komentarze
  • 1. Konik_mekr
    • 2010-05-27 09:36:37
    • *.gorzow.mm.pl

    Tyle, że póki co samochody z silnikami Cosworth okupują tyły, a Renaulty wygrywają wyścigi. Wiadomo, że silnik to nie wszystko, Sauber jeździ na silnikach Ferrari, ale myślę, że aspekt psychologiczny będzie tutaj miał znaczenie:).

  • 2. jar188
    • 2010-05-27 09:57:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 Wyścigi wygrywają Red Bulle a nie silniki Renault. RB wygrałby te wyścigi i na silnikach Mercedesa i Ferrari bo mają bardzo dobry bolid.
    Dziwi mnie bardzo ten nagły hura optymizm po Monaco. 3 silniki Renault na podium i wszyscy się podniecają jakby to była zasługa silników - bzdura, albo raczej sprytny zabieg marketingowy ze strony Renault na który wielu ludzi się nabiera.
    RB jest mocny w każdym wyścigu a Monaco pasowało charakterystyce Reanult i Robertowi :) ot cała tajemnica.
    Cosworthy faktycznie wyglądają kiepsko ale ciężko jest ocenić je na podstawie bolidów w których są zamontowane, przydałoby się trochę wypowiedzi od zespołów na ich temat.

  • 3. Voight
    • 2010-05-27 10:05:51
    • *.ssp.dialog.net.pl

    1. Konik_mekr równie dobrze mógłbyś napisać by 13 zespół unikał łączenia kolorów zielonego i żółtego lub czerwonego i czarnego bo jak na razie nowe zespoły takich używają i liczą tyły. Cosworth'owi nie można wiele zarzucić. Debiutanci potrzebują zawsze 2-3 lat żeby zacząć jeździć a Williams od dawna jest cienki.

  • 4. apas
    • 2010-05-27 10:58:00
    • *.play-internet.pl

    oprócz silników , najważniejsza jest aerodynamika- a to kosztuje miliony$, bus nie pojedzie tyle samo co osobówka z tym samym silnikiem:)pozd.

  • 5. koal007
    • 2010-05-27 11:22:46
    • *.speed-transfer.mm.pl

    Lotus raczej na pewno będzie jeździł na silnikach Reńki. Mają zamiar robić bolid od podstaw w swojej fabryce i mogą przy tym zmienić dostawcę. A silniczki Reńki są naprawdę dobre i niezawodne, choć od przyszłego sezonu FOTA chce podobno znów zmniejszyć moc jednostek.

  • 6. maniak300
    • 2010-05-27 12:07:44
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Cosworth chce walczyc z Renault? Hahaha, boki zrywac. Niektorzy maja swietne poczucie humoru. Panowie z Cos sa na straconej pozycji. Ich kloce nadaja sie co najwyzej do GP2

  • 7. hotshots
    • 2010-05-27 12:37:07
    • *.chello.pl

    Zapominacie jakie mają specyfikacje te siniki - to nie odpowiedniki Reno,Merca, McL itd
    Wiadomo, że trwa rozwój nowych kostrukcji na 2011, a te teraz są "dożynane" jak
    na poligonie i zbierają dane, bo czym mają w tym sezonie napędzać się nowe bolidy ?

  • 8. Wiater
    • 2010-05-27 13:00:34
    • *.lanet.net.pl

    Wiliams weźmie silnik Renault ;) A nowy zespol weźmie silnik od Cosswortha ;)

  • 9. Krzysztof157
    • 2010-05-27 13:57:35
    • *.tktelekom.pl

    Cosworth był dobry w latach 60' 70' a nie teraz. Z Renault nie mają szans.

  • 10. Renault R30 F1
    • 2010-05-27 15:23:36
    • *.centertel.pl

    Z silnikami Renault nie mają szans, ponieważ są niezawodne i EKONOMICZNE i to jest ważne małe spalanie tym bardziej z paliwem na cały wyścig.Moim skromnym zdaniem silniki Renault są najlepsze w F1.

  • 11. Gosu
    • 2010-05-27 15:31:52
    • *.adsl.inetia.pl

    10. Renault R30 F1 Trochę Cie poniosło, najlepszy silnik robi Mercedes. Prawdziwą różnicę zobaczysz na Spa i Monzy.

  • 12. jar188
    • 2010-05-27 17:15:25
    • *.chello.pl

    Wiecie nie wiele o silnikach a wypisujecie bzdury o wyższości jednego silnika nad drugim.
    Wypisujecie brednie wyssane ze strzępów wyczytanych informacji.

  • 13. arek889
    • 2010-05-27 17:24:54
    • *.244.27.120

    koal007-FOTA chce czy FIA bo raczej te drugie, po co zrzeszenie kierowców F1 chciałoby zmniejszenia mocy silników???????

  • 14. melo
    • 2010-05-27 17:27:36
    • *.153.102.202

    Pracowałem w Mecachrome, firma ta projeltuje i buduje silniki dla renaulta F1 i GP2, oraz Le mans. Ale mowa tu o F1 więc panowie , tak naprawde różnica między silnikami F1 różnych producentów są znikome, głównym obszarem w którym walczą producenci jednostek to niezawodność i utrzymanie wysokiego momentu obrotowego przy jak najszerszym przedziele obrotów, wszycy producenci w tych dwóch kwestiach i tak są praktycznie w tym samym miejscu. Apetyt na paliwo? opinie mówią ze renault mało pali, nie wiem inne zespoły nie chwalą sie ile ich silniki palą, jestem pewniem ze i te różnice są znikome w kontekście wyscigu. rozwój technologi silników jest zawieszony, producenci wszyscy dociągnęli do pewnej granicy i wszyscy są w tym samym miejscu. Mercedes najlepszy? jak niektórzy twierdzą, niby na jakiej podstawie to twierdzicie? Renault? hm. napewno niezawodność.

  • 15. hotshots
    • 2010-05-27 21:12:49
    • *.chello.pl

    14. melo
    pewnie masz rację - ktoś pracuje gdzieś tam.............w kosmosie ?
    Ja w Maranello..........tez podłogę zamiatałem...........bez takich wstępów..pls!


  • 16. matito
    • 2010-05-27 21:43:22
    • *.adsl.inetia.pl

    można...?-można

  • 17. melo
    • 2010-05-27 22:44:35
    • *.153.102.202

    15. hotshots Wiesz co w sumie to nie mam nic nikomu do udowodnienia, , kiedys juz miałem taką sytuacje ze napisałem to co tutaj to mnie wyśmiali i zmieszali z bnłotem , czemu nie wiem , zazdrość czy coś, może pokomunistyczne zacofanie, mętalność polaków ze nic nie jestesmy w stanie robic tylko z łopata ganiać i murować, towar wykladać itp heheh . Słuchac a co mi tam , daj chłopie Meila to Ci fotki prześle i nawet jak cie bolidy interesują to prześle ci rysunek techniczny jednej z operacji obróbki mechanicznej części od silnika renaulta F1. Mam taką pamiątke POZDRO i więcej wiary w Polaków HOTSHOT-sie;)

  • 18. real4256
    • 2010-05-28 07:59:23
    • Blokada
    • *.przyrow2.gre.pl

    Oglądaj 1 i 2 trening na żywo w http://transmisje.net , serdecznie zapraszamy !

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo