komentarze
  • 1. monselice
    • 2010-03-27 09:49:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem naprawdę śmiać się czy płakać...."dwa bolidy ukończyły Q1", "to wspaniały poczatek mojej kariery w F1"ale jaja...:)

  • 2. Kiachi
    • 2010-03-27 09:53:44
    • *.toya.net.pl

    Nie wiem po co oni są w F1,żeby się ośmieszać(kierowcy nie są źli)Te ambitne cele och! "Naszym celem jest,by być lepszym Od Lotusa i Virgin" Wydają być się nie możliwe :) /:(

  • 3. pjc
    • 2010-03-27 10:01:57
    • *.acn.waw.pl

    monselice była walka z 1 VR w Q1.
    Poprawa w stosunku do Bahrajnu jest widoczna gołym okiem.
    Są niecałe 2 sek. za Lotusem w Bahrajnie było ponad 3sek straty.
    Porównaj to.
    Wiem,że wciąż są ostatni ale poprawa jest.
    Nie zdziwię się jak w trzecim wyścigu w Q1 pokonają Virgina.

  • 4. pjc
    • 2010-03-27 10:06:14
    • *.acn.waw.pl

    Popatrz też na ich czasy względem najlepszych.(w porównaniu z pierwszym GP)
    Oni (HRT) starają się jak mogą by polepszyć swój wizerunek.
    I myślę,że motywacja w zespole jest ogromna.
    A to pomaga.

  • 5. bullit34
    • 2010-03-27 10:10:10
    • *.243.141.49

    skoro za sukces uważa sie ukończenie wyścigu bo taki mają plan to co oni robią w F1?!!

  • 6. wpiszlogin
    • 2010-03-27 10:18:46
    • *.adsl.inetia.pl

    I mnie tez cieszy poprawa. Z totalnej tragedii powoli robia sie po prostu slabym zespolem. Wezcie pod uwage co sie z tym zespolem dzialo jeszcze tak nie dawno. Wcale nie dziwi mnie to, ze chca ukonczyc wyscig. Ciagle maja malo km za soba musza pracowac nad niezawodnoscia. Jak dla mnie to robia prawoli cos z niczego i za to ich lubie.

  • 7. krzysiek000
    • 2010-03-27 10:43:54
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    Tak szczerze to po przeczytaniu tytułu artykułu, a potem wypowiedzi Karuna na temat jego kariery w przyszłości to normalnie śmiać mi się zechciało.

  • 8. robtusiek
    • 2010-03-27 10:51:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    1. monselice ja nie mialem takich dylematów, poprostu po przeczytaniu tych wypowiedzi nieźle się ubawiłem;)
    6. wpiszlogin masz rację już jest znaczna poprawa względem poprzedniego GP, w Bahrajnie to płakałem:)

  • 9. damian11312
    • 2010-03-27 11:15:41
    • *.skynets.pl

    http://www.f1-transmisjeonline.pun.pl/ <---TRANSMISJE!

  • 10. maniak300
    • 2010-03-27 11:18:51
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Proponuje zmiany w regulaminie, by takie zespoly jak HRT i Virgin nie byly dopuszczane do wyscigu. 6s na kolku? Toz to chyba GP2 szybciej jezdzi. Moze z nimi sie poscigaja, a nie robia sztuczny tlok w F1?

  • 11. Cypriano
    • 2010-03-27 11:50:02
    • *.icpnet.pl

    Poprostu ich zajebistość nie zna granic!! Jak można sie szczycić tym że przejechali q1?? FIA przegięła po całości dopuszczając ich

  • 12. Piotre_k
    • 2010-03-27 12:30:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    maniak300: to włącz AutoCADa i z miejsca zaprojektuj a potem zbuduj bolid, który nie będzie odstawał od Ferrari. Nie ma niczego złego w słabych zespołach w F1. Zresztą dużo przyjemniej ogląda się z tyłu stawki małe teamy w rodzaju Super Aguri czy HRT niż uwielbiane przez wszystkich koncerny jak Honda czy Renault.

  • 13. N W C
    • 2010-03-27 13:11:30
    • *.chello.pl

    Oj nie przesadzajmy... pamietacie jak to niewiele sezonow wstecz takie zespoly jak red bull czy obecne force india scigaly sie na samym koncu ?? o co jest teraz... potegi maja lata doswiadczen a mlodzi niech sie rozwijaja... moze za 2-3 sezony beda zawsze wchodzili do Q3

  • 14. kuczek
    • 2010-03-27 13:25:06
    • *.146.21.17.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    wgl to wszytko jest śmieszne ukończyć Q1 lol to jest F1 a nie wiejskie wyścigi

  • 15. pjc
    • 2010-03-27 13:32:39
    • *.acn.waw.pl

    @NWC z Red Bullem nie było źle.
    Pierwszy sezon w ich wykonaniu (po przejęciu Jaguara) był moim zdaniem bardzo dobry.

  • 16. kam39
    • 2010-03-27 16:38:18
    • *.lukman.pl

    mi to szkoda kovalainena bo moim zdaniem marnuje się w lotusie

  • 17. Wiater
    • 2010-03-27 17:33:04
    • *.217.146.194.generacja.pl

    Oj co wy wszyscy tacy krytyczni w stosunku do nowych zespołów ? Każdy kiedyś musi zacząć. Ja uważam że HRT może sie zbliżyć do lotusa, a lotus bedzie doganiał saubera ;P Nie zapominajcie też że auto projektowała Dallara także potrafiąc je dobrze ustawić i poprawiać są w stanie pod koniec sezonu powalczyć czasem z innymi. Jeszcze niedawno Spyker był wyśmiewany przez wszystkich i zawsze dojeżdzał ostatni do mety. Teraz to zespół na jego bazie - czyli Force India zdobywa punkty, a w zeszłym roku nawet podium. Nie wspominając już o Red Bullu bo oni w tym roku mogą powalczyć o mistrzostwo a do niedawna też nie wiele potrafili pokazać.

  • 18. paweł25
    • 2010-03-27 19:12:20
    • *.onlinesc.net

    16. kam39 - też tak uważam, kiedy jezdził w Renault i w McLarenie to jakoś mu jeszcze to szło, w 2008 roku wygrał przecież wyścig na Węgrzech w barwach McLarena zdobył też pole position a teraz nie jest mu już tak łatwo, wg mnie powinien jezdzic w zdecydowanie lepszym teamie ponieważ jest dobrym kierowcą, ale to tylko moja opinia :)

  • 19. Lewy_89
    • 2010-03-27 23:51:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tam kibicuje wszystkim nowym zespołom właśnie za nakład pracy jaki muszą wykonać. Bo zupełnie inaczej się zaczyna zabawę w F1 gdy się przejmuje inny team (patrz Force India), a zupełnie inaczej gdy się zaczyna od zera bezwzględnego.

    I jeszcze do tych co się tak cieszą, że HRT zmniejsza przewagę nad czołówką. Weźcie pod uwagę że okrążenie toru w Bahrajnie jest dużo krótsze niż w Australii. Więc strata po całym wyścigu ( ;D ) może być po przeliczeniu podobna do (hipotetycznej) straty w Bahrajnie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo