bo kto się nie rozwija, ten zostaje z tyłu. Robert i Vitalij w treningach bdb.

  • 14. Jacu
    • 2010-05-29 08:46:10
    • *.chello.pl

    nie ma co panikować - patrząc na osiągane prędkości maksymalne to Renówki w tym roku wcale tak mocno nie odstają i są zawsze w czubie. Widać, że znacznie poprawili jednostki napędowe. Raczej niech się skupiają na docisku bo to jest kluczowa sprawa, a F-duct zostanie i tak zabroniony od przyszłego sezonu więc nie wiem czy warto się na niem aż tak skupiać. Bulle go nie mieli do tej pory i wymiatali. Poza tym zjawiska aerodynamiczne są bardzo skomplikowanymi zagadnieniami i źle opracowane mogą więcej szkód przynieść niż korzyści.

  • 15. [email protected]
    • 2010-05-29 10:09:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    f-1 to bardzo delikatny sport, nagradzający wysiłek CAŁEGO zespołu, dbającego o szczegóły. to jak widać gołym okiem jest bardzo ważne, ale i tak, przy tak wyrównanej stawce, szczęście odgrywa dość istotną rolę. wydaje mi się, że system f-duct bę dzie sprzyjał osiąganiu leprzych rezultatów, ale czy to się przełoży na wyścig? pamiętam jak dysponujące f - ductem McLareny i Mercedesy zdominowały treningi przed gp chin, ele potem już łatwo nie było. podzielam poglądy na temat skomplikowanych zagadnień aerodynamiki, trzymajmy kciuki za inżynierów renault i oczywiście za farta kubicy...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo