komentarze
  • 1. nomadwcm
    • 2010-05-24 14:05:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyżby przygotowali f-duct? Turcja będzie dobrym torem na jego przetestowanie.

  • 2. Renault R30 F1
    • 2010-05-24 14:07:05
    • *.centertel.pl

    1- tego ja też nie wiem czy beda testowali

  • 3. renault-rk
    • 2010-05-24 14:09:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    heh:p może mega poprawki kto wie?:P

  • 4. prezesq
    • 2010-05-24 14:17:03
    • *.gorzow.mm.pl

    nie pamietam gdzie ale tez obilo mi sie o uszy ze w turcji zastosuja f-duckt

  • 5. wafel
    • 2010-05-24 14:18:44
    • *.nitka.net.pl

    Lepiej, żeby nie koncentrowali się na F-duca które w przyszłym sezonie ma być zakazane. Red Bull odstawia wszystkich bez tego systemu

  • 6. prezesq
    • 2010-05-24 14:22:15
    • *.gorzow.mm.pl

    moze i masz racje ale skoro jest juz cos gotowe i powinno dac poprawe to chyba trzeba sprobowac bo do konca sezonu jeszcze daleko

  • 7. nomadwcm
    • 2010-05-24 14:25:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sorki że poza tematem: http:/ /www.ts.fi/f1/ uutiset/ 133382.html

  • 8. lukas605
    • 2010-05-24 15:06:57
    • *.142.196.100

    Jeśli przygotują sprawny system f to będą... ekhm Kubica będzie w okolicach 6 miejsca jeśli f duct będzie u nich klapą albo w ogóle go nie będą mieli obstawiam okolice 8 miejsca, w qualu oczywiście.
    Na Petrova nie ma co liczyć bo znowu sie rozbije w 3 treningu lub kwalifikacjach:P

  • 9. Wiater
    • 2010-05-24 15:14:57
    • *.lanet.net.pl

    Maja to być najwieksze poprawki w tym roku ;) Także oby działały jak trzeba ;)

  • 10. matito
    • 2010-05-24 15:18:00
    • *.adsl.inetia.pl

    to szybki tor ale wierzę że Renault da radę chociaż na 4/5 miejsce

  • 11. full pull
    • 2010-05-24 17:24:13
    • *.centertel.pl

    Dyrektor techniczny Renault James Allison powiedział ,że oprócz regularnych poprawek na każde GP pracują nad jedna lub dwoma rzeczami które mają przynieść większy postęp . Tak więc jeszcze w tym sezonie powinno być całkiem dobrze .
    .

  • 12. Starh
    • 2010-05-24 18:23:54
    • *.adsl.inetia.pl

    @11 Full Pull
    Większe poprawki będą na GP Kanady. Tyle w temacie.

  • 13. WrOb3l
    • 2010-05-24 20:15:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi wydaje sie że na Kanade nie będzie dużo poprawek. Ten tor jest podobny do Monaco i jak powiedział Robert będą tam walczyć o dobry wynik gdyż tor ten pasuje do ich bolidu. Oczywiścię będą i tam drobne zmiany ale największa rewolucja w R30 szykuje się chyba na Turcje.

  • 14. Budyn_F1
    • 2010-05-24 20:21:25
    • *.chello.pl

    Tu moze nie bedzie podium ale powinno byc duzo punktow.

  • 15. Starh
    • 2010-05-24 20:23:28
    • *.adsl.inetia.pl

    Na GP Kanady R30 dostanie potężne zmiany...poczekajcie więc do 12 czerwca tylko a zobaczycie efekty.

  • 16. MontyF!F!
    • 2010-05-24 23:01:51
    • Blokada
    • *.205.76.50

    1. nomadwcm
    Napewno nie beda mieć kanału. To nie takie proste.

  • 17. tomspoon
    • 2010-05-24 23:30:25
    • *.1-1.cable.virginmedia.com

    przepraszam że trochę nie na temat ale jednak trochę w temacie.
    Miałem okazję pojechać 5 tylka AŻ 5 okrążeń profesjonalnym gokartem na krytym torze około 1km długości-
    Więc jeśli to co przeżyłem jest pewnie namiastką jakiejkolwiek formuły to ja nie wiem jak Robert jest w stanie wytrzymać przeciążenia z F1
    Po prostu obłęd

  • 18. koal007
    • 2010-05-24 23:33:33
    • *.speed-transfer.mm.pl

    @13 Kubek też o tym mówił, po Monaco, że Kanada może leżeć R30. Ten bolid jest za wolny na takie tory jak Istambuł, Chiny czy Brazylia. Jak jest długa prosta, to Roberta nawet Indianie są w stanie objechać.

  • 19. hotshots
    • 2010-05-25 07:39:11
    • *.chello.pl

    Całe szczęście, że Renio to nie HRT itp , które testowało bez tunelu parę rzeczy....
    F kanal to przecież tylko jedna z opcji na pozostałe wyscigi 2010......Nie ma strachu,bo to nie klocowata Lada tylko Renio , które testuje zanim coś użyje w realu...a i ma o co walczyć (>1 sec)

  • 20. paw_ko
    • 2010-05-25 08:08:09
    • *.ip.netia.com.pl

    Z tym "wyzywającym" zakrętem to troszkę tak jakoś... ::D

  • 21. Piotr_the
    • 2010-05-25 08:19:55
    • *.adsl.inetia.pl

    Przecież Renówka na prostych jest bardzo szybka bo ma słaby docisk areo bez kanału ma podobne prędkości co Mak., muszą pakiet poprawić żeby na szybkich zakrętach bolid trzymał tempo!

  • 22. RentonB
    • 2010-05-25 10:09:05
    • *.tbcn.telia.com

    @5
    Takie myslenie zastosowalo "BMW" w 2008 roku i pewnie wiesz jak wyszlo.
    Jesli chca walczyc o dobre pola musza poprawiac bolid do konca.

  • 23. RentonB
    • 2010-05-25 10:14:18
    • *.tbcn.telia.com

    A F-Duct bedzie cytujac Boulliera
    "Mam nadzieję, że dzięki wprowadzonym udoskonaleniom, nasz bolid wysoko zapunktuje."

  • 24. nomadwcm
    • 2010-05-25 15:11:18
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16. MontyF!F!
    Zakład? ;]

  • 25. mac7
    • 2010-05-26 09:17:42
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Będzie dobrze, ale nie tak jak w Monako

  • 26. frodo76
    • 2010-05-27 15:20:17
    • *.adsl.inetia.pl

    trzeba się wyluzować dasz RADĘ

  • 27. 16051974
    • 2010-05-31 19:15:29
    • *.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

    Niech mi ktos powie kiedy Kubica poraz ostatni kogos wyprzedzil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!czekam

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo