komentarze
  • 1. f1andrewf1
    • 2010-05-04 14:53:23
    • *.icpnet.pl

    Ma rację...

  • 2. theadzik
    • 2010-05-04 15:04:05
    • *.78.176.99

    Prawda

  • 3. czmiel_t
    • 2010-05-04 15:19:47
    • *.ip.netia.com.pl

    Do Renault go! :D

  • 4. atomic
    • 2010-05-04 15:37:20
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zbiżaja sie jakieś wybory w F1 że taki tekst sypie ? czy wyrwa z kontekstu

  • 5. zibi15888
    • 2010-05-04 15:39:47
    • *.xdsl.centertel.pl

    8 zespołów po 3 bolidy , z czego 2 minimum trzeba by było wystawić do wyścigu , aby team miał zaliczony wyścig lub mógł wystartować w tym wyścigu .... eeee taka se opcja , co wy na to ????

  • 6. kempa007
    • 2010-05-04 15:50:49
    • *.7-4.cable.virginmedia.com

    4. atomic on zawsze o tym mowil, jak rowniez o dwoch wyscigach- sprint i wyscig glowny z odwrocona kolejnosci startu i tak dalej. OSobiscie uwazam, ze troche przesadza, to F1 i zawsze taka byla jej formula, wiec zmienic trzeba zaleznosc stosunku przyczepnosc aero/przyczepnosc mechaniczna.

  • 7. marcin20
    • 2010-05-04 16:27:38
    • *.static.sitel.net.pl

    Dokladnie.

  • 8. BLOO
    • 2010-05-04 16:34:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    publika chce ostrej walki koło w koło , fruwających spojlerów i duzej dawki adrenaliny a nie ciecia kosztów, ekoligii i kursu dbania o opony

  • 9. atomic
    • 2010-05-04 16:41:07
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8@bloo tylko żeby nie było jak w ten weekend w marakeszu

  • 10. pawel3012
    • 2010-05-04 16:52:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zmniejszyć koszty? Nie wprowadzać KERS i już kilka mln mniej.

  • 11. pawel3012
    • 2010-05-04 16:52:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wydatków*

  • 12. delkurros
    • 2010-05-04 17:57:29
    • *.icpnet.pl

    8. BLOO Wydaje mi sie że Twoja specyfikacja jest zbyt niebezpieczna dla kierowców.Przy tych predkosciach padali by jak muchy,a do ostatniego wyscigu nie byłoby nawet rezerwowych. Pozdrawiam

  • 13. leo_
    • 2010-05-04 18:31:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę że KERS trzeba wprowadzić i dalej rozwijać, no i rzeczywiście zmniejszyć rolę aerodynamiki, co ma ułatwić wyprzedzanie. Choć przypuszczam, dlaczego trudno wprowadzić takie zmiany (juz wydano ogromne pieniądze na tunele i zatrudnia się duzo speców, których niestety trzeba będzie zwolnić), to jednak uważam, że ich nie unikniemy.

  • 14. Budyn_F1
    • 2010-05-04 19:59:33
    • *.chello.pl

    Cale F1 niedlugo stanie sie rewolucja na swiecie.

  • 15. kuba1808
    • 2010-05-04 20:07:41
    • *.aster.pl

    To jest F1, tu nie ma 'zmniejszania roli' czy ograniczania. Aerodynamika przeszkadza, owszem. Ale czemu nie podejść od drugiej strony i spojrzeć, co pomaga w wyprzedzaniu? Rozwinąć silniki, uwolnić mechanikę (w szczególności zawieszenie) oraz zezwolić na różne wynalazki w postaci KERS'u (oczywiście nieobowiązkowe), różnych mieszanek paliw, smarów i innych gazów. Na wszystko można nałożyć jakiś limit budżetowy, ale nie rzędu 60 mln, a powiedzmy 200, co jest kwotą za dużą dla płotek, ale dla Ferrari i McLarena ograniczającą.
    Przy obecnym poziomie zabezpieczeń nie sądzę, że można obawiać się wypadków śmiertelnych. Kubica jest tego doskonalym przykładem.

  • 16. przemoziom99
    • 2010-05-04 20:10:39
    • Blokada
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    najlepsza zmiana to stop z ciągłymi zmianami powinni coś takiego zrobić jak z zespołami ustalić okres 5-10 lat by przepisy się nie zmieniały i to już wtedy będzie lepiej poza tym prawdziwy miłośnik F1 sr.......... na brak wyprzedzeń itp. bo F1 to po prostu F1 - coś pięknego prawdziwa poezja...

  • 17. kumahara
    • 2010-05-04 20:22:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie @ 16. przemoziom99 , masz rację, wyprzedzanie to tylko jeden z elementów piękna F1!

  • 18. lechu55
    • 2010-05-04 20:33:33
    • *.181.129.250

    15.kuba1808- zgadzam sie z tobą.

  • 19. Kojag
    • 2010-05-04 22:24:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mogliby zmienić kwalifikacje. Mogłyby wyglądać tak: 20 minutowa sesja kwalifikacyjna do sprintu. I sprint 10-15 okrążeń po którym ustalana jest kolejność startowa. (normalnie, tak jak dojechali, nie odwrotnie).

  • 20. arassF1
    • 2010-05-05 04:08:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    nigdy nie lubiłem tego gościa ale jak tu się z nim nie zgodzić??

  • 21. pat77
    • 2010-05-05 08:04:26
    • *.121.189.126

    ok flavio

  • 22. mokry
    • 2010-05-05 21:57:27
    • *.cable-modem.tkk.net.pl

    5 @zibi15888 może trochę byłby tłok, ale pewnie działo by się więcej... Ja nie lubię wyścigów-procesji więc jestem trochę za... a nawet przeciw! :D

  • 23. BLOO
    • 2010-05-05 22:21:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12. delkurros
    nie mówię tutaj o rozwalaniu sie o mur przy 300 na godzinę, ale wole oglądac na torze 20 hamiltonów niż 20 butonów i nawet jeśli ktoś straci skrzydło lub koło to jest milion razy ciekawsze niz 2 godziny dbania o opony

  • 24. Roll
    • 2010-05-06 12:49:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no coś w tym jest.

  • 25. kedar9315
    • 2010-05-06 16:41:16
    • *.116.80.2

    eee sądze ze 3 bolidy z jednego team'u to zły pomysł niech zostanie tak jak jest teraz bo FIA coś za często zmienia przepisy z roku na rok i to mnie denerwuje ;/

  • 26. krzysiu111
    • 2010-05-07 15:30:48
    • *.231.184.60

    25. kedar9315
    nom już ciężko spamiętać jakie przepisy obowiązują :D

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo