komentarze
  • 1. Daniels
    • 2010-03-25 10:17:03
    • *.ip.netia.com.pl

    hehe jajcarze :)
    tak to bywa przy przejsciu kierowcy z jednego teamu do drugiego.
    nie mowie ze dela rosa ukradl im technologie ale wystarczylo ze szepnal ze jest cos takiego na rzeczy i inzynierowie saubera zaczeli pracowac nad czyms w podobnym stylu:)
    jednym slowem mogl szepnac slowko inzynierom i ich naprowadzic

  • 2. atomic
    • 2010-03-25 10:26:03
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    każdy orze jak może

  • 3. sever
    • 2010-03-25 10:28:18
    • *.centertel.pl

    Pod koniec sezonu kierowcy do sterowania przepływem powietrza używać będą kolan łokci , pośladków i ...

  • 4. gonzo
    • 2010-03-25 10:48:24
    • *.agh.edu.pl

    @sever ......i dodatkowy docisk uzyskają kierując strugę wydostającą się z otworu pomiędzy pośladkami z równoczesnym groźnym warknięciem odbytnicą.....

  • 5. Gosu
    • 2010-03-25 10:49:32
    • *.adsl.inetia.pl

    Wcześniej czy później wszyscy będą mieli to rozwiązanie jeśli się ono sprawdzi. Moim zdanie FIA nie powinna zezwolić na tego typu projekt.

  • 6. fezuj
    • 2010-03-25 11:02:28
    • *.pub.krusz-lan.pl

    4. gonzo - 10/10 :) a na dopalacz obowiązkowa grochówka przed startem ;)

  • 7. 75gmail
    • 2010-03-25 11:21:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to może przedni spojler nakładany na buty? kierowca mógł by zmieniać kąt natarcia!

  • 8. tomtom1976
    • 2010-03-25 11:31:04
    • *.150.152.229

    @6 Grochowki Berni zabroni bo niby oszczednosci:)

  • 9. pjc
    • 2010-03-25 11:49:44
    • *.244.91.2

    Tak się wykorzystuje wiedzę m.in. doświadczonych kierowców.

  • 10. el_diablo
    • 2010-03-25 11:59:32
    • *.centertel.pl

    Sauber ma ten dodatkowy wlot powietrza umiejscowiony nad lewym wlotem chłozenia silnika

  • 11. Anteaus
    • 2010-03-25 13:50:20
    • *.lodz.msk.pl

    No tak tylko jak to ma się do regulaminu który mówi o elementach ruchomych w bolidzie. A to ewidentnie jest element ruchomy skoro można go zamykać i otwierać.
    Powinni przede wszystkim jednoznacznie zlikwidować ten wpis w regulaminie skoro na to pozwalają

  • 12. marcin20
    • 2010-03-25 13:52:48
    • *.static.sitel.net.pl

    Wydaje mi się że, znów dadzą ciała!!! Zresztą jak zwykle.

  • 13. sever
    • 2010-03-25 15:19:43
    • *.56.3.246

    Nie ma w tym elementów ruchomych to kierowca pełni rolę "elementu ruchomego"

  • 14. gonzo
    • 2010-03-25 16:59:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    najbardziej ruchomy to jest niestety regulamin FIA

  • 15. kuczek
    • 2010-03-25 17:19:41
    • *.147.164.166.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    FIA to wgl powinno się schować schodzą na psy

  • 16. gonzo
    • 2010-03-25 17:38:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    WRC już położyli, a teraz kolejną ukochaną dyscyplinę rujnują.....oby nie było efektu jak w WRC, że zostały 2 fabryczne zespoły, a stało się tak bo na widowiskowości cykl stracił przez FIA, tak modyfikowała regulaminy chcą zredukować koszty, że walka się zrobiła bez sensu i większość odpuściła

  • 17. grzes12
    • 2010-03-25 17:50:37
    • *.146.40.10.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Odszedł doktorek i zespół nabrał życia ;))) Tak trzymać panie Sauber !

  • 18. fullbzikaaa
    • 2010-03-25 20:42:03
    • *.chello.pl

    @gonzo pięknie powiedziane

  • 19. matito
    • 2010-03-25 21:28:01
    • *.adsl.inetia.pl

    taaa ciekawe czy pójdą w górę czy spadną :D:D

  • 20. Marti
    • 2010-03-25 22:51:58
    • *.160.167.2

    Czyżby de la Rosa znowu był "przewodnikiem" tajnych danych?? :D ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo